Hyviä katastrofielokuvia ja -sarjoja
Mitä on tällä hetkellä suoratoistossa näistä?
Pidän tästä kategoriasta, mutta missään suoratoistopalvelussa ei suoraan ole sitä löydettävissä.
Oma listani:
- Day After Tommorrow
- Deep impact
- Twisters * 2
- Greenland
Olikohan jotain muutakin ja sarjoista tulee mieleen vain into the Storm ja The Eye of the Storm.
Tahtoisin löytää katsottavia sarjoja ja elokuvia lisää luonnonkatastrofit-genrestä. Kertokaa niistä🌞
Kommentit (11)
Lukeutuuko tohon myös sellaset ku Cloverfield? Se on hyvä ja vielä parempi on siihen sarjaan kuuluva se 10 cloverfield lane. Teevee näytti meren raivoa just ja hitto se meni ohi, se oli penskana ainaki pelottava.
Vahva ja välittävä Suomi - The Movie.
The Walking dead- siihen jää koukkuun. Netflixistä. Sitten kun on kaikki kaudet katsottu, niin Spin Offit löytyy Disney plussasta.
Suosittelen vahvasti. Katso edes 3 ensimmäistä jaksoa.....
<3
Kyllä Scifikin ja osaltaan kauhu kuuluu tähän. Verta roiskuvat splasherit ja vampyyrielokuvat ei.
Kiitos vinkistä🌞
Vaikea löytää mitään, mitä en olisi jo nähnyt, joten katselen vanhoja uudelleen. Tässä on joitakin minun Netflix-listaltani:
Good Bye Earth
Vuosisadan tulva
The Quake
La Palma
The Wave
Leave the World behind
Olen etsiskellyt erästä sarjaa, jossa oli paljon lunta ja jäätä ja porukkaa matkalla Huippuvuorten kasvinsiemenvarastoon. Ei ole elokuva "Seed". Jos joku muistaa, kertokaa, jooko?
Kokoomuksen ja persujen yhteinen hallitusmatka, kaikki jaksot.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea löytää mitään, mitä en olisi jo nähnyt, joten katselen vanhoja uudelleen. Tässä on joitakin minun Netflix-listaltani:
Good Bye Earth
Vuosisadan tulva
The Quake
La Palma
The Wave
Leave the World behind
Olen etsiskellyt erästä sarjaa, jossa oli paljon lunta ja jäätä ja porukkaa matkalla Huippuvuorten kasvinsiemenvarastoon. Ei ole elokuva "Seed". Jos joku muistaa, kertokaa, jooko?
Ja vielä yksi, josta muistaakseni pidin kovasti: Don't Look Up. Katastrofia vasta odotellaan.
Viisi valittua