Naapuri on sirkkelöinyt klo 10 alkaen
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sahasi eilen kaikista puutarhan puista oksia, mutta vain käsisahalla. Raahasi ne metsään ja hyvältä näyttää. Näin me ahkerat tehdään.
Ei niitä saa viedä metsään.
Tiesitkö, että joillakin on omaakin metsää?
Olen metsänomistaja, jolla ei tule edes mieleen viedä puutarhajätettä omaan metsään. Miksi kukaan toimisi noin?
JUMALA tuskin välittää ihmisten aikatauluista vaikka olis mikä päivä.
Lähteekö sirkkelistä paremmat äänet jos laittaa johdot ristiin eli terä pyörii vääriä päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kumminkin pääsiäinen. Ap.
Eli klo 10 olet kirkon jumalanpalveluksessa. Naapurille hyvä aika sirkkelöidä.
Ei ole jumalanpalvelukset enää tuohon aikaan, vaan myöhemmin. Vaihtelee tietysti seurakunnan mukaan miten on sovittu.
Aiemmin oltiin sitä mieltä, että pyhäpäivinä ei tuollaisia työmeteleitä mielellään aiheutettaisi. Nykyään on arjen ja Pyhän ero liudentunut ja ihmisillä ainainen stressi.
Keski-Euroopassa on pyhäisin kaupatkin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
JUMALA tuskin välittää ihmisten aikatauluista vaikka olis mikä päivä.
Niinpä, sanassakin sanotaan ettei Jumala laiskoja elätä.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kerrostalossa vaan kukaan ole tänään sirkkelöinyt. Tuo on niitä paljon kehutun, rauhallisen, omakotiasumisen "hyviä" puolia. 😂
Ap. Omakotiasumista pienellä tontilla on hehkutettu ihan liikaa.
Meilläkin on laskutavasta riippuen 5-7 naapuria.
Naapurin kello on siis vielä talviajassa, ysiltä olisi pitänyt aloittaa, niin saa sopivan pätkän tehtyä ennen lounasta. Aijai, menisin kertomaan, että piti siirtyä kesäaikaan!
Uusiutuvaa kotimaista puhdasta energiaa. Tämänhän pitäisi olla vain hyvä juttu. Sahasiko tuuli/koski- vai atomisähköllä toimivalla sirkkelillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No milloin sen naapurin sitten pitäisi sirkkelöidä? Minusta klo 10 on hyvä aika aloittaa, normaalit ihmiset on siihen aikaan jo heränneet. Ja jos aina ajattelee, että nyt joku vuorotyöläinen ei saa nukuttua, niin ei koskaan voisi tehdä mitään äänekästä hommaa.
Ei pääsiäisenä eikä muinakaan pyhäpäivinä. Toisten pyhän viettoa voi kunnioittaa.
Siis ryyppäämistä? Miten se sun pyhitykses kärsii jos minä sirkkelöin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole jumalanpalvelukset enää tuohon aikaan, vaan myöhemmin. Vaihtelee tietysti seurakunnan mukaan miten on sovittu.
Aiemmin oltiin sitä mieltä, että pyhäpäivinä ei tuollaisia työmeteleitä mielellään aiheutettaisi. Nykyään on arjen ja Pyhän ero liudentunut ja ihmisillä ainainen stressi.
Ethän mene pyhänä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sahasi eilen kaikista puutarhan puista oksia, mutta vain käsisahalla. Raahasi ne metsään ja hyvältä näyttää. Näin me ahkerat tehdään.
Olen metsänomistaja, jolla ei tule edes mieleen viedä puutarhajätettä omaan metsään. Miksi kukaan toimisi noin?
Aika moni metsänomistaja. Fiksut vie sinne vain sellaiset haravointi/puutarhajätteet, jotka ei lähde siellä leviämään, toiset on vieneet palsamista alkaen kaikkea ja nyt niitä sitten saa naapurit raivata omalla kustannuksellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahkerat?
Siis mies katkoi oksat ja raahasi metsään ne ja sinä kehuskelet itseäsi, kun olet vain levittänyt leveähköä per*ettäsi. Tosi hienoa!
Minä haravoin oksasilput, pesin ikkunat ulkoapäin ja raivasin kukkapenkeistä roippeita, toinpa vielä saunapuut valmiiksi. Ahkeroin sisällä tietysti ruuan kanssa. Kyllä oli hienoa. Mitähän tänään keksittäisiin ajankuluksi? Mitä sä teet?
Me on sirkkelöity koko pääsiäinen. Vappuna jatketaan. Naapuri ryyppää kaikki juhlapyhät, kiva aloittaa kello 7 sirkkelöinti, siirrettiin liiteri naapurin rajalle, on näköesteenä puupinot ja liiteri ja sirkkelöinti kuuluu heille hyvin.
Me ollaan arkipäivät töissä. Remonttiin ja kodin sekä pihan kunnostukseen on käytettävä viikonloput, pyhät ja illat. Sori siittä, kun ei haluta missään ryysyrannassa asua. Pyhäpäivinä kyllä aloitetaan vasta klo 10, että saa naapurit nukkua rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä näyttävät alkavan klo 10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaista lannoitetta ja suojaa taimien juurille. Et taida tajuta mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä viet jäteasemalle auton peräkontissa.
Kumpikohan toimii tyhmästi.
Mun mieheni ei tee muuta kuin makaa vaikka omakotitalossa asutaan. Naapureita lähinnä ärsyttää talon ja pihan ulkonäkö.
Kyllä omaan metsään saa viedä. Sinne maatuvat, on hyvää maanparannusainetta.