Mistä tietää että mies on ihastunut?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseesta.
Ei todellakaan.
No kyllä todellakin. Se koiranpentukatse.
Minkälainen se on?
Sellainen söpö tuijotus. Silmät lautasen kokoiset ja pupillit suuret. En osaa tämän paremmin selittää, mutta ero on huomattava kun vertaa miehen normaaliin katseeseen. Yleensä tähän vielä yhdistyy jonkinlainen ujous olemuksessa, mitä kyseisellä miehellä ei välttämättä normaalisti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee lähelle, katsoo pitkään suoraan silmiin, hymyilee usein sinulle ja hänestä näin huokuu se että juuri tässä sinun kanssasi haluan olla.
Juuri näin. Ei mulla ainakaan ole koskaan ollut mitään ongelmaa päätellä että onko mies ihastunut minuun. Miehet ovat hyvin "läpinäkyviä" näissä asioissa.
Myös silloin kun haluaa kanssasi s eksiä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan osaa sanoa, koska olen juurikin oppinut että seksin takia mies pystyy mihin vain. Käytös hämää ja sitä voi erehtyä luulemaan että miehellä olisi jotain tunteitakin :(
Mikä vielä olennaisempaa, niin aika moni mies ei myöskään itse erota ollenkaan että onko ihastunut vai haluaako seksiä. En nyt tarkoita paatuneita pelimiehiä vaan niitä jotka heittävät kaiken muun sivuun kuuman naisen takia ja tajuavat vasta joskus myöhemmin että nainen ei ole ollenkaan mukava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan osaa sanoa, koska olen juurikin oppinut että seksin takia mies pystyy mihin vain. Käytös hämää ja sitä voi erehtyä luulemaan että miehellä olisi jotain tunteitakin :(
Mikä vielä olennaisempaa, niin aika moni mies ei myöskään itse erota ollenkaan että onko ihastunut vai haluaako seksiä. En nyt tarkoita paatuneita pelimiehiä vaan niitä jotka heittävät kaiken muun sivuun kuuman naisen takia ja tajuavat vasta joskus myöhemmin että nainen ei ole ollenkaan mukava ihminen.
Nii-i, minä olen myös mukava ja mieskin sen tietää, mutta tällainen osa tällä kertaa :(
Vierailija kirjoitti:
En itse todellakaan tunnista ihastumisen merkkejä miehessä. Suurin osa hymyilee ystävällisesti, juttelee mukavia jne. Tarvitsen kyllä hyvin selvät merkit, jotta osaisin tulkita oikein. Kaunis katse ei riitä itselleni signaaliksi.
Minä luulen, että tässä ihastumisien tunnistamisessa on paljon merkitystä ihmisen itsetunnolla.
Siihen tyyliin, että heikolla itsetunnolla varustettu ihminen ei oikein ymmärrä miksi kukaan ihastuisi häneen ja siksi ei tulkitse ympärillään pörräävää ihmistä ihastuneeksi.
Vahvalla itsetunnolla varustettu ihminen taas pitää itseenä ihastumista luonnollisena ja odotettavana, ja siksi tulkitsee samoissa tilanteissa ihastuksen.
Molemmat ihmiset voivat tietysti tehdä virhearviointeja, mutta veikkaisin heikolla itsetunnolla siunatun erehtyvän useammin.
Tuo itsetuntojuttu on varmasti totta. Moni aikuinen, joka kuvittelee, ettei kukaan ole koskaan ollut häneen ihastunut ei ole todennäköisesti osannut lukea merkkejä, koska kokee, ettei ole ihastumisen arvoinen ja vain muihin ihastutaan.
Voi olla myös toinen ääripää, eli joku kuvittelee kaiken ystävällisyyden ja normaalin kohteliaisuuden mahdolliseksi ihastumiseksi tai iskuyritykseksi, eikä siksi ehdi muuta tehdäkään kuin torjua ihmisiä läheltään.
Mä oon aina luullu että miehen seisokki on ihastumisen merkki. Kuinka väärässä olinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina luullu että miehen seisokki on ihastumisen merkki. Kuinka väärässä olinkaan.
Yliopistossa huomasin esitelmän pitäjällä seisokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse todellakaan tunnista ihastumisen merkkejä miehessä. Suurin osa hymyilee ystävällisesti, juttelee mukavia jne. Tarvitsen kyllä hyvin selvät merkit, jotta osaisin tulkita oikein. Kaunis katse ei riitä itselleni signaaliksi.
Minä luulen, että tässä ihastumisien tunnistamisessa on paljon merkitystä ihmisen itsetunnolla.
Siihen tyyliin, että heikolla itsetunnolla varustettu ihminen ei oikein ymmärrä miksi kukaan ihastuisi häneen ja siksi ei tulkitse ympärillään pörräävää ihmistä ihastuneeksi.
Vahvalla itsetunnolla varustettu ihminen taas pitää itseenä ihastumista luonnollisena ja odotettavana, ja siksi tulkitsee samoissa tilanteissa ihastuksen.
Molemmat ihmiset voivat tietysti tehdä virhearviointeja, mutta veikkaisin heikolla itsetunnolla siunatun erehtyvän useammin.
Myös kokemus vaikuttaa. Jos ihastuneita on ollut paljon, tietysti silloin oppii myös tunnistamaan niitä merkkejä. Minulla on ollut ja tästä syystä huomaan helposti milloin mies on ihastunut ja milloin ei. Kovin hyvä itsetunto minulla ei ole, ja se näkyy sitten taas siinä, että jos näen itseäni kiinnostavassa miehessä näitä ihastumisen merkkejä, alan vähättelemään niitä ja ajattelen että ne ovat vain omaa kuvitelmaani.
Minä luulin, että minuun oli eräs mies ihastunut, mutta kuinka väärässä olinkaan. Halusi vain seksiä ja tietoja eräästä ihmisestä. Nyt ei halua edes seksiäkään, kun sai kerran. Itse olen kaunis JA mukava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopistossa huomasin esitelmän pitäjällä seisokin.
🤣
Mä oon käsittäny että mies ei oikeastaan ihastu tai rakastu. Miehet lähinnä tuntee himoa ja halua. Se on surullista mutta totta. Miehen saa sitoutumaan vain lupaamalla seksiä, sen kun antaa liian aikaisin, alkaa peli taas alusta.
En tiedä, ei ole koskaan kukaan mies ollut minuun ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käsittäny että mies ei oikeastaan ihastu tai rakastu. Miehet lähinnä tuntee himoa ja halua. Se on surullista mutta totta. Miehen saa sitoutumaan vain lupaamalla seksiä, sen kun antaa liian aikaisin, alkaa peli taas alusta.
Täähän se ois.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole totta ja eivät miehet ja naiset niin erilaisia ole keskenään.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Saattaa olla pelkkää esitystä.
Mutta miksi? Kuka on niin julma että leikkii toisen tunteilla
Ap
Puutteessa oleva mies.
Juuri tämä. Varsinkin naimisissa ja puutteessa oleva mies. Sellaisen suusta tulee semmoiset lemmenluritukset ja "oon niin ihastunut suhun" jauhatukset, että niissä ei ole totuuden hiventä! Pillun perässä vaan ollaan, ja mielellään helpon.
Minkälainen se on?