Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää aprillipäivää! Kuinka narrasit tai sinua narrattiin?

Vierailija
01.04.2024 |

Kerrotaas tänne aprillipäivän jekkuja 😅

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin kaverille, että auto hajosi tänne 10km päähän. Kaveri lähti auttamaan ja soitti piaan kysyen missä kohdassa se auto on? Sanoin, että tuossa kotona tallissa, hyvää aprillipäivää! 😂

Jos kyseessä olisin minä, niin olisit entinen kaverini ja saisit maksaa ylimääräisen ajelun bensat. Senverran olen tosikko, etten siedä minkääntason aprillipiloja!

Vierailija
42/46 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tänään aprillata, sisko ei varmaan enää uskoisi että mein parvekkeelle tuli kissanpentu jota olen joka vuosi yrittänyt  aprillipilailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narraan puolisoa joka päivä kertomalla rakastavani häntä.

Vierailija
44/46 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerroin tuntemalleni velalle olevani raskaana.

Mikä tässä oli niinku idea?

Vierailija
45/46 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin elmukelmua makuuhuoneen oviaukkoon naaman korkeudelle ja huikkasin vaimolle, että kahvi ja aamupala valmista. Vaimo tuli unenpöpperössä ja kelmu naamaan 🤭

Eihän tuo ole mikään aprillipila. Aprillipila on sellainen, jossa jekutetaan ihmisiä uskomaan joku asia.(jos olisit sanonut vaimolle, että kahvi ja aamupala on valmista, tule juomaan ja sitten ei olisi ollutkaan,kun vaimo olisi tullut aamiaiselle, niin se olisi ollut pila. ) Tuossa ei ole mitään uskomista vaan typerä ja lapsellinen kiusanteko.

Vierailija
46/46 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narraan puolisoa joka päivä kertomalla rakastavani häntä.

Eikö olisi vain helpompi armahtaa sekä puoliso ja itsensä ja lopettaa valehtelu? Molemmilla alkaisi uusi ja parempi  elämä. Miksi pilata ainoa elämänsä huonossa suhteessa ihmisen kanssa, jota ei rakasta?  Todella typerää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän