Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että mies on ihastunut?

Vierailija
01.04.2024 |

???

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ihastuneet olleet jotenkin hassusti hämillään ja eivät saa silmiä irroitettua. Yksi esimerkiksi kerran tuijotteli ja nauroi jutellessamme niin intensiivisesti, että tipahti tuolilta. Sellainen muusta käytöksestä poikkeava hökelöinti ja pehmeys ja kaikenlaiseen kosketukseen pyrkiminen ovat melko selviä merkkejä. Toinen on erityisen suojeleva ja huomioiva käytös. 

Se on kuitenkin todettava, että kaikki miehet eivät ole kovinkaan taitavia erottamaan seksihuuruja romantiikasta. Eli itsekin pitää pohtia, onko käytökselle oikeita perusteita ja suhteessa pohjaa, vai onko miehellä lähinnä joku ohimenevä kevätlämpö rinnassa. 

Vierailija
82/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikeaa on kuvitella ihastunut mies. Ei oo ikinä tullu vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaikeaa on kuvitella ihastunut mies. Ei oo ikinä tullu vastaan.

Varmasti on tullut. Yleisesti ottaen miehet kyllä yrittävät piilottaa sen asian niin hyvin kuin voivat. Miehet eivät tyypillisesti kerro edes omille ystävilleen, jos ovat ihastuneita.

Ai miksikö?

Pelko epämiehekkääksi leimautumisesta, jos puhuu akkamaisuuksia.

Pelko lapaseksi leimautumisesta, jos ei onnistukaan hurmaamaan sitä ihastuksensa kohdetta.

Pelko siitä, että joku typerä ystävä menee avuliaisuuttaan möläyttämään asiasta ihastuksen kohteelle ja sitten taas mies leimautuisi saamattomaksi lapaseksi ihastuksensa silmissä.

Kyllä mies kuitenkin ystävänsä tuntee ja pystyy puheista ja eleistä päättelemään onko ystävä ihastunut vai pelkästään seksin perässä.

Vierailija
84/99 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työntyy sisääsi rytmikkäästi uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
85/99 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
86/99 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
87/99 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseesta, hymystä, haluaa olla usein yhteydessä, ehdottelee tapaamisia

Vierailija
88/99 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse kertoo. Huomaat miehen ensin katsovan sinua intensiivisesti ja sitten hän kääntää nopeasti katseen pois. Silmät hymyilevät.

Vierailija
89/99 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee lähelle, katsoo pitkään suoraan silmiin, hymyilee usein sinulle ja hänestä näin huokuu se että juuri tässä sinun kanssasi haluan olla.

Juuri näin. Ei mulla ainakaan ole koskaan ollut mitään ongelmaa päätellä että onko mies ihastunut minuun. Miehet ovat hyvin "läpinäkyviä" näissä asioissa. 

Mä oon ainakin aina pyrkinyt olemaan mahdollisimman huomaamaton, ettei nainen vain tajua että olen ihastunut häneen.

Vierailija
90/99 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee lähelle, katsoo pitkään suoraan silmiin, hymyilee usein sinulle ja hänestä näin huokuu se että juuri tässä sinun kanssasi haluan olla.

Juuri näin. Ei mulla ainakaan ole koskaan ollut mitään ongelmaa päätellä että onko mies ihastunut minuun. Miehet ovat hyvin "läpinäkyviä" näissä asioissa. 

Mä oon ainakin aina pyrkinyt olemaan mahdollisimman huomaamaton, ettei nainen vain tajua että olen ihastunut häneen.

Miksi?

Vierailija
91/99 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vuosia myöhemmin olen tajunnut, että jotkut miehet olivat varmasti ihastuneita minuun. Olin niin nuori ja tottunut huomioon, että en tunnistanut ihastusta. Nyt kun luen tätä ketjua niin tulee mieleen useampikin tilanne. Kunpa nämä miehet olisivat uskaltaneet sanoa jotain.

Vierailija
92/99 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Etten nolaa itseäni

Vierailija
93/99 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä tulee vähän höpsöjä. Eivät pysty erottamaan silmiään susta, ovat vähän hermostuneen oloisia ja haluavat olla lähellä 

Vierailija
94/99 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa yhteyttä.

On innostunut.

Tulee lähelle.

Ei ota yhteyttä.

On passiivinen.

Välttelee.

T. ihastunut mies

Vierailija
95/99 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku mies kertoa miten saan miehen ihastumaan muhun kun annoin jo sille s eksiä melkein heti kun tavattiin? 

Mies ihastuu jos ihastuu. Ei siihen ole mitään vippaskonsteja.

Vierailija
96/99 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen nyt näkee, mikäli on. Höh.

Vierailija
97/99 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. Saattaa olla pelkkää esitystä. 

Mutta miksi? Kuka on niin julma että leikkii toisen tunteilla

Ap

Aika monikin. Kuka on niin julma, että pettää, murhaa, ryöstää, kiusaa, mustamaalaa jne. Niin aika moni. 

Vierailija
98/99 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tää mies ei taida olla kuitenksan ihastunut minuun

😳

ei juma.

Et kai tällaiseen vajoa?

Ole utelias ja ota selvää!!!

Vierailija
99/99 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häntä saunailtaan kotiisi tai muualle. Saunominen on suomalaisille miehille se luontainen tapa tutustua ja avautua puolin ja toisin, tunteistakin, miesten kesken, joten toimis varmaam teillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä