Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko lisätä ulkomaisen pankkitilini pay paliin?

Vierailija
13.08.2025 |

Tuolla tilillä ei edes verkkopankkia käytössä. Onnistuukohan? Netistä löysin tiedon, että myös ulkomaisen tilin voi linkittää pay paliin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lisännyt jo yhden suomalaisen tilin ja kortin. Ulkomaiseen ei ole verkkopankkia eikä korttia.

Vierailija
2/10 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kerran että tosi vaikeaa siirtää rahaa edes suomalaiselta tililtä. Joutuu käyttämään jotain Trustlya.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Paypal-tilisi on Suomessa, voit lisätä vain SEPA-maan pankin. Eli suurin osa Eurooppaa. Veronkierto ym. ei siis oikein onnistu.

Vierailija
4/10 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Paypal-tilisi on Suomessa, voit lisätä vain SEPA-maan pankin. Eli suurin osa Eurooppaa. Veronkierto ym. ei siis oikein onnistu.

En mitään veronkiertoa tarkoitakaan. Tärkeintä olisi, että saisin jotenkin rahaa siirrettyä tuolta tililtä Pay Paliin. Norja kyseessä.

Vierailija
5/10 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain luki että pitäisi olla sama maa, jossa Pay Pal-tili on. Eikö mitenkään onnistuisi?

Vierailija
6/10 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä onnistunut. Minulla on kaksi paypal tiliä eri maissa

Vierailija
7/10 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä onnistunut. Minulla on kaksi paypal tiliä eri maissa

Tarvitsiko linkittämisessä pankkikortin tai verkkopankin?

Onkohan tuo kohta: Lisää pankitilejä> Siirrä vastaanottamasi rahat pankkitilille. Käytä myös maksuihin.

Eli tarkoittaako käytä myös maksuihin sitä, että voi siirtää pankkitililtä rahaa Pay Pal-tilille? Vai ei kai taas tule sama ongelma kuin viimeksi, kun ehdotti ainoastaan rahan siirtämistä Pay Palilta pankkitilille?

Vierailija
8/10 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten?

Vierailija
9/10 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla luottokorttia kyseiseen tiliin linkitettynä?  Sen ainakin pystyt liittämään paypaliin. Kokeile sitä tilin liittämistä. Sillähän se selviää onnistuuko.