Voinko lisätä ulkomaisen pankkitilini pay paliin?
Tuolla tilillä ei edes verkkopankkia käytössä. Onnistuukohan? Netistä löysin tiedon, että myös ulkomaisen tilin voi linkittää pay paliin.
Kommentit (10)
Huomasin kerran että tosi vaikeaa siirtää rahaa edes suomalaiselta tililtä. Joutuu käyttämään jotain Trustlya.
Jos Paypal-tilisi on Suomessa, voit lisätä vain SEPA-maan pankin. Eli suurin osa Eurooppaa. Veronkierto ym. ei siis oikein onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Jos Paypal-tilisi on Suomessa, voit lisätä vain SEPA-maan pankin. Eli suurin osa Eurooppaa. Veronkierto ym. ei siis oikein onnistu.
En mitään veronkiertoa tarkoitakaan. Tärkeintä olisi, että saisin jotenkin rahaa siirrettyä tuolta tililtä Pay Paliin. Norja kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki että pitäisi olla sama maa, jossa Pay Pal-tili on. Eikö mitenkään onnistuisi?
Minulla on kyllä onnistunut. Minulla on kaksi paypal tiliä eri maissa
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä onnistunut. Minulla on kaksi paypal tiliä eri maissa
Tarvitsiko linkittämisessä pankkikortin tai verkkopankin?
Onkohan tuo kohta: Lisää pankitilejä> Siirrä vastaanottamasi rahat pankkitilille. Käytä myös maksuihin.
Eli tarkoittaako käytä myös maksuihin sitä, että voi siirtää pankkitililtä rahaa Pay Pal-tilille? Vai ei kai taas tule sama ongelma kuin viimeksi, kun ehdotti ainoastaan rahan siirtämistä Pay Palilta pankkitilille?
Onko sinulla luottokorttia kyseiseen tiliin linkitettynä? Sen ainakin pystyt liittämään paypaliin. Kokeile sitä tilin liittämistä. Sillähän se selviää onnistuuko.
Oon lisännyt jo yhden suomalaisen tilin ja kortin. Ulkomaiseen ei ole verkkopankkia eikä korttia.