Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Vierailija kirjoitti:
Rikun biisi lähenteli poliittista julistusta.
Punainen tiili on kantaa ottava, Suomi hiphopin klassikko ja omassa genressään arvostettu. Alunperin hiphop on ollut nimenomaan julistavaa ja kantaa ottavaa. Myöhemmin aiheet pyörineet teemalla raha, tussu ja väkivalta.
Kukaan normaali ihminen ei koe tarvetta nostaa kenenkään ulkonäköä niin törkeällä tavalla esille kuten täällä tämä Hanna-vihaaja on tehnyt. Aivan luokatonta tekstiä. Kertoo kirjoittajan sivistyksen ja koulutuksen puutteesta ja mädästä luonteesta. Eikä se ole mitään "totuuden sanomista" vaan tahallista haukkumista ja pilkkaamista. Juuri nämä aikuiset haukkujat antavat esimerkin lapsille ja koulukiusaaminen sen kuin kukoistaa. Järjettömintä on vielä se, että tämä palstahaukkuja puolustaa tekojaan eikä näe toimissaan mitään väärää 🤯
Aiemmin sanottiin, että joka jaksosta julkaistaan ennakkoon joku esitys maistiaisena tulevana jaksosta. En löydä rock-jaksosta julkaistua klippiä Ruudusta, onko se unohtunut?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan normaali ihminen ei koe tarvetta nostaa kenenkään ulkonäköä niin törkeällä tavalla esille kuten täällä tämä Hanna-vihaaja on tehnyt. Aivan luokatonta tekstiä. Kertoo kirjoittajan sivistyksen ja koulutuksen puutteesta ja mädästä luonteesta. Eikä se ole mitään "totuuden sanomista" vaan tahallista haukkumista ja pilkkaamista. Juuri nämä aikuiset haukkujat antavat esimerkin lapsille ja koulukiusaaminen sen kuin kukoistaa. Järjettömintä on vielä se, että tämä palstahaukkuja puolustaa tekojaan eikä näe toimissaan mitään väärää 🤯
Kyseessä ei ole samat kommentoijat.
Hanna todellakin tietää mistä puhuu, koska hänen työkaverinsa, Salkkarit-näyttelijä Jasmin riisti henkensä juuri näiden nettikiusaajien kommenttien takia.
Siitä olen samaa mieltä että alkuperäinen ohjelmaidea on pilattu nelosen puolella. Maikkarilla kaikki oli laulajia ja sillä tavalla samalla viivalla eri genrejen kokeilussa. Oli Aholaa, Voutilaista, Sillanpäätä. Samoin tuo valmiiksi katsomon äänestämä lopputulos ja nauhoitetut ohjelmat latistaa koko idean!
Olisi nelonen ainakin valinnut kaikki osallistujat näyttelijöistä, eikä sotkenut asiaan ammattilaulajia, jotka on ihan eri viivalla. Ei myöskään somepersoonia ja taikureita, jotka aivan harrastelijoita.
Itselleni ihan valtava yllätys oli Malla Malmivaaran tulkinta Vasten auringon siltaa -biisistä. Oli tunteisiin menevä, ja parempi kuin originaali, samaa mieltä Jaffan kanssa. Voisin kattoa sen tuhat kertaa!
Hanna haukuttiin jo v. 2006, kun aloitti Salkkareissa "Mitä syöttöporsas tekee televisiossa?"
https://www.is.fi/viihde/art-2000005328597.html
Vierailija kirjoitti:
Täällä TT-ketjussa on kyllä ollut aivan järkyttäviä kommentteja jaksojen aikana, erityisesti Hannan ulkonäöstä. En edes viitsi toistaa mit kauheuksia olen lukenut. Ei kukaan normaali ihminen kirjoita sellaista tekstiä, vaan kyseessä on poikkeuksellisen ilkeä, pahoinvoiva tai katkeroitunut yksilö. Onneksi sellaiset törkykommentit yleensä alapeukutetaan tai poistetaan.
Hanna, jos luet tätä: Olet upea ja taitava. Ja asenteesi on kohdallaan!
Siis nimen omaan Hanna on yllättänyt taidoillaan. En ole tiennyt että on noin hyvä laulaja. 😳 Samoin olen ällistynyt Malla Malmivaaran äänestä. Kaikenlaista talenttia sitä ihmisissä piileekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Hanna on jotenkin nolo. Tolla ulkonäöllä ei pitäisi olla tota itsevarmuutta.
Laitapa oma kuvasi tänne niin annetaan pisteitä.
Kommentoijista suurin osa ei esiinny yleisölle. Jos ei kestä pelinhenkeä, niin ehkä ei pidä pelata. Yleisö arvostelee esiintyjiä. Oikeampi kysymys on, että miksi kommentit ovat harmittaneet niin paljon. Luulisi, että menisi yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos.
Ei ole millään tavalla rakentavaa arvostella kenenkään painoa tai ulkonäköä siihen tyyliin mitä täällä on tehty. Sellaisen ei todellakaan pitäisi olla mikään pelin henki.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Kertoo vain haukkujasta itsestään. Ei ole normaalia solvata ketään noin.
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen samaa mieltä että alkuperäinen ohjelmaidea on pilattu nelosen puolella. Maikkarilla kaikki oli laulajia ja sillä tavalla samalla viivalla eri genrejen kokeilussa. Oli Aholaa, Voutilaista, Sillanpäätä. Samoin tuo valmiiksi katsomon äänestämä lopputulos ja nauhoitetut ohjelmat latistaa koko idean!
Olisi nelonen ainakin valinnut kaikki osallistujat näyttelijöistä, eikä sotkenut asiaan ammattilaulajia, jotka on ihan eri viivalla. Ei myöskään somepersoonia ja taikureita, jotka aivan harrastelijoita.
Itselleni ihan valtava yllätys oli Malla Malmivaaran tulkinta Vasten auringon siltaa -biisistä. Oli tunteisiin menevä, ja parempi kuin originaali, samaa mieltä Jaffan kanssa. Voisin kattoa sen tuhat kertaa!
Valitettavasti tähän Nelosen ohjelmaan ei ole niin kova tunku kuin Maikkarin versioon. Silloin ohjelma oli uusi ja tuore ja sillä sai hyvän ponnahduslaudan uralleen. Vähän samalla tavalla kuin Nelosen Vain Elämää -ohjelmastakin. Mutta esimerkiksi viime kauden osallistujista kukaan ei saanut uutta nostetta uralleen eikä päässyt esimerkiksi Spotify-ykköseksi. Siksi tähän Nelosen versioon ei ole kova tunku vaan sinne otetaan ketä saadaan. Jopa maikkarilaisia! Myöskään artistit itse eivät koe saavansa tästä ohjelmasta juurikaan mitään positiivista lisäboostia uralleen. Siksihän näihin osallistutaan. Jotta saadaan lisää työtilaisuuksia.
PS. Mielestäni Hannan ja muiden ohjelmassa esiintyvien ulkonäön kommentointi on asiatonta. Miksi joku haluaa purkaa pahaa oloaan täällä kirjoittamalla niin törkeästi Hannasta ja muista? Itse olen pyrkinyt niin täällä kuin muuallakin arvostelