Juutuin ulkohuussiin
Olen yksin mökillä enkä saa huussin ovea auki. Mikä neuvoksi? Soitanko poliisin tai palokunnan apuun? Tänne on lähimmästä taajamasta matkaa 30km. Nolostuttaa.
Kommentit (18)
Nolointa on että täällä haisee hirveältä kun mämmi laittoi vatsan sekaisin ja ripuloin. Oispa kaasunaamari. Ap
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin Suomea olet ap?
Olen Porvoossa. Olisin kiitollinen jos joku toisi sorkkaraudan ja lisää mämmiä.
Onko ensimmäinen kerta tänä keväänä? Tai oikeastaan viimeinen kerta tänä talvena?
Kai sulla on tabletissa akkua tälläkertaa ja varo tippumasta taas reiästä.
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on tabletissa akkua tälläkertaa ja varo tippumasta taas reiästä.
Täh? En edes omista tablettia.
Vierailija kirjoitti:
Onko ensimmäinen kerta tänä keväänä? Tai oikeastaan viimeinen kerta tänä talvena?
Molempia. Talven aikana olen juuttunut yhteensä 17 kertaa. Eikä ole naurun asia.
Vierailija kirjoitti:
Mene pöntön kautta pihalle.
Yleensä menenkin mutta nyt on pönttö niin täynnä että joutuisin käytännössä kaivautumaan paskan läpi niinkuin Erikoisjoukot ohjelmassa. Eikä oo edes kamerat paikalla.
Itsekästä porukkaa täällä. Kai nyt joku voi ajaa Porvooseen? Pääsiäislomat ja kaikki. Tai joku hoitaja vois ajella tuplavuoron jälkeen, teiltähän luulis löytyvän empatiakykyä. Tai joku lääkäri. Ap
Työnnä tai potkaise ovea niin se aukeaa
Joku Teemu Selänne teitä kyllä kiinnostaa mutta ei minun ahdinkoni. Kyllä minäkin saisin Amerikan kansalaisuuden mutta olen mieluummin täällä huussissa. Tärkeintä on matka eikä päämäärä. Ap
Ok jos kukaan ei auta liityn Tinderiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä menenkin mutta nyt on pönttö niin täynnä että joutuisin käytännössä kaivautumaan paskan läpi niinkuin Erikoisjoukot ohjelmassa. Eikä oo edes kamerat paikalla.
Miksi ihmeessä laitat oven kiinni, jos olet ennenkin jäänyt sinne jumiin. Kuulostaa keksityltä jutulta, ei kukaan voi olla oikeasti noin tyhmä.
moi
Tupuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä laitat oven kiinni, jos olet ennenkin jäänyt sinne jumiin. Kuulostaa keksityltä jutulta, ei kukaan voi olla oikeasti noin tyhmä.
En olekaan tyhmä olen vain lahjaton. Ap
Ehkä tää on paras paikka jos sota syttyy. Ap
Onko siellä scheissehaus :issa sähkövaloja?
Juuttuiko peräsuolen laskeuma reikään?