Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pohdintaa; esteettisiin kauneustoimenpiteisiin, vai ei?

Vierailija
01.04.2024 |

Olen laihtunut kymmenisen kiloa viime vuoden aikana, en tiedä johtuuko tästä vai muuten vaan vanhenemisesta, mutta suupielistä alaspäin lähtevät juonteet ovat syventyneet ja pidentyneet, leuan alla on velttoa ja rypistyvää ihoa..

Myös ohut ylähuuleni on alkanut kaventua entisestään, aina se on ohut ollut mutta nyt ei ole oikein mitään jäljellä. Ja se tekee ilmeestäni vanhan, tiukkahuulisen ja surullisen näköisen yhdistettynä noihin suupielijuonteisiin. 

Mietin, kävisinkö ottamassa täytettä ylähuuleen (siis maltillisesti! Tosin näin olemattomasta huulesta ei kyllä mitään ankkahuulta edes taida saadakaan :D) ja pystyisiköhän täyteaineella saada myös noita suupielen juonteita madaltumaan, niin ettei näyttäisi siltä että olen suupielet alaspäin koko ajan.

Lähinnä pohdin tässä sitä, että ollakko pinnallinen vai ei. Ottaako vastaan se tosiasia, että ei tässä enää ihan tyttösiä olla, ja näin minäkin nyt sitten vaan vanhenen ja se on ihan okei. Kroppani on muuten kuitenkin terve ja toimiva ja ohut ylähuuli ja juonteet eivät sinänsä haittaa mitään toimintaa.

Vai, käynkö kuitenkin korjailemassa muutoksia ja katson tyytyväisempänä peiliin. Rahat tähän kyllä löytyy, lainaa ei tarvitsisi ottaa eikä osamaksuilla maksaa, mutta saisihan tuolla summalla jo jotain muutakin... Tai voisi pitää nekin säästössä pahan päivän varalle.

Ristiriitaisuuksia päässäni siitä, langetako ikuisen nuoruuden tavoitteluun ja vahvistamaan itsekin sitä ympärillä vallalla olevaa käsitystä että "pitäisi" aina näyttää nuorelta? Vai pystyisinkö olemaan niin vahva, ettei muiden katseet (tai se ettei katseita enää tule) ei minua hetkauttaisi? 

Toisaalta olen aina ollut nätti, en mikään kaunotar mutta olen tottunut saamaan huomiota ulkonäölläni. Ja kyllähän se tuntuu mukavalta ja piristää. Vieläkin huomiota saan, mutta kyllähän se on vähentynyt. Pinnallistahan tämä on, mutta luulen että aika inhimillistä naiselle kuitenkin... 

Mietintöjä? 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen miettinyt myös että ottaisin hamsterinposkiin mesolangat mutta en tajua tuota hinnastoa, että jos lanka maksaa 25 € niin mitä se tarkoittaa? Tarvitsenko 10 lankaa per poski vai yhden? Entä työ, maksaako se vielä jotain päälle? Tästä syystä en ole vielä tehnyt asian eteen mitään kun budjetti olisi kiva tietää etukäteen. Niin ja jos sitten menen ottamaan niitä lankoja, alkaako ne arvostella kuten kampaajat että kyllä tähän ryppyyn tarvitisit tällaista ja tähän tällaista?

Vierailija
2/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käsittänyt että tuo langan hinta on yhdestä langasta, ja niitä tarvitaan 5-10 riippuen mitä tehdään. En tiedä tuleeko työn hinta vielä päälle? Näitäkin olen itse myös miettinyt, tohon leukaan ja hamsterinpussiin, mutta enenmän häiritsee nyt nuo juonteet ja olematon ylähuuli...

Tosin, jos korjaan nuo ekat, onkohan millainen riski joutua kierteeseen ja ravata sitten vähän väliä korjauttamassa ties mitä...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai menet, kun kerran voit! 

