Kun lakkasin "pihtaamasta", miestä ei sitten yhtäkkiä kiinnostakaan
Meillä pitkässä parisuhteessa oli pitkä, liki 10 vuoden ajanjakso kun minua ei huvittanut seksi pätkääkään, ja mies seksin vähyydestä valitti ja vonkasi. Meillä oli silti seksiä noin kerran viikossa keskimäärin.
Nyt, en tiedä alkavista vaihdevuosistako johtuen seksi on alkanut kiinnostaa minua voimakkaasti uudestaan, mutta nyt olenkin huomannut, että mies on se jota nyt ei niin kiinnostakaan.
Muutos tapahtui ihan samatien, kun minua alkoi haluttaa ja toin sen esiin, miehen halut vähenivät samantien. Ei enää tee edes aloitteita ja seksi kanssani on ns. laiskaa hänen puoleltaan. Huomaan ettei hän edes ole niin kiihottunut tai saa niin voimakkaita orgasmeja kuin aiemmin, silloin kun olin haluton hommaan.
Eli viehättikö seksissä sittenkin vaan se, että sitä oli ns vaikea saada? Ja nyt kun olisi tyrkyllä ja innostunut, miehen kiinnostus kääntyi laskuun?
Ja rupsahtanut en ole, päinvastoin pidän itsestäni parempaa huolta nykyään, pukeudun naisellisemmin ja painokin on pudonnut.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Mies pelaa pelejä sun kanssa. Osoittaa miltä tuntuu kun ei saa kun haluaa tai miltä tuntuu kun toinen on vastahakoinen. Exän kanssa seksi oli yksi työmaa, aina jotain hankaluutta halujen kohtaamisessa, mielenpahoittamista puolin ja toisin. Onkin mahtavaa nyxän kanssa kanssa kun seksi on helppoa ja vaivatonta, ei mitään valtapelejä ja jatkuvaa kitkaa ja väärinymmärrystä.
Jos mies ei halua niin aina voit lähteä parisuhteesta. Jos haluat pysyä parisuhteessa niin kannattanee joko nostaa kissa pöydälle ja setviä asia tai unohtaa koko seksi ja siihen liittyvät koukerot.
Näin on, parisuhdepelien pelaaminen on naisen yksinoikeus. Tosin en sitten tiedä, miten tämä homma lesbosuhteissa menee.
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt miehen vuoro pihdata kymmenen vuotta. Itse tilasit.
Kummallista, tuntuu että täällä yleinen oletus on että nainen pihtaa tahallaan?
En siis halunnut seksiä 10 vuoteen, se on totta, mutta en tietenkään tahallaan ollut haluamatta! Yritin saada haluni heräämään ties millä. Vaihdettiin ehkäisy hormonittomaan, käytettiin leluja, yms yms kaikkea mitä keksiä voi. Kuntoilin ja yritin välttää sttessiä jne. Ei vaan halut heränneet MUTTA silti annoin miehelleni seksiä noin kerta viikkoon, vaikken saanutkaan siitä mitään koska en päässyt kiihottuneeseen tilaan vaikka mitä temppuja olisi tehty.
Nyt haluni ja nautinto ovat myös ilman järkevää syytä palautuneet, epäilen että jotain hormonaalista koska vaihdevuodet lienevät alkamassa. Tai sitten toinen syy voi olla, että lapset ovat kasvaneet isoksi ja yhtäkkiä onkin aikaa itselle jne. ja näin myös seksikin alkaa mahtua ajatuksiin? En tiedä. Joka tapauksessa, tahallista haluttomuuteni ei ollut!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se ikävä kostajatyyppi.
Millainen se mies on arjessa muuten ja oletteko emotionaalisesti läheisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, tuntuu että täällä yleinen oletus on että nainen pihtaa tahallaan?
En siis halunnut seksiä 10 vuoteen, se on totta, mutta en tietenkään tahallaan ollut haluamatta! Yritin saada haluni heräämään ties millä. Vaihdettiin ehkäisy hormonittomaan, käytettiin leluja, yms yms kaikkea mitä keksiä voi. Kuntoilin ja yritin välttää sttessiä jne. Ei vaan halut heränneet MUTTA silti annoin miehelleni seksiä noin kerta viikkoon, vaikken saanutkaan siitä mitään koska en päässyt kiihottuneeseen tilaan vaikka mitä temppuja olisi tehty.
Nyt haluni ja nautinto ovat myös ilman järkevää syytä palautuneet, epäilen että jotain hormonaalista koska vaihdevuodet lienevät alkamassa. Tai sitten toinen syy voi olla, että lapset ovat kasvaneet isoksi ja yhtäkkiä onkin aikaa itselle jne. ja näin myös sek
Joo tää on kyllä niin usein toistuva aivan käsittämätön kuvitelma, että nainen pihtaisi Tahallaan! What?? Jos seksiä tekee mieli, niin pitää kyllä olla melkoisen kieroutunut jos sitä ei sitten jostain ihmeen ns. pelillisestä syystä harrastaisi!
Useimmiten taustalla on naisen tyytymättömyys joko siihen seksiin tai mihin tahansa mitä parisuhteessa tai elämässä on meneillään. Itsellä haluttomuus johtui aviomiehen itsekkyydestä ja siitä, ettei oppinut miten mua pitää koskettaa vaikka vuosikausia kädestä pitäen opetin. Päättelin tämän johtuvan siitä, että kun ei vaan kiinnostanut kuin oma nautinto. En enää jaksanut yrittää ja lähdin.
Mä sanoisin kaikille haluttomasti kumppanista "kärsiville", että ihan ensimmäisenä kävely peilin eteen. Asiat ei sitten kuitenkaan ollenkaan aina ole niin yksinkertaisia, kuten tähän ap:n tapaukseen ei kyl tule mieleen mitään mistä voisi johtua. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies on muuten?
On yksi ikävä ihmistyyppi, joka haluaa seksiä niin, että se ei ole toiselle nautinnollista. Eli silloin paljon, kun toinen ei saa siitä nautintoa tai pihtaa, jos toinen kaipaisi sitä nautintoa. Tähän ihmistyyppiin kuuluu myös kostaja, joka maksaa potut pottuina.
Sitten on se itsetunnoltaan herkkä miestyyppi, jota pelottaa naisen halu, kun pelkää, ettei pysty olemaan riittävä.
Mulla ollut sellaisia kavereita, jotka käyneet huorissa, eikä kotona ole oikein luistanut. Sanoneet itsekin, että haluavat itse määrätä ja päättää, eivätkä halua, että nainen päättää tai ohjaa. Olen mielessäni luokitellut kaverit juuri tuohon huonon itsetunnon omaaviin. Ei pää ja kulli kestä silloin kuin nainen haluaa tai päättää. Tutkimustenkin mukaan nykymiehille tullut erekt
Olet puhunut jostain sielunkumppanuudesta ja saturnuksen renkaista. Paskapuhetta kaikki tuo. Jos pillua ei olisi tullut, suhde olisi kaatunut. Sellasta sielujen harmoniaa tällä kertaa.
Sä et taida oikeasti ymmärtää lukemaasi, kun vedät aina jotain ihan käsittämättömiä hatusta. Taisi jäädä peruskoulun käynti vähälle. Luetunymmärrys on tutkimustenkin kukaan huonontunut rajusti ja tässä sen taas näkee.
Senhän näkee naamasta kun lakkaa saamasta JWVainiokin lauloi. Abba totesi biisissään: What's the name of the game? Onkos avioliitto osin the game?
Vierailija kirjoitti:
Senhän näkee naamasta kun lakkaa saamasta JWVainiokin lauloi. Abba totesi biisissään: What's the name of the game? Onkos avioliitto osin the game?
Yhe name of the game: football. Olee olee oleee oleee.....
Jotenkin aina toivoisi, että ne pelailijat löytäisivät toisensa ja muut saisivat olla rauhassa.
On hyvä muistaa, että todella monella miehellä on vakavia ongelmia seksuaalisuudessa, kuten edellä joku kuvasi. Pahimmillaan mies on saanut nautintoa siitä, kun alistaa toisen jäämään ilman ja opettamaan kädestä pitäen. Ja tietenkään hän ei "opi", koska tekee sen tahallaan. Terveen normaalin ihmisen on lähes mahdoton käsittää sitä.
Kuinka se kiinnostus toista kohtaan voisi pysyä korkeana jos tätä ei ole aikoihin kiinnostanut. Vastahakoinen seksi syö kyllä fiilistä reilusti, itse ainakin haluan että myös toinen on halukas ja nauttii.
Olisiko vongannut lähinnä siksi, että saa omat tarpeet hoidettua. Oma käsi kun ei korvaa mitenkään pillua. En kyllä jaksaisi itse noin pitkään yrittää tehdä aloitetta saaden 99% yrityksistä rukkaset (näin meillä aikanaan, joten lakkasin edes yrittämästä).
Vastaavassa tilanteessa on vähän vaikea kuvitella että itseäni kiinnostaisi kovasti jos yhtäkkiä saisi seksiä yli omien tarpeiden, "eihän toistakaan ole kiinnostanut vuosiin omat tarpeeni", tai näin ainakin tulkitsin AP:n tekstistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka se kiinnostus toista kohtaan voisi pysyä korkeana jos tätä ei ole aikoihin kiinnostanut. Vastahakoinen seksi syö kyllä fiilistä reilusti, itse ainakin haluan että myös toinen on halukas ja nauttii.
Olisiko vongannut lähinnä siksi, että saa omat tarpeet hoidettua. Oma käsi kun ei korvaa mitenkään pillua. En kyllä jaksaisi itse noin pitkään yrittää tehdä aloitetta saaden 99% yrityksistä rukkaset (näin meillä aikanaan, joten lakkasin edes yrittämästä).
Vastaavassa tilanteessa on vähän vaikea kuvitella että itseäni kiinnostaisi kovasti jos yhtäkkiä saisi seksiä yli omien tarpeiden, "eihän toistakaan ole kiinnostanut vuosiin omat tarpeeni", tai näin ainakin tulkitsin AP:n tekstistä.
Ap kertoi, että seksiä on harrastettu viikottain niin eiköhän sitä tehty juuri siksi, että ap:ta kiinnosti miehen tarpeet?? Ja halu on ollut mekaanista halun puutetta eli kyvyttömyyttä ei haluttomuutta, koska ap olisi halunnut haluta. On myös ihmisiä, jotka eivät halua eivätkä halua haluta.
Ap ei ole kertonut, millainen liitto heillä muuten on, onko mies kontrolloiva, nillittäjä, emotionaalisesti etäinen, mekaaninen panija tai emotionaalisesti turvallinen, hyväsydäminen tms.
Ainahan tuo menee noin varsinkin pitkissä suhteissa, että mistä mies valittaa on oikeasti sellainen asia mihin hän ei halua muutosta.
- Seksiä on liian vähän -> itsekään ei jaksa, mutta helpompi syyttää pihtaavaa vaimoa kuin myöntää oman libidon heikentyneen iän myötä.
- Joulua, syntymäpäiviä ja muita juhlia on turha hössöttää -> ankeaa, jos niitä ei enää vietetäkään ja pyhät ei enää tunnu samalta
- Omakotitaloon muutettiin, koska vaimo halusi puutarhaidyllin -> vaimo on jo monta vuotta ehdottellut helpompaa elämää kerrostalossa, mutta mies ei halua.
- Lapset tehtiin vaimon mieliksi -> yksinäistä ja surullista, kun eron myötä lapset eivät viihdy etäiseksi jääneen isän luona.
Eli viehättikö seksissä sittenkin vaan se, että sitä oli ns vaikea saada? Ja nyt kun olisi tyrkyllä ja innostunut, miehen kiinnostus kääntyi laskuun?
Olen omassa elämässäni oppinut sen, että yleensä intuitio nostaa mieleeni oikeat vastaukset eikä ole vainoharhaista epäilyä. Sinusta en tiedä, oletko yleensä ylireagoiva vai et? Jos et ole, luota vaistoihisi! Tuollaisia miehiä on oikeasti, paljon.
Miten sinun haluttomuutesi aikana, sinua ei tyydytetty? Kompensoitiinko sinun tarpeitasi esim. läheisyydellä tms.? Miten mies suhtautui haluttomuuteesi?
Mieti mitä tekis sulle nyt olla seuraavat 10v lähestulkoon aina ilman seksiä silloin kun sulla tekee mieli. Sut miltei aina torpattaisiin vaikka kuinka tekisit aloitteita. Sen harvan kerran kun tulisi myöntyminen seksiin niin olisi vastentahtoista vääntämistä ilman positiivisia tunteita. Tota samaa kertyy vähintään satoja kertoja peräkkäin. Mitä se tekee sun haluille,haluttavuudelle, itsetunnolle, tunteille teidän välille? Väitän että tappaa noi kaikki ja vaikuttaa ihan kaikkeen teidän välillä. Ei tollasen pitkän putken jälkeen mikään palaa ennalleen, varsinkaan nopeasti sormia napsauttamalla tai kun sä alat haluamaan. Veikkaan että miehesi halut sua kohtaan ovat tällä hetkellä nollassa. M52
Vierailija kirjoitti:
Mieti mitä tekis sulle nyt olla seuraavat 10v lähestulkoon aina ilman seksiä silloin kun sulla tekee mieli. Sut miltei aina torpattaisiin vaikka kuinka tekisit aloitteita. Sen harvan kerran kun tulisi myöntyminen seksiin niin olisi vastentahtoista vääntämistä ilman positiivisia tunteita. Tota samaa kertyy vähintään satoja kertoja peräkkäin. Mitä se tekee sun haluille,haluttavuudelle, itsetunnolle, tunteille teidän välille? Väitän että tappaa noi kaikki ja vaikuttaa ihan kaikkeen teidän välillä. Ei tollasen pitkän putken jälkeen mikään palaa ennalleen, varsinkaan nopeasti sormia napsauttamalla tai kun sä alat haluamaan. Veikkaan että miehesi halut sua kohtaan ovat tällä hetkellä nollassa. M52
Eli ap on ihan turhaan harrastanut seksiä nämä kymmenen vuotta?
(Itse olen ollutkin sitä mieltä, että jonkun kerran voi toki seksiä harrastaa, vaikkei just itse olisi sitä ehdottanutkaan, mutta tuollainen pitkäkestoinen itsensä esineellistäminen ei ole hyväksi eikä siltikään pelasta liittoa.)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aina toivoisi, että ne pelailijat löytäisivät toisensa ja muut saisivat olla rauhassa.
On hyvä muistaa, että todella monella miehellä on vakavia ongelmia seksuaalisuudessa, kuten edellä joku kuvasi. Pahimmillaan mies on saanut nautintoa siitä, kun alistaa toisen jäämään ilman ja opettamaan kädestä pitäen. Ja tietenkään hän ei "opi", koska tekee sen tahallaan. Terveen normaalin ihmisen on lähes mahdoton käsittää sitä.
Noita sellaisia miehiä on.
Minun mieheni ei ole vuosiin halunnut seksiä. Aiemmin hän on joissain tilanteissa paljastanut pihdanneensa tahallaan, kun on ollut jostain vihainen / tyytymätön.
Kunpa saisin voimaa erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita sellaisia miehiä on.
Minun mieheni ei ole vuosiin halunnut seksiä. Aiemmin hän on joissain tilanteissa paljastanut pihdanneensa tahallaan, kun on ollut jostain vihainen / tyytymätön.
Kunpa saisin voimaa erota.
Huhhuh. Mies on paljastanut sulle tuollaisen asian. Mä lähetän sulle nyt täältä aivan valtavasti voimia että todellakin jaksaisit hoitaa sen eron!!! 💗💗💗
Miehet tykkää, kun nainen vähän vastustelee. En tiedä miksi.
Oma mieheni myös tykkää siitäkin, kun heitän vaatteet pois hänen nähtensä ja kömmin kainaloon. Saanti on varma aina.
Voisiko sitä kiinnostusta yritttää herätellä? Jotain sievää mutta pientä päälle, niin voi olla että nukkuminen jää toiseksi miehellä. Syväkurkkuimutukselle sohvalla jää helposti jalkapallo-ottelu ja bisse toiseksi.
Olet puhunut jostain sielunkumppanuudesta ja saturnuksen renkaista. Paskapuhetta kaikki tuo. Jos pillua ei olisi tullut, suhde olisi kaatunut. Sellasta sielujen harmoniaa tällä kertaa.