Kun lakkasin "pihtaamasta", miestä ei sitten yhtäkkiä kiinnostakaan
Meillä pitkässä parisuhteessa oli pitkä, liki 10 vuoden ajanjakso kun minua ei huvittanut seksi pätkääkään, ja mies seksin vähyydestä valitti ja vonkasi. Meillä oli silti seksiä noin kerran viikossa keskimäärin.
Nyt, en tiedä alkavista vaihdevuosistako johtuen seksi on alkanut kiinnostaa minua voimakkaasti uudestaan, mutta nyt olenkin huomannut, että mies on se jota nyt ei niin kiinnostakaan.
Muutos tapahtui ihan samatien, kun minua alkoi haluttaa ja toin sen esiin, miehen halut vähenivät samantien. Ei enää tee edes aloitteita ja seksi kanssani on ns. laiskaa hänen puoleltaan. Huomaan ettei hän edes ole niin kiihottunut tai saa niin voimakkaita orgasmeja kuin aiemmin, silloin kun olin haluton hommaan.
Eli viehättikö seksissä sittenkin vaan se, että sitä oli ns vaikea saada? Ja nyt kun olisi tyrkyllä ja innostunut, miehen kiinnostus kääntyi laskuun?
Ja rupsahtanut en ole, päinvastoin pidän itsestäni parempaa huolta nykyään, pukeudun naisellisemmin ja painokin on pudonnut.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aina toivoisi, että ne pelailijat löytäisivät toisensa ja muut saisivat olla rauhassa.
On hyvä muistaa, että todella monella miehellä on vakavia ongelmia seksuaalisuudessa, kuten edellä joku kuvasi. Pahimmillaan mies on saanut nautintoa siitä, kun alistaa toisen jäämään ilman ja opettamaan kädestä pitäen. Ja tietenkään hän ei "opi", koska tekee sen tahallaan. Terveen normaalin ihmisen on lähes mahdoton käsittää sitä.
Noita sellaisia miehiä on.
Minun mieheni ei ole vuosiin halunnut seksiä. Aiemmin hän on joissain tilanteissa paljastanut pihdanneensa tahallaan, kun on ollut jostain vihainen / tyytymätön.
Kunpa saisin voimaa erota.
Hei, eroa. Sun voimavarat alkavat palautua, kun pääset eroon kusipäästä. Katso Youtubesta vertaistuellisia/ informatiivisia kanavia aiheeseen liittyen.
t. Luonnevikaisesta eronnut
Eihän ne orgasmit ole miehellä niin kovia jos jatkuvaan niitä saa, ei ainakaan minulla. Jos on viikon runkkaamatta niin tulee iso lasti ja kova orgasmi, jos joka päivä runkkailen / saan seksiä niin paljon pienempiä. Kaikki siltä väliltä taas on, no, siltä väliltä. Tosin jonkin verran tähän vaikuttaa myös seksin pituus, pidempi kiihotus ennen orgasmia tekee myös isomman orgasmin.
Kysymys kuuluukin: saatko sinä kuitenkin sitä seksiä? Jos saat, niin kyllä mies sitä haluaa. Mutta kun mies on tyydytetympi kuin ennen, eihän hän tietenkään tee aloitteita niin paljon. Jatkuvassa puutteessa ja panetuksessa on tietenkin mies iholla kiinni, tyydytettynä paljon rauhallisempi (ja tyytyväisempi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aina toivoisi, että ne pelailijat löytäisivät toisensa ja muut saisivat olla rauhassa.
On hyvä muistaa, että todella monella miehellä on vakavia ongelmia seksuaalisuudessa, kuten edellä joku kuvasi. Pahimmillaan mies on saanut nautintoa siitä, kun alistaa toisen jäämään ilman ja opettamaan kädestä pitäen. Ja tietenkään hän ei "opi", koska tekee sen tahallaan. Terveen normaalin ihmisen on lähes mahdoton käsittää sitä.
Minun mieheni ei ole vuosiin halunnut seksiä. Aiemmin hän on joissain tilanteissa paljastanut pihdanneensa tahallaan, kun on ollut jostain vihainen / tyytymätön.
Hei, eroa. Sun voimavarat alkavat palautua, kun pääset eroon kusipäästä. Katso Youtubesta vertaistuellisia/ informatiivisia kanavia a
Nainen joka säännöstelee seksiä parisuhteessa saadakseen asioita joita haluaa= Täysin normaalia.
Mies joka säännöstelee seksiä parisuhteessa saadakseen asioita joita haluaa= Kusipää.
Just joo.
Kommentoidaanko seksittömästä suhteesta eronneelle miehelle, että "pääsit eroon kusipäästä"? Ei, vaan että "särjit perheen likaisten seksinhimojesi vuoksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, eroa. Sun voimavarat alkavat palautua, kun pääset eroon kusipäästä. Katso Yo
Väärin. Kumpi tahansa joka säännöstelee ja panttaa seksiä kaivaa itselleen kuoppaa johon lankeaa. Kukaan täysjärkinen itseään arvostava ei jää parisuhteeseen pihtaajan kanssa, koska pihtaaja ei koskaan arvosta toisen tyydyttämistä ja toisen haluja. Toimivassa parisuhteessa molemmat vastaa toistensa tyydyttämisestä, eivät omistaan. Itsekkään pskiaisen kanssa ei kannata pariutua tai jäädä parisuhteeseen. Oli kumpi sukupuoli tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, eroa. Sun voimavarat alkavat palautua, kun pääset eroon kusipäästä. Katso Yo
Nainen joka säännöstelee seksiä parisuhteessa saadakseen asioita joita haluaa= Täysin normaalia.
Ei ole normaalia vaan luonnevikaista käytöstä.
On pitänyt libidoaan yllä ilmaisemalla jotta on valmis täyttämään odotukset miehuuttaan kohtaan.
Muista nyt, jotta ei se kukko käskemällä laula, tee aloite, rauhassa ja ala viettelemään kuten toivoisit itseäsi vieteltävän.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ajautunut "en enää yritä seksiä". Pitkä vähäinen seksi johtaa siihen, ettei mies enää yritä. Liikaa pakkeja. Mulla meni itsetunto tuhansien pakkien ja vaimon ilkeilyn takia. Vaimo halusi, etten halua tai puhu seksistä niin opetin itseni siihen. Miehenä on helpompi olla kun ei ole seksiä tarjolla. Lisäksi seisokkiin tuli ongelmia, kun penikselle ei ollut käyttöä. Jos luet miehen kiihotusta sen perusteella miten kovana seisoo, se voi johtua ihan käytön puutteesta. Verenkiertovaivat näkyvät peniksessä ensimmäisenä.
Yksinkertaisesti ap:n tilanteessa on tyypillinen dynamiikan muutos käynyt tai käynnissä.
Joillakin pariskunnilla seksi on yhtä vetämistä ja työntämistä: toinen haluaa aina enemmän kuin toinen. Ja tämä tilanne on monen mielestä ihan "normaali", vaikka oikeasti todella ikävä kuvio. Eli seksiä vähemmän haluava herättää toisessa osapuolessa entistä kovemman halun, ja seksiä harrastetaan silloin, kun se vähemmän haluava haluaa / myöntyy. Enemmän haluavan on oltava useammin "valmiina", eikä voi "kieltäytyä", jos se vähemmän haluava sattuukin haluamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vaan kuvitella haluavasi. Jos mieheltäsi kysyttäisiin, hän ei ole huomannut mitään eroa. Voisi ällistyä, jos kertoisit että haluat seksiä.
No kyllä olen kertonut ihan ääneenkin, että odottelen häntä sängyssä ja että haluttaa jne.
Ap
Kyllä tuollainen äkillinen muodonmuutos pihtarista puumaksi herättää jokaisen tervejärkisen miehen epäluulon. Jotain on mirriin haudattuna.
Tai sitten ap itse sai halunsa takaisin, kun miehelle tuli se lopullinen niitti, eli lakkasi vonkaamasta / haluamasta, kenties luovutti. Se vaikutti ap:n haluihin voimakkaan herättävästi, alitajuisesti kenties, kun toinen ei enää ollutkaan itsestäänselvyys, helppo, aina haluava.
Miehen itsetunto romuttuu kun pakkeja usein. Epävarmuus kasvaa. Jokainen miettii mikä itsessä vikana jos ei seksiä. (MYÖS NAINEN).
Sitten kun seksiä on, alkaa miettimään tyydytänkö tarpeeksi, tuleeko taas pitkä tauko, antaako säälistä, teeskenteleekö orgasmin ym....
Miettikää pihtaajat omalle kohdalle mitä kaikkea siinä miettii kun ei tunne oloa haluttavaksi
Vierailija kirjoitti:
Voisiko sitä kiinnostusta yritttää herätellä? Jotain sievää mutta pientä päälle, niin voi olla että nukkuminen jää toiseksi miehellä. Syväkurkkuimutukselle sohvalla jää helposti jalkapallo-ottelu ja bisse toiseksi.
Tämä! Pitää nähdä vaivaa kuten miehesikin on nähnyt.
Pihtaaminen ja haluttomuus ovat kaksi eri asiaa. Toki pihtaajakin voi olla ainakin jollain asteella haluton.
Itse en loukkaantuisi jonkun elimellisestä ongelmasta ja sillä asenteella mieskin on voinut rentoutua suorituspaineista.
Pelaamisen vuoksi tehdystä pihtaamisesta lopettaisin koko suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ajautunut "en enää yritä seksiä". Pitkä vähäinen seksi johtaa siihen, ettei mies enää yritä. Liikaa pakkeja. Mulla meni itsetunto tuhansien pakkien ja vaimon ilkeilyn takia. Vaimo halusi, etten halua tai puhu seksistä niin opetin itseni siihen. Miehenä on helpompi olla kun ei ole seksiä tarjolla. Lisäksi seisokkiin tuli ongelmia, kun penikselle ei ollut käyttöä. Jos luet miehen kiihotusta sen perusteella miten kovana seisoo, se voi johtua ihan käytön puutteesta. Verenkiertovaivat näkyvät peniksessä ensimmäisenä.
Tuo johti meillä siihen, että seksiä ei enää ollut kotona, mutta aktivoiduin sitten kodin ulkopuolella. Töissä on kivoja sinkkunaisia, eikä esim. 8 vuotta ilman kumppania olleen yh-äidin kohdalla tarvitse kovin paljon huomiota antaa ja olla ystävällinen, että saa kutsun "verhotankoa kiinnittämään" tms.
Luulin myös omien teini-ikäisten lasten kautta, että KIK on joku teinien juttu, mutta sieltähän löytyi mahtavaa seuraa varattujen, sivusuhdetta etsivien seksiryhmästä. Tämmöinen 5-kymppinen setämieskin löysi sieltä 28v leikkikaverin, jota oma mies ei pane kun tietokonepelit kiinnostavat enemmän. Eikä laivareissulla tai työmatkallakaan enää tarvitse esittää kilttiä ja ujoa kun naiset ottavat kontaktia. C est la vie!
Näin siinä sitten käy: aika ajoi sinusta ohi. Mitäs pihtasit!
Halut kyllä syttyy toisen halusta ei pelkästään siitä että jompikumpi ilmoittaa että nyt olis haluja että tulepas tänne . Eli lisää läheisyyttä hellyyttä ja kosketusta pitää harjoittaa toisen kanssa . Jopa minä yli 60 mies sytyn ilman pillereitä kun vaimo laittaa kädet paidan alle ja alemmas. Tässä on mennyt yli vuosi kun aloimme huomioida paljon enemmän toisiamme . Paljon lisää läheisyyttä,halauksia, suudelmia ja keskustelua suhteesta ja mitä halutaan vielä loppuelämältä . Voihan nämä halut vaihdella ja hiipuakin taas kun ikää on jo ja vuosikymmeniä takana . Mutta suhde vaatii elvytystä , hoitoa ja avointa ja rehellistä keskustelua jos nämä on unohtuneet arjessa. Vaari m61