Deittimies mainitsi asuvansa omakotitalossa omalla tontilla. Kiinnostuisitko jos olisit tilanteessani?
Mietin vielä kiinnostunko, toki varallisuutta tuntuu olevan
Kommentit (96)
Just kattelin yhtä kulahtanutta taloa syrjäseudulla omalla tontilla. Hintapyyntö 15000 euroa.
Omakotitalo ei ole mitään erityistä "varallisuutta". Itselleni ei varallisuus painaisi vaakakupissa, mutta omakotitalossa asuvan kanssa voisin seurustella vain, jos minun ei odoteta muuttavan sinne omakotitaloon.
Joudut siivoushommiin, remppahommiin ja pihatöihin.
Omituinen ajatus. Meillä kummallakin on omakotitalo omalla tontilla, samaten mökit , eiköhän miehen yrityksen kiinteistökin ole omalla tontilla. Kiinnostukseen nuo eivät vaikuta mitenkään. Ihmisen rakastutaan, häneen tapaansa reagoida maailmaan, huumoriin. Ja tärkeintä on, miten reagoi vastoinkäymisiin. Ensimmäinen mieheni juoksi toisen helmoihin, kun ei ollutkaan esim. lapsen sairastaessa ykkösprioriteetti.
Kunhan ei tarttisi talon hoitoon osallistua, asukoon missä tykkää.
Eihän tuo mitään merkkaa. Se komeasti taloksi kutsuttu asumus voi olla joku deegujen purkukuntoinen homemörskä ja tontti kyitä vilisevä 500m2 risujättömaa.
Ei vaan, oma kokemus on että okt asuvat ukot kuvittelee jokaisen unelman olevan päästä huseeraamaan toisten nurkkiin jatkuvalle työleirille. Mulla on oma mukava ja tilava omistusasunto vehreällä alueella minkä olen sisutanut mieleisekseni. Miksi ihmeessä haluasiin muuttaa tästä minnekään toisen kotipiiaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo ei ole minulle plussaa miehessä, vaikka se osoittaakin itsenäisyyttä ja jonkinlaista varallisuutta. En nimittäin haluaisi muuttaa taloon, joka on jo toisen koti. Mutta jotkut miehet ovat ikään kuin kasvaneet taloonsa kiinni eivätkä ole valmiita myymään sitä ja muuttamaan muualle, jos olisi tarkoitus muuttaa yhteen. Omakotitalosta voi tulla este suhteen tielle.
Jos toisella osapuolella asunto niin sisäänmuuttaja ostaa tietysti siitä puolet itselleen.
Entä kun tulee ero?
Sitten tehdään ositus. Parempi se noin on, mitä että toinen on tukenut sitä varallisuuden kasvua siinä ja joutuu lähtemään tyhjin käsin kun ei virallisesti omista mitään.
Entä jos talon arvon laskenut? Maksaako nainen miehelle puolet talon arvon laskusta?
No huh huh, että oikein omakotitalossa asuu. Kyllä hän on sitten melkein kuninkaallinen ja Jumalasta seuraava. Kukaan muu ihminenhän Suomessa ei asu omakotitalossa.
Minulle ei tärkeää ole varallisuus, vaan se millainen henkilö on tavoiltaan ja luonteeltansa. Joten en kiinnostuisi koska tuo ei kerro luonteesta ja käytöstavoista yhtään mitään.
Mitä sitten?
tässäkö ne AP:n tärkeimmät kriteerit kumppanista on ?
Onko tämä Aprillipila?
Kaikenlaisia miehiä olen täällä nähnyt spräädäilevän milloin satasen setelillä bensa-automaatilla tai pyörivillä kelloilla. Yksi laski, että autoon ei kannata investoida kun saanti ei siltikään ole varma. Yhdellä oli kolme kirjaa hyllyssä, kai sillä jo naisen hurmaa 🙄
Mutta tää on jo omaa luokkaansa: mies jonka talo on tontilla! 🤭
Itse olen miehenä ostamassa yksin omakotitaloa. Mutta en mitään murjua. Budjetti on 150k euroa, johon on lainalupauskin jo olemassa.
Sievä nainen vain puuttuu taloudesta.
M38
Vierailija kirjoitti:
Itse olen miehenä ostamassa yksin omakotitaloa. Mutta en mitään murjua. Budjetti on 150k euroa, johon on lainalupauskin jo olemassa.
Sievä nainen vain puuttuu taloudesta.
M38
Mutta onko se tontilla?
Ap on trolli. Tuo omakotitalo omalla tontilla kiinnostuisitko ovat avainsanat, kehystarina vähän vaihtelee. Vastaan tätä ja tulevia aloituksia varten nyt: EN YHTÄÄN.
No tuo nyt ei kerro mitään yhtään mistään. Millainen mies on?