Vierailija
4/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pilaisi naamaani hoidoilla. Mieluummin laittaa huulipunaa yms.🙂

Vierailija
5/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja eka kommentoija käykää ihmeessä konsultaatiossa, kysytte kaikki mieltänne askarruttavat kysymykset siellä ja siellä saatte myös oikeaa tietoa hinnoista, kivusta, toipumisajasta... 

Ap mietti juonteita. Ryppyihin auttaa botox ei täyteaineet. Mutta tästäkin mikä injektio hoito sopisi sinulle parhaiten osaa plastiikkakirurgi kertoa parhaiten. 

Miettikää itseänne, mitä te haluatte. Älkää miettikö mitä muut on mieltä, koska heidän mielipiteillä ei ole väliä. Tsemppiä.

Vierailija
6/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppaa? Sillä saa tulokset hitaammin, mutta riskittömämmin. Youtubesta ohjevideoita. Mä kattelin pari päivää sitten risiiniöljyn (castor oil) hyödyistä ihon hoidossa. Vaikutti hyvältä aineelta. 

Löysään ihoon auttaa pidemmät paastot ja jaksot, että syö vain lihaa. Esim kuukausi pelkkää lihaa. Kolme ateriaa päivässä ja joka aterialla syö niin paljon kuin vain suinkin pystyy. Sitten voi aloittaa paastoamiset. Muutamia 3-5 päivän paastoja joka kuukausi. 

Vierailija
7/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pohdinta on edessä kaikilla ulkonäöstään kiinnostuneilla naisilla jossain vaiheessa. Asiassa on hyvä miettiä onko saavutettu tulos vaiva ja rahan arvoinen, mitkä ovat riskit suhteessa onnistuneeseen lopputulokseen ja miten kauan lopputulos pysyy. Tekeekö tämän aidosti itsensä takia, ympäristön tai kauneuskulttuurin painostamana vai minkä takia.

Vierailija
8/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pilaisi naamaani hoidoilla. Mieluummin laittaa huulipunaa yms.🙂

Kyllähän minä toki meikkaan, ja käytän huulipunaakin, mutta alkaa olla ongelma mihin sitä voi enää levittää, kun ylähuulta on näkyvissä enää noin 0-2 mm, enkä siis edes liioittele. Huulia voi rajata yli korkeintaan millin, ettei näytä pelleltä, mutta ei siinä silti tule huulta juuri laisinkaan mihin sitä punaa laittaisi.

Ap

Vierailija
9/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet hoitoihin. Mitä sitä edes kyselemään. Jokainen päiväsi tulee alkamaan paremmalla mielellä kun peilistä katsoo siedettävämpi naama. Ei kauneushoidoissa ole mitään hävettävää. 

Vierailija
10/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvojumppaa? Sillä saa tulokset hitaammin, mutta riskittömämmin. Youtubesta ohjevideoita. Mä kattelin pari päivää sitten risiiniöljyn (castor oil) hyödyistä ihon hoidossa. Vaikutti hyvältä aineelta. 

Löysään ihoon auttaa pidemmät paastot ja jaksot, että syö vain lihaa. Esim kuukausi pelkkää lihaa. Kolme ateriaa päivässä ja joka aterialla syö niin paljon kuin vain suinkin pystyy. Sitten voi aloittaa paastoamiset. Muutamia 3-5 päivän paastoja joka kuukausi. 

Kasvojumppaa olen kokeillut, mutta lopetin sen koska a) en huomannut mitään tuloksia ja b) kasvojumppaohjeissa on ristiriitaisuuksia, joista avauduinkin täällä taannoin. Katsokaa vaikka itse esim. Päivi Salmisen youtube-ohjeet vs. Mari Sainio Facephysics, toinen opettaa että esim. otsaa pitää jumpata sormia lisäpainona käyttäen, toinen taas sanoo että otsaa pitäisi päinvastoin vaan rentouttaa, koska se on jo yliaktiivinen kaikilla ja se aiheuttaa ryppyjä ja juonteita. Toisaalla myös opetetaan pullistamaan poskia ja suipistamaan huulia, toinen varoittaa tekemästä niitä missään nimessä, jne.

Paasto iho kiristykseen kuulostaa epäloogiselta, yleensä nopea laihtuminen vaan lisää löysän ihon muodostumista? Nyt jo hitaasti laihduttuani iho on veltostunut. 

Ap

Vierailija
11/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Vierailija
12/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakasvojen kohotus ja huulten täyttö

Omalla rasvalla

Noin 10 000 eur

Varaa aika Stephen Diezille

Mehiläiseen.

Konsultaatioon pääset 3 kk odotuksen jälkeen.

Hänelle on jono.

Konsultaatio maksaa 200 eur.

Oli elämäni paras sijoitus.

Vierailija
13/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä?

Yli 40 v. mutta vielä lähempänä neljääkymppiä kuin viittäkymppiä. Kuinka niin?

Ap

Vierailija
14/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Juuri katsoin leffaa ja ihailin ohut huulista naista 👍

M37

Vierailija
15/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "haaveillut" tekeväni jotain kaksoisleualleni. Toisaalta en halua alistua näihin pinnallisiin arvoihin. Haluanko yhteiskunnan, jossa ihmiset keskittyvät ulkonäköön? Yksityinen on poliittista. En halua näyttää tyttärilleni sellaista esimerkkiä. Toistaiseksi vaaka on suunnassa ei. Mutta välillä kyllä houkuttelee...

Vierailija
16/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Juuri katsoin leffaa ja ihailin ohut huulista naista 👍

M37

Ja sen takia ei saisi tehdä omasta naamasta itseä miellyttävää kun joku äijä vauvapalstalla tykkää leffan ohuthuulisesta naisesta? Huutista joka tuutista nyt.

Vierailija
17/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista sekoilua syömisten kanssa.

Vierailija
18/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on vanhenemisessa ja sen näkymisessä? Se on kaikilla edessä, lähinnä säälittää nuo Ruotsin Silvian tapaiset ihmiset joiden naama on kiristetty yhteen ilmeeseen mutta vanheneminen kuitenkin näkyy muualla kehossa. Miksi ei voi vaan hyväksyä tosiasioita?

Vierailija
19/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde täyteainelinjalle. Erittäin maltillisesti käytettynä voivat olla ok, mutta ihmiset eivät ymmärrä, että jos vanhenemisen merkkejä ruvetaan peittelemään täyteaineilla, lopputuloksena on tyynymäinen, turvonnut ja leveä, maskuliininen laatikkonaama. Täyteaineet eivät myöskään koskaan lähde kokonaan pois. 

Kasvojenkohotus tai osittainen kasvojenkohotus (ja lisäksi kaulan kiristäminen) on paras vaihtoehto vanheneville kasvoille. Samalla rasvansiirto ja huuliin pieni määrä (0,25 ml) täytettä. Kallista, kyllä, invasiivinen operaatio, kyllä, mutta tulokset ovat paremmat, luonnollisemmat ja pitkäaikaisemmat kuin mitä koskaan saisit täyteaineilla, Botoxilla tai mesolangoilla.

Vierailija
20/29 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan aiempaa kommentoijaa -kannattaa varata aika konsultaatioon plastiikkakirurgille. Saat ammattilaisen näkökulmaa tilanteeseen ja voit kysyä kaikki mielessä pyörivät kysymykset myös, niin voit sitten tehdä ns informoidun päätöksen asiasta. 

Itse päädyin ottamaan botoxia otsaan ja olen ollut tosi tyytyväinen. En usko että sinänsä edes näytän nuoremmalta, eikä se ollut varsinaisesti tavoitekaan. Näytän vain vähemmän vihaiselta kun se syvä pystyjuonne on pois. 

tsemppiä pohdintaan ja toivottabasti löydät itsellesi sopivimman ratkaisun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän