Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö täällä kukaan sairaanhoitaja mukavan lunkia työtä?

Vierailija
04.08.2023 |

Siis että on leppoisaa ja verkkaista ilman kiirettä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumisen ohjaaja mt- ja päihdekuntoutujien yksikössä.

Vierailija
2/10 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä työterveys hoitajina on usein leppoisaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt tätä työtä? Tuttu oli yksityisellä työterveyshoitajana ja paloi loppuun, kun heillä oli kovat tulostavoitteet. Säännöllisesti oli esimiehen kanssa keskustelu, jossa käytiin tuloksia läpi ja pohdittiin, miten pitäisi vielä parantaa tulosta.

Vierailija
4/10 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt tätä työtä? Tuttu oli yksityisellä työterveyshoitajana ja paloi loppuun, kun heillä oli kovat tulostavoitteet. Säännöllisesti oli esimiehen kanssa keskustelu, jossa käytiin tuloksia läpi ja pohdittiin, miten pitäisi vielä parantaa tulosta.

En ole se jolta kysyn, mutta siskoni on yksityinen työterveyshoitaja ja on kyllä niin leppoisa työ kuin olla ja voi. On ison tehtaan ns. omahoitaja eli hänellä on työhuone tehtaan tiloissa ja potilaina vain tehtaan tuönyekijät.

Vierailija
5/10 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tietämäni kiireetöntä ja leppoisaa työtä ilman potilaita tekevä sairaanhoitaja oli jossakin toimistossa käsittelemässä papereita. 

Vierailija
6/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen palkkaus ja työnkuva mahtaa olla työterveyshoitajalla? Itse opiskelen terveydenhoitajaksi ja kiinnostaa aihe kovasti :)

Vierailija
7/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen palkkaus ja työnkuva mahtaa olla työterveyshoitajalla? Itse opiskelen terveydenhoitajaksi ja kiinnostaa aihe kovasti :)

Vastacalmistuneen palkka n 3200. 

Vierailija
8/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan.

Terveiset gastrokirralta.

Vierailija
9/10 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan, terveiset luvnin terveysasemalta.

Vierailija
10/10 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastacalmistuneen palkka n 3200. 

Ohoh! Tuohan on jo ihan hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi