Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri on sirkkelöinyt klo 10 alkaen

Vierailija
01.04.2024 |

Ei taida päässä liikkua mitään.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aloitettiin klo 8 aikaan puuhommat. Muutamasta naapurista aukesi sälekaihtimet aika äkkiä ja mulkoilivat perkuleet.

Vierailija
2/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pestiin ikkunat ja pestiin verhotkin ja laitettiin jo hyttysverkot tuuletusikkunoihin. Lomalla on aikaa puuhastella ja tulee hyvä mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sahasi eilen kaikista puutarhan puista oksia, mutta vain käsisahalla. Raahasi ne metsään ja hyvältä näyttää. Näin me ahkerat tehdään.

Vierailija
4/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään vihaa niin kuin naapureiden sirkkelöintiä minäkään.

Vierailija
5/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No milloin sen naapurin sitten pitäisi sirkkelöidä? Minusta klo 10 on hyvä aika aloittaa, normaalit ihmiset on siihen aikaan jo heränneet. Ja jos aina ajattelee, että nyt joku vuorotyöläinen ei saa nukuttua, niin ei koskaan voisi tehdä mitään äänekästä hommaa.

Vierailija
6/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kumminkin pääsiäinen. Ap. 

Vierailija
7/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sahasi eilen kaikista puutarhan puista oksia, mutta vain käsisahalla. Raahasi ne metsään ja hyvältä näyttää. Näin me ahkerat tehdään.

Ei niitä saa viedä metsään. 

Vierailija
8/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole mitään yhteistä sirkkelöinnin kanssa. Minimaalinen haitta naapureille käsisahaamisesta. 

Vierailija
9/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No milloin sen naapurin sitten pitäisi sirkkelöidä? Minusta klo 10 on hyvä aika aloittaa, normaalit ihmiset on siihen aikaan jo heränneet. Ja jos aina ajattelee, että nyt joku vuorotyöläinen ei saa nukuttua, niin ei koskaan voisi tehdä mitään äänekästä hommaa.

Nyt on PÄÄSIÄINEN. Kyllä porukat on maallistuneet.

Vierailija
10/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pääsiäisenä eikä muinakaan pyhäpäivinä. Toisten pyhän viettoa voi kunnioittaa.

Vierailija
11/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kerrostalossa vaan kukaan ole tänään sirkkelöinyt. Tuo on niitä paljon kehutun, rauhallisen, omakotiasumisen "hyviä" puolia. 😂

Vierailija
12/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että joillakin on omaakin metsää?

Vierailija
13/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli klo 10 olet kirkon jumalanpalveluksessa. Naapurille hyvä aika sirkkelöidä. 

Vierailija
14/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se olisikin hyvä. Vallitsisi hiljaisuus ja ihmiset saisi levätä ja palautua. 

Vierailija
15/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on PÄÄSIÄINEN. Kyllä porukat on maallistuneet.

Entä jos jumalaa ei olekaan?

Vierailija
16/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me aloitettiin klo 8 aikaan puuhommat. Muutamasta naapurista aukesi sälekaihtimet aika äkkiä ja mulkoilivat perkuleet.

Olet surkea naapuri. Minä minä minä.

Meillä alkaa lähiaikoina naapuri polttelemaan märkiä risuja. Perheessämme astmaa ja savu tunkeutuu sisälle asti. Sakea savu tupruaa niin ettei eteensä näe.

Tänä vuonna soitan palokunnan. On terrorisoinut liian kauan eikä usko puhetta.

Vierailija
17/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö kiellät viemästä .

Omaan metsään saa viedä.

Ituhipit lahottaisivat kaikki Suomen metsät mieluummin, siinähän lahoavat samalla.

Vierailija
18/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli klo 10 olet kirkon jumalanpalveluksessa. Naapurille hyvä aika sirkkelöidä. 

Niin, miksi aloittaja ei ole kirkossa kirkonmenojen aikaan? Etenkin kun on pääsiäinen.

Vierailija
19/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahkerat? 

Siis mies katkoi oksat ja raahasi metsään ne ja sinä kehuskelet itseäsi, kun olet vain levittänyt leveähköä per*ettäsi. Tosi hienoa!

Vierailija
20/92 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri sirkkelöi koko pahimman Korona-ajan. Otti niin päähän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä