Mistä tietää että mies on ihastunut?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Sillä on jatkuva erektio
Tämä on ihan totta. On niitä tietenkin sellaisiakin joilla ei seiso koko aikaa, mutta heillä on varmasti ongelmia erektion kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Katseesta.
Ei todellakaan.
En itse todellakaan tunnista ihastumisen merkkejä miehessä. Suurin osa hymyilee ystävällisesti, juttelee mukavia jne. Tarvitsen kyllä hyvin selvät merkit, jotta osaisin tulkita oikein. Kaunis katse ei riitä itselleni signaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan osaa sanoa, koska olen juurikin oppinut että seksin takia mies pystyy mihin vain. Käytös hämää ja sitä voi erehtyä luulemaan että miehellä olisi jotain tunteitakin :(
Sama naisilla.
Hahhaa, ketju täynnä naisten kuvitelmia 🤣
J lopezin joillain poikkisella muuten näkyi makkara housun läpi, varmaan alkuhuumaa.
Sivuerektio
Ei painosta seksiin liian nopeasti. Haluaa olla lähellä, pitää yhteyttä ja tavata, mutta ei syyllistä jos haluat edetä hitaasti. Ei lähentele tai puhu epähienosti ja seksiin vihjailevasti. Malttaa odottaa, että on tutustuttu jonkin aikaa. Arvostaa näin sinua ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on jatkuva erektio
Tämä on ihan totta. On niitä tietenkin sellaisiakin joilla ei seiso koko aikaa, mutta heillä on varmasti ongelmia erektion kanssa.
Naureskelen täällä.
Iästä riippuen semmoinen vanhempikin ukko taantuu jälleen teinipojaksi. Silmät lukkiutuvat ihastuksen kohteeseen ja sydän hakkaa kuin viimeistä päivää. Sitten, kun tämmöiselle palstalle eksyessään löytää vihjeen, että pääsiäisyllätysmuna on mahdollista halkaista ja sisältö korvata aidolla korulla, ei kun tuumasta toimeen.
Rakastunut 48v mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Saattaa olla pelkkää esitystä.
Mutta miksi? Kuka on niin julma että leikkii toisen tunteilla
Ap
Puutteessa oleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Tulee lähelle, katsoo pitkään suoraan silmiin, hymyilee usein sinulle ja hänestä näin huokuu se että juuri tässä sinun kanssasi haluan olla.
Mitä hemmetin amerikkalaisia pellesarjoja olet taas katsellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Naiset ovat sellaisia, mutta senhän sinä tiedätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Monikin, esim. narsistit. Eivätkä välttämättä tahallaan ilkeilläkseen, heillä ei vaan ole kykyä muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee lähelle, katsoo pitkään suoraan silmiin, hymyilee usein sinulle ja hänestä näin huokuu se että juuri tässä sinun kanssasi haluan olla.
Juuri näin. Ei mulla ainakaan ole koskaan ollut mitään ongelmaa päätellä että onko mies ihastunut minuun. Miehet ovat hyvin "läpinäkyviä" näissä asioissa.
Naiset taitavat olla ihmeellisiä velhoja näissä asioissa.
Minulle kävi niin, että ihastuin työkaveriini. Ei se ollut mitenkään toivottua, mutta niin kävi. Ajattelin, että se on oma salaisuuteni, josta en kerro kenellekään ja odotan vain, että se menee ohi.
Kotona vaimo kuitenkin huomasi tämän, en tiedä mistä. Omasta mielestäni en käyttäytynyt mitenkään eri tavalla kuin aiemminkaan. Tietysti siitä tuli hirveä kriisi suhteeseen.
Noloa on se, että jos vaimo kahdenkymmenen kilometrin päästä aistii tällaisen asian, niin epäilemättä se on päivänselvä asia myös tälle ihastuksen kohteelle. Ei ne salaisuudet ole aina niin hyviä salaisuuksia.
Sun vaimo on kyllä aivan mahtava ja upea vaimo, kun antaa sulle kaiken anteeksi. Tommoisia kultakimpaleita enää löytyy harvasta. Pidä kiinni sun vaimosta! Ainutlaatuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on jatkuva erektio
Kerro minulle että et tiedä mitään miehistä, kertomatta minulle että et tiedä mitään miehistä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ei mulla ainakaan ole koskaan ollut mitään ongelmaa päätellä että onko mies ihastunut minuun. Miehet ovat hyvin "läpinäkyviä" näissä asioissa.
Naiset taitavat olla ihmeellisiä velhoja näissä asioissa.
Minulle kävi niin, että ihastuin työkaveriini. Ei se ollut mitenkään toivottua, mutta niin kävi. Ajattelin, että se on oma salaisuuteni, josta en kerro kenellekään ja odotan vain, että se menee ohi.
Kotona vaimo kuitenkin huomasi tämän, en tiedä mistä. Omasta mielestäni en käyttäytynyt mitenkään eri tavalla kuin aiemminkaan. Tietysti siitä tuli hirveä kriisi suhteeseen.
Noloa on se, että jos vaimo kahden
En tietenkään voi puhua kaikkien naisten puolesta, mutta kyllä se ainakin minulle on täysin ilmiselvää, jos mies ihastuu minuun. Näkyy kilometrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Sun vaimo on kyllä aivan mahtava ja upea vaimo, kun antaa sulle kaiken anteeksi. Tommoisia kultakimpaleita enää löytyy harvasta. Pidä kiinni sun vaimosta! Ainutlaatuinen.
Vaimo on kyllä mahtava, siitä ei saada kinaa aikaiseksi. Anteeksiannosta en oikein osaa sanoa. Enhän minä varsinaisesti ole tehnyt mitään ja en usko, että tunteita voi pyytää tai antaa anteeksi.
Asia kyllä varmasti vieläkin satuttaa vaimoa, eikä hän varmasti koskaan enää luota minuun samalla tavalla kuin aiemmin. Toisaalta emme ole enää ihan kaksikymppisiä ja ymmärrämme molemmat, että ihmiselämään kuuluu kaikenlaisia hankaliakin tunteita ja silti elämä voi jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseesta.
Ei todellakaan.
No kyllä todellakin. Se koiranpentukatse.
Katseesta.