Deittimies mainitsi asuvansa omakotitalossa omalla tontilla. Kiinnostuisitko jos olisit tilanteessani?
Mietin vielä kiinnostunko, toki varallisuutta tuntuu olevan
Kommentit (96)
Noin merkittävän tiedon vastaanotettuani antautuisin heti hänen seksiorjakseen. Että ihan omalla tontilla sijaitsevan omakotitalon omistaja höylää ja jyystää minua. Vau! Kunhan Mummo saa kuulla, miten hyvin hänen tyttärentyttärensä pärjää elämässä...
Sivuseikka. Ehkäpä ajattelisin ennemminkin niin, että on laittanut vaimon ja lapset menemään ja pitänyt itse omaisuuden..
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä jännä että nainen miettii miehen varallisuutta kun miestä ei naisen varallisuus kiinnosta pätkän vertaa.
Veikkaan vahvasti aloittajan olevan (miespuolinen) provo. Ei kukaan oikeasti jonkun talon perusteella kiinnostu tai ole kiinnostumatta.
Vierailija kirjoitti:
Ota se. Jos aikuinen "terve" mies asuu kerrostalossa, siinä on jotain vilunkia.
Just noin. Omakotitalomies on mies.
Vierailija kirjoitti:
En. Omakotitalo =työleiri 💩
Kerrostalo = kermaperseille.
Ainakaan ei huonontaisi.Naisena ajattelen, että mies on ahkera, työteliäs ja fiksu. Omakotitalossa asuminen vaatii vähän enemmän älliä kuin kerrostalossa.Enkä pitäisi sitä itsensä kehumisena. Jossainhan on asuttava.
Miksi kukaan normaali mies asuisi yksin omakotitalossa? Herättää epäilyjä. Joko maaseudulle jämähtänyt peräkammarin poika tai mies, joka on vasta eronnut ja potkinut entisen vaimon (ja lapset) pois.
Ihme stereotypioita teillä kaikilla.
Itsellä on velaton okt 5h, keittiö + sauna sekä 2 auton talli ja rakennutin ne 5 vuotta sitten itse itselleni kun en halunnut asua kerrostalossa vuokrallakaan. Enkä toisaalta nähnyt järkeä rakentaa mitään pikkutaloakaan koska sellainen ei käytännössä olisi tullut juurikaan halvemmaksi. Valitettavasti naisen kädenjälki ei näy kuin korkeintaan sen verran mitä kalusteasentaja hääräili. Ajatusmaailmanne on jotenkin kieroutunut kun ajattelette, että minun pitäisi nyt valita itselleni nainen joka säälistä hyväksyy taloni ja omaisuuteni sen sijaan että valitsisin naisen joka olisi itselleni sopiva ja rakas. Onko happo syönyt aivonne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Omakotitalo =työleiri 💩
Kerrostalo = kermaperseille.
Kela potilaille ( omakotitaloissa eivät saa asumistukia)
No en mä kyllä omakotitalon tai varallisuuden perusteella miehestä kiinnostuisi. Kyllä se on se mies itse joka asiaan vaikuttaa. Mitä auttaa talo tai varallisuus jos mies on täysi kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on velaton okt 5h, keittiö + sauna sekä 2 auton talli ja rakennutin ne 5 vuotta sitten itse itselleni kun en halunnut asua kerrostalossa vuokrallakaan. Enkä toisaalta nähnyt järkeä rakentaa mitään pikkutaloakaan koska sellainen ei käytännössä olisi tullut juurikaan halvemmaksi. Valitettavasti naisen kädenjälki ei näy kuin korkeintaan sen verran mitä kalusteasentaja hääräili. Ajatusmaailmanne on jotenkin kieroutunut kun ajattelette, että minun pitäisi nyt valita itselleni nainen joka säälistä hyväksyy taloni ja omaisuuteni sen sijaan että valitsisin naisen joka olisi itselleni sopiva ja rakas. Onko happo syönyt aivonne?
Sille on varmasti hyvä syy, miksi sinulla ei ole jo naista? Menitkö rakentamaan talon niin kauas kaikesta, ettei kukaan kiinnostu sinusta?
Saattaa olla rämä mökki jossain korvessa metsän keskellä, mistä ei saa myytyä. Leskiäitini asuu taajamassa, pienessä itäsuomalaisessa kunnassa keskustassa eikä perikunta ( siis minä mukaan lukien) ole saanut myytyä taloa vaikka on pitkään ollut myynnissä. Oma tontti, mutta kuka hullu haluaa keskeltä kuolevaa kylää taloa
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan ei huonontaisi.Naisena ajattelen, että mies on ahkera, työteliäs ja fiksu. Omakotitalossa asuminen vaatii vähän enemmän älliä kuin kerrostalossa.Enkä pitäisi sitä itsensä kehumisena. Jossainhan on asuttava.
Heh, heh! Syrjäkylien miehet ovat harvoin mitään edellä mainituista. Poikkeuksiakin on, mutta usein fiksut ovat kaupungissa elleivät ole tilallisia. Hulluna halkoja hakkaava tai lumitöitä tekevä mies on t y l s ä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuitenkaan omalla tontilla?
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo ei ole minulle plussaa miehessä, vaikka se osoittaakin itsenäisyyttä ja jonkinlaista varallisuutta. En nimittäin haluaisi muuttaa taloon, joka on jo toisen koti. Mutta jotkut miehet ovat ikään kuin kasvaneet taloonsa kiinni eivätkä ole valmiita myymään sitä ja muuttamaan muualle, jos olisi tarkoitus muuttaa yhteen. Omakotitalosta voi tulla este suhteen tielle.
Jos toisella osapuolella asunto niin sisäänmuuttaja ostaa tietysti siitä puolet itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo ei ole minulle plussaa miehessä, vaikka se osoittaakin itsenäisyyttä ja jonkinlaista varallisuutta. En nimittäin haluaisi muuttaa taloon, joka on jo toisen koti. Mutta jotkut miehet ovat ikään kuin kasvaneet taloonsa kiinni eivätkä ole valmiita myymään sitä ja muuttamaan muualle, jos olisi tarkoitus muuttaa yhteen. Omakotitalosta voi tulla este suhteen tielle.
Jos toisella osapuolella asunto niin sisäänmuuttaja ostaa tietysti siitä puolet itselleen.
Entä kun tulee ero?
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa itse päättää kiinnostuksistasi vai ootko mies joka luulee että talot kiinnostaa naisia?
No sehän se on. Moni mies tuntuu edelleen kuvittelevan että mikä tahansa talo on varallisuutta. Todellisuudessa halpa talo huonolla sijainnilla on nykyään taakka. Että sillä talolla saisi naisia, sen pitäisi olla jossain Westendissä.
Vierailija kirjoitti:
Omakotitaloissa asuu myös ihmisiä joiden ei pitäisi niissä asua. Ei se älliä vaadi että saa hankittua jonkun huonokuntoisen talon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kun tulee ero?
Sitten tehdään ositus. Parempi se noin on, mitä että toinen on tukenut sitä varallisuuden kasvua siinä ja joutuu lähtemään tyhjin käsin kun ei virallisesti omista mitään.
Hah! Mulla on myös omakotitalo omalla tontilla - eihän täällä syrjseudulla mitään vuokratontteja olekaan. Ja talo maksoi 30 tonttua. Että ei se aina ole mitään hillitöntä varallisuutta.