Deittimies mainitsi asuvansa omakotitalossa omalla tontilla. Kiinnostuisitko jos olisit tilanteessani?
Mietin vielä kiinnostunko, toki varallisuutta tuntuu olevan
Kommentit (96)
Kai tuo riippuu iästäsi ja siitä mitä teet ja millaista elämää haluaisit viettää; tai odotat ja tovot kumppanisi viettävän. - Eihän teidän koskaan ole pakko muuttaa saman katon alle. Lapsiperhe arjessa omakotitalo asuminen on varmasti ihan mukavaa. Mutta ainakin itse tämän hetksiessä elämäntilanteessa nautin siitä, ettei tarvitse huolehtia sen paremmin talosta kuin sitä ympäröivästä tontista, joissa tavallisesti vastaat itse joko itse tehden tai ostamalla ja maksamalla, että joku toinen tekee. Ja puuhaahan riittää ku yhden nurkan saat valmiiksi, niin toinen odottaa; jos siis huolehtii ja haluaa pitää niin talonsa kuin sen tontin asianmukaisessa kunnossa Huolettomampaa se on yksin elävänä asua kerrostalossa. Olen toki ollut onnekas kun itselläni ei ole ikäviä naapureita. - Koputtaa puuta
Sinkkumies
En. Luultavasti olisin jo kiinnostunut jo ennen tapaamista tai muuten olisin jättänyt menemättä.
Ei ole sellainen asia, joka päättää kiinnostuksestani. Mutta leikitään, että tuo omakotitalo omalla tontilla olisi se ratkaiseva tekijä... tilanteessa, jossa olisimme muuttamassa yhteen.
Onko asunut siinä entisensä kanssa? Kenen kädenjälki saa näkyä sisustuksessa? Miten remontit on tehty, osaako mies itse huolehtia niistä, ainakin yleisimmistä. Lumitöiden määrä talvella? Onko omenapuita, terassialuetta, sijainti? Saako pihakuusen kaataa? Olisiko mahdollista, että mies muuttaisi kanssani yhteen uuteen yhteiseen kotiin?
Nämä ovat asioita, joista pitäisi puhua jos suhde muuten vaikuttaisi olevan sitoutumisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
En. Omakotitalo =työleiri 💩
juu, ei se laiskoille sovi.
Vierailija kirjoitti:
Käy nyt vielä ajelulla ja katso, tankkaako huoltamolla tankin reteästi täyteen.
Eiköhän pistä tankin täyteen suoraan, jopa 140 euroa
Eihän se ok-talo mistään poikkeuksellisesta varallisuudesta kerro. Talosta voi olla vaikka monta sataa tuhatta velkaa.
Itsekin asun tuollaisessa talossa ja ollaan ihan tavallisia. Tosin talosta ei ole enää lainaa, mutta ei tämä nyt mitenkään niin erikoista mielestäni ole, että tällaisesta normaalista asumisesta kannattaisi sokaistua. Omituinen aloitus.
Kaikki varoitusmerkit läsnä.
Treffien jälkeen hautaa ruumiisi omalla tontilla olevan kasvimaan lannoitteeksi ja istuttaa päällesi basilikaa, kaalia, tomaatteja, sipuleja ja perunaa.
Joko se mies on kiinnostava tai sitten ei. Ei sitä talo tai muukaan omaisuus muuta. ja jos yrittää tehdä itsestään "paremman saaliin" leveilemällä omaisuudellaan niin voisi se orastava kiinnostuskin lopahtaa, jotenkin tuntuisi nurjalta että yritetään ostaa . Rahalla saa ja hevosella pääsee mutta rakkautta ei voi ostaa
Vierailija kirjoitti:
Kaikki varoitusmerkit läsnä.
Treffien jälkeen hautaa ruumiisi omalla tontilla olevan kasvimaan lannoitteeksi ja istuttaa päällesi basilikaa, kaalia, tomaatteja, sipuleja ja perunaa.
Jos mies mainitsee talosta ja tontista, merkit on selvät!
Se on kyllä jännä että nainen miettii miehen varallisuutta kun miestä ei naisen varallisuus kiinnosta pätkän vertaa.
En halua koskaan olla tilanteessasi ja määritellä kiinnostustani henkilöön tämän omaisuuden perusteella.
M42
Outo tonttihullu:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5525809/omakotitaloni-omalla-tontilla-m…
Ap on varmaan mies, joka yrittää selvittää kannattaako naiselle kehua ko. asialla.
Voin kertoa sinulle ap, että ei kannata. Antaa omituisen kuvan eikä tällaiset omaisuusasiat korvaa sitä jos mies ei muuten ole kiinnostava.
Eh... Täällä suunnalla missä itse asun kaikilla on omakotitalo omalla tontilla. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän ja toisilla ei yhtään velkaa. Mutta ei se ok-talo kerro ihmisestä yhtään mitään.
Tee niinkuin naiset yleisestikin tekevät. Mene miehen kanssa naimisiin. Tee lapsi. Ota ero. Vie Puolet miehen omaisuudesta ja elatusmaksut lapsesta seuraavaksi 18 vuodeksi. 👍
Yksinkö asuu? Kuulostaa epäilyttävältä. Kysyisin tällaiselta mieheltä että missä vaimo ja lapset ovat.
Pitäisin ok-taloa rasitteena tulevaisuuden kannalta, mikäli yhteenmuutto tulisi ajankohtaiseksi. Minä en nimittäin suostuisi sinne muuttamaan ja mies ei ehkä haluaisi kaupungin keskustaan kerrostaloon.