Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että mies on ihastunut?

Vierailija
01.04.2024 |

???

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan osaa sanoa, koska olen juurikin oppinut että seksin takia mies pystyy mihin vain. Käytös hämää ja sitä voi erehtyä luulemaan että miehellä olisi jotain tunteitakin :(

Tämä on totta. Ainakin puheen tasolla mies pystyy huijaamaan naista luulemaan, että kyse on muustakin kuin seksistä. Pitää siis kiinnittää huomio miehen käyttäytymiseen, mikroilmeisiin jne. 

Vierailija
62/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein ei mistään. metoon pelossa miehet ovat oppineet piilottamaan tunteensa eivätkä todellakaan enää tee alotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. Saattaa olla pelkkää esitystä. 

Mutta miksi? Kuka on niin julma että leikkii toisen tunteilla

Ap

Puutteessa oleva mies. 

Juuri tämä. Varsinkin naimisissa ja puutteessa oleva mies. Sellaisen suusta tulee semmoiset lemmenluritukset ja "oon niin ihastunut suhun" jauhatukset, että niissä ei ole totuuden hiventä! Pillun perässä vaan ollaan, ja mielellään helpon. 

🤣

Vierailija
64/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen elämän tärkein tehtävä on saada p illua. Ennen sen eteen tehtiin töitä. Nyt ei tarvi kun sanoa pari taikasanaa, valehdella ja esittää. Koska rakkaus on niin mahtava juttu että se pitää lämpimänä ja maksaa laskut. Tekee autuaaksi.

Vierailija
65/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käsittäny että mies ei oikeastaan ihastu tai rakastu. Miehet lähinnä tuntee himoa ja halua. Se on surullista mutta totta. Miehen saa sitoutumaan vain lupaamalla seksiä, sen kun antaa liian aikaisin, alkaa peli taas alusta.

Tuo saattaa pitää paikkaansa joidenkin miesten kohdalla, muttei toki kaikkien. Omalla kohdallani seksi ilman rakkautta ei kolahda, joten eipä sitä ole sitten tullut harrastettua. 

M48

Vierailija
66/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen ihastumista aina huomaa, en ainakaan itse, jos mies ei sitä halua.

Vierailija
67/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku mies kertoa miten saan miehen ihastumaan muhun kun annoin jo sille s eksiä melkein heti kun tavattiin? 

Vierailija
68/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikeasti mistään, kun ihmiset on erilaisia. Olen ollut täysin varma ja saanut pakit.

Vierailija
69/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ei ole koskaan kukaan mies ollut minuun ihastunut.

Mistä sen tiedät? Moni mies ei uskalla näyttää ihastumistaan.

Vierailija
70/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastuksella ei seisonut eli ei sitten ollutkaan aitoa kemiaa.

Vierailija
71/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan osaa sanoa, koska olen juurikin oppinut että seksin takia mies pystyy mihin vain. Käytös hämää ja sitä voi erehtyä luulemaan että miehellä olisi jotain tunteitakin :(

Tämä on totta. Ainakin puheen tasolla mies pystyy huijaamaan naista luulemaan, että kyse on muustakin kuin seksistä. Pitää siis kiinnittää huomio miehen käyttäytymiseen, mikroilmeisiin jne. 

Sekin, tosin tässä omakohtaisessa kokemuksessa mies ei puheilla pyörittele vaan käytös antanut ymmärtää toista. Voinhan minä vaikka uskotella itselleni, että hän onkin ihastunut muttei koskaan myönnä sitä.

Vierailija
72/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ei ole koskaan kukaan mies ollut minuun ihastunut.

Mistä sen tiedät? Moni mies ei uskalla näyttää ihastumistaan.

No ei voi mitään, se on ainakin varma taktiikka varmistaakseen että takuulla jää ilman.

Vierailija
73/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaan tähän muutamia merkkejä kiinnostuksesta:

- Toistuva katsekontakti. Mies ei katsele toistuvasti niitä naisia kenestä ei ole kiinnostunut. 

- Fyysinen etäisyys. Jos mies tulee sun henkilökohtaiseen tilaan, se tuntee olonsa mukavaksi lähelläsi. Hyvä merkki. 

- Leikkimielinen kiusoittelu. 

- Mies nauraa sun vitseille.

- Mies keskittyy suhun kun olette yhdessä eikä esimerkiksi selaile puhelinta samalla.

Vierailija
74/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi, kun ihastuin kunnolla, niin minusta tuli kunnon pikkupoika, joka ei osannut enää käyttäytyä kuin aikuinen ihminen. Minusta tuli katsekontaktia pelkäävä, ihmistä välttelevä sekä todella hiljainen hänen seurassaan. Ennen, kun tajusin ihastuneeni häneen, niin pystyin pitämään pitkiäkin katsekontakteja sekä puhumaan hänelle tavallisesti. 

Eli mun mielestä ihastumisen huomaa parhaiten siitä, että henkilön käytös on muuttunut sinun seurassasi, ilman selkeää syytä. 

Vierailija
75/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako miehet edes ihastuneensa? 

Vierailija
76/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ne tajuaa vain että ne haluaa p illua.

Vierailija
77/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ne tajuaa vain että ne haluaa p illua.

Miesten toimintaa ohjaa penis. 

Vierailija
78/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen pillun nuolemiseen vaaditaan tunnetta

Vierailija
79/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, himoa.

Vierailija
80/99 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, himoa.

Vähän sama, kuin sanoisi, että naisen toimintaa ohjaa miehen lompakko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme