Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lakkasin "pihtaamasta", miestä ei sitten yhtäkkiä kiinnostakaan

Vierailija
31.03.2024 |

Meillä pitkässä parisuhteessa oli pitkä, liki 10 vuoden ajanjakso kun minua ei huvittanut seksi pätkääkään, ja mies seksin vähyydestä valitti ja vonkasi. Meillä oli silti seksiä noin kerran viikossa keskimäärin.

Nyt, en tiedä alkavista vaihdevuosistako johtuen seksi on alkanut kiinnostaa minua voimakkaasti uudestaan, mutta nyt olenkin huomannut, että mies on se jota nyt ei niin kiinnostakaan.

Muutos tapahtui ihan samatien, kun minua alkoi haluttaa ja toin sen esiin, miehen halut vähenivät samantien. Ei enää tee edes aloitteita ja seksi kanssani on ns. laiskaa hänen puoleltaan. Huomaan ettei hän edes ole niin kiihottunut tai saa niin voimakkaita orgasmeja kuin aiemmin, silloin kun olin haluton hommaan. 

Eli viehättikö seksissä sittenkin vaan se, että sitä oli ns vaikea saada? Ja nyt kun olisi tyrkyllä ja innostunut, miehen kiinnostus kääntyi laskuun?

Ja rupsahtanut en ole, päinvastoin pidän itsestäni parempaa huolta nykyään, pukeudun naisellisemmin ja painokin on pudonnut. 

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ajautunut "en enää yritä seksiä". Pitkä vähäinen seksi johtaa siihen, ettei mies enää yritä. Liikaa pakkeja. Mulla meni itsetunto tuhansien pakkien ja vaimon ilkeilyn takia. Vaimo halusi, etten halua tai puhu seksistä niin opetin itseni siihen. Miehenä on helpompi olla kun ei ole seksiä tarjolla. Lisäksi seisokkiin tuli ongelmia, kun penikselle ei ollut käyttöä. Jos luet miehen kiihotusta sen perusteella miten kovana seisoo, se voi johtua ihan käytön puutteesta. Verenkiertovaivat näkyvät peniksessä ensimmäisenä. 

Vierailija
2/54 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mun vaimo selvästikään. Toivon, että olisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, niin varmasti mutta - yksi pikku seikka.

-

Seksi on leikkiä - eikä leikkimistä. (Siinä se e r o..)

Vierailija
4/54 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi jo korvaavan,siitäs sait.

Vierailija
5/54 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ajautunut "en enää yritä seksiä". Pitkä vähäinen seksi johtaa siihen, ettei mies enää yritä. Liikaa pakkeja. Mulla meni itsetunto tuhansien pakkien ja vaimon ilkeilyn takia. Vaimo halusi, etten halua tai puhu seksistä niin opetin itseni siihen. Miehenä on helpompi olla kun ei ole seksiä tarjolla. Lisäksi seisokkiin tuli ongelmia, kun penikselle ei ollut käyttöä. Jos luet miehen kiihotusta sen perusteella miten kovana seisoo, se voi johtua ihan käytön puutteesta. Verenkiertovaivat näkyvät peniksessä ensimmäisenä. 

En kyllä usko tähän, koska muutos tapahtui siis ihan just sillä samalla sekunnilla, kun mä aloin haluta seksiä. 

Mies jaksoi yrittää ja vongata siis vuosikymmenen (ja sai kerta viikkoon vastahakoista seksiä) mutta heti kun mä tein aloitteen ja olin innokas, mies hyytyi samantien. 

Ja siis mieheni kiihotusta en lue kovuudestaan, siinä en huomaa eroa, mutta itse saamisen hetkellä, tuskin nykyään huomaan että hän sai, ennen siitä ei ollut mitään epäselvyyksiä. 

Ap

Vierailija
6/54 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa pelejä sun kanssa. Osoittaa miltä tuntuu kun ei saa kun haluaa tai miltä tuntuu kun toinen on vastahakoinen. Exän kanssa seksi oli yksi työmaa, aina jotain hankaluutta halujen kohtaamisessa, mielenpahoittamista puolin ja toisin. Onkin mahtavaa nyxän kanssa kanssa kun seksi on helppoa ja vaivatonta, ei mitään valtapelejä ja jatkuvaa kitkaa ja väärinymmärrystä.

Jos mies ei halua niin aina voit lähteä parisuhteesta. Jos haluat pysyä parisuhteessa niin kannattanee joko nostaa kissa pöydälle ja setviä asia tai unohtaa koko seksi ja siihen liittyvät koukerot. 

Vierailija
7/54 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vaan kuvitella haluavasi. Jos mieheltäsi kysyttäisiin, hän ei ole huomannut mitään eroa. Voisi ällistyä, jos kertoisit että haluat seksiä.

Vierailija
8/54 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat vaan kuvitella haluavasi. Jos mieheltäsi kysyttäisiin, hän ei ole huomannut mitään eroa. Voisi ällistyä, jos kertoisit että haluat seksiä.

No kyllä olen kertonut ihan ääneenkin, että odottelen häntä sängyssä ja että haluttaa jne. 

Ap

Vierailija
9/54 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko tähän, koska muutos tapahtui siis ihan just sillä samalla sekunnilla, kun mä aloin haluta seksiä. 

Mies jaksoi yrittää ja vongata siis vuosikymmenen (ja sai kerta viikkoon vastahakoista seksiä) mutta heti kun mä tein aloitteen ja olin innokas, mies hyytyi samantien. 

Ja siis mieheni kiihotusta en lue kovuudes

Vähän vaikuttaa tämä kertomasi siltä, että mies on menettänyt tunteitaan sinua kohtaan. Vähäseksisyys vaikutti ainakin minulla orgasmien voimakkuuteen, ne heikkeni. 

Vierailija
10/54 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä olen kertonut ihan ääneenkin, että odottelen häntä sängyssä ja että haluttaa jne. 

Ap

Kyllä tuollainen äkillinen muodonmuutos pihtarista puumaksi herättää jokaisen tervejärkisen miehen epäluulon. Jotain on mirriin haudattuna.

Vierailija
11/54 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä tuollainen äkillinen muodonmuutos pihtarista puumaksi herättää jokaisen tervejärkisen miehen epäluulon. Jotain on mirriin haudattuna.

Ensimmäisenä mieleeni tulee vieraan munan imeminen.

Mutta Karma is a bitch! Joskus se vaan antaa napakan alakoukun palleaan. Ehkäpä olet sen ansainnut.

Vierailija
12/54 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies oli puutteessa, hänen aivonsa askarteli seksissä koko ajan ja piti hänet haluisena Nyt kun hän huomaa saavansa,ei hän sitä niin ajattelekkaa ja lopputulos on, ettei niin halutakkaan. Nyt pitäis miehen oivaltaa,että nyt olis sitä mitä hän niin toivoi. 

Vierailija
13/54 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan, puutteessa oleminen miehellä kasvattaa itse itseänsä kuin lumipallo koska puutteessa hakee kaikki mahdolliset ärsykkeet

Vierailija
14/54 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysi jo korvaavan,siitäs sait.

Näin se vaan on. Tuskin miehesi puutteessa on ollut nämä vuodet.

Vierailija
15/54 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit saada veemäisen akan maineen, joten ketä semmoinen kiinnostaisi.

Vierailija
16/54 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta jatkuvaa epävarmuutta, työtä ja tuskaa seksin saamiseksi, oli olosuhteet miten tahansa niin ei se 10 vuoden "aavikkovaellus" voi olla jättämättä jälkiä mieheen. Se että sinä yhtäkkiä muutut halukkaaksi on miehelle suuri kysymysmerkki. Ainakin minä olisin vähänaikaa h-moilasena että mitä v***ua. Sitä paitsi voihan miehelle olla tullut hormonaalisia muutoksia, kuka tietää.

Vierailija
17/54 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies on muuten? 

On yksi ikävä ihmistyyppi, joka haluaa seksiä niin, että se ei ole toiselle nautinnollista. Eli silloin paljon, kun toinen ei saa siitä nautintoa tai pihtaa, jos toinen kaipaisi sitä nautintoa. Tähän ihmistyyppiin kuuluu myös kostaja, joka maksaa potut pottuina.

Sitten on se itsetunnoltaan herkkä miestyyppi, jota pelottaa naisen halu, kun pelkää, ettei pysty olemaan riittävä.

Vierailija
18/54 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoilla on aina seurauksensa. Nyt ap vaan runkkaamaan!

Vierailija
19/54 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies on muuten? 

On yksi ikävä ihmistyyppi, joka haluaa seksiä niin, että se ei ole toiselle nautinnollista. Eli silloin paljon, kun toinen ei saa siitä nautintoa tai pihtaa, jos toinen kaipaisi sitä nautintoa. Tähän ihmistyyppiin kuuluu myös kostaja, joka maksaa potut pottuina.

Sitten on se itsetunnoltaan herkkä miestyyppi, jota pelottaa naisen halu, kun pelkää, ettei pysty olemaan riittävä.

Mulla ollut sellaisia kavereita, jotka käyneet huorissa, eikä kotona ole oikein luistanut. Sanoneet itsekin, että haluavat itse määrätä ja päättää, eivätkä halua, että nainen päättää tai ohjaa. Olen mielessäni luokitellut kaverit juuri tuohon huonon itsetunnon omaaviin. Ei pää ja kulli kestä silloin kuin nainen haluaa tai päättää. Tutkimustenkin mukaan nykymiehille tullut erektio-ongelmia naisten lisääntyneiden vaatimusten mukaan. Tosin itse kyllä ihmettelen, että miten niin naisten vaatimukset on lisääntyneet, kun omakin vaimo on vaatinut kullia ja  omia orgasmejaan jo heti 70-luvulta lähtien. Ilman niiitä olisi parisuhde tainnut loppua ajo alkuunsa. 

Vierailija
20/54 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt miehen vuoro pihdata kymmenen vuotta. Itse tilasit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän