Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan tekee lapsia nykyään?

Vierailija
31.03.2024 |

Jos ei esim. yhteiskuntaankaan voi enää luottaa, että tukee lapsia.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, kun laiskoja ja sairaita hyysätään niin paljon ettei yhteiskunta pysty tukemaan lapsia tarpeeksi.

Vierailija
2/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelvata toisillemme, liian kovat vaatimukset kummallakin sukupuolella. Monillahan kaikki venyy ja hups huomaakin olevan jo yli 40v ja vieläkin etsimässä sitä "oikeaa". Asialle ei voi tehdä mitään, koska kukaan ei halua muuttua, joten näillä mennään, varmasti rikotaan kaikki ennätykset mitä tulee seksin vähäisyyteen ja parisuhteiden määrään ihan tässä lähivuosina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, kun laiskoja ja sairaita hyysätään niin paljon ettei yhteiskunta pysty tukemaan lapsia tarpeeksi.

Näin AP:na vastaan että enemmänkin tuetaan kannattamattomia yrityksiä ja vaikka mitä paskahanketta miljarditappioilla. Uniperillä olisi maksanut kaikkien viulut pitkäksi aikaa. Kansalle se raha juuri PITÄISI mennä.

Vierailija
4/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lapsia? 

Vierailija
5/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan kaikista tuhansista sote-päälliköistä ja niiden huippupalkoista. Ja ei, en puhu sotapäälliköistä vaan sote-päälliköistä siitä kamalasta sote-tantereesta. -AP

Vierailija
6/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lapsia? 

Ei ole. Onko sulla?

Vierailija
7/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni tulee varmaankin saamaan runsaasti alapeukkuja, mutta olen uskonut jo teini-ikäisestä asti että ainoa syy haluta lasta on se, että halutaan epätoivoisesti elämälleen joku tarkoitus ja lapsen saanti sitten tulee elämän tarkoitukseksi. Eli nyt elämälläni on tarkoitus kun olen äiti/isä ja lapseni tarvitsee minua. Ihmiset eivät kykene hyväksymään sitä ettei elämällä ole mitään suurempaa tarkoitusta.

Vierailija
8/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmaisia.

Vierailija
9/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään ole nykyään varaa tehdä niitä.

Vierailija
10/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me nuoret miehet olemme mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja veloja. Vapaus ja matkustelu + muut harrastukset ovat meille tärkeämpää kuin naisen passaaminen ja vaippojen vaihtaminen. M25

Vierailija
11/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteeni tulee varmaankin saamaan runsaasti alapeukkuja, mutta olen uskonut jo teini-ikäisestä asti että ainoa syy haluta lasta on se, että halutaan epätoivoisesti elämälleen joku tarkoitus ja lapsen saanti sitten tulee elämän tarkoitukseksi. Eli nyt elämälläni on tarkoitus kun olen äiti/isä ja lapseni tarvitsee minua. Ihmiset eivät kykene hyväksymään sitä ettei elämällä ole mitään suurempaa tarkoitusta.

Oon samaa mieltä. Et saa multa alapeukkua. Joillekin lapset on kirjaimellisesti niinku lemmikkejä. Monet äidit on aivan seinähulluja jotka haluaa status-lapsen.

Vierailija
12/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka riittää just ja just omaan elämiseen. Ostovoima on nykyään olematon.

Vierailija
13/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luottavat siihen, että paremmat ajat vielä palaavat.

Itse uskon siihen että Raamatun ennustukset pahoista ajoista tulevat eikä tässä enää mitään parempia aikoja nähdä. Tiesin jo 17-vuotiaana etten halua lapsia, koska tajusin missä ajassa elämme.

N48

Vierailija
14/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenelläkään ole nykyään varaa tehdä niitä.

Ei kyllä. Jatkuva köyhyys ja lapsen kanssa se olisi vielä syvempi. Eihän siellä olisi edes työpaikkoja markkinoilla enää.

Vierailija
15/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin AP:na vastaan että enemmänkin tuetaan kannattamattomia yrityksiä ja vaikka mitä paskahanketta miljarditappioilla. Uniperillä olisi maksanut kaikkien viulut pitkäksi aikaa. Kansalle se raha juuri PITÄISI mennä.

Nuo mainitsemasi tuet ovat kärpäsen kakkaa verrattuna terveydenhuoltomenoihin.

Vierailija
16/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo mainitsemasi tuet ovat kärpäsen kakkaa verrattuna terveydenhuoltomenoihin.

Mee pois mun ketjusta, poliitikko. En tarvitse sua tänne.

Vierailija
17/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväosaiset

Vierailija
18/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä elämän tarkoitus on lisääntyä, aivan joka lajilla. Epätoivoinen ei tarvi olla, jos haluaa toimia biologiansa mukaisesti ja saada ne kivat hormoonicoctailit ja tuntea suurimman rakkauden joka ihmiselle on mahdollista tuntea, eli rakkaus omaa jälkikasvuaan kohtaan.

Vierailija
19/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä elämän tarkoitus on lisääntyä, aivan joka lajilla. Epätoivoinen ei tarvi olla, jos haluaa toimia biologiansa mukaisesti ja saada ne kivat hormoonicoctailit ja tuntea suurimman rakkauden joka ihmiselle on mahdollista tuntea, eli rakkaus omaa jälkikasvuaan kohtaan.

Missä on määritelty että lisääntyminen on elämän tarkoitus?

Vierailija
20/68 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on määritelty että lisääntyminen on elämän tarkoitus?

No eihän missään ole määritelty tuollaista asiaa, mutta kun katselee ihan vaan kasvi- ja eläinkuntaa niin siellä se näyttäis olevan monen elämän jopa ainut tarkoitus ja päämäärä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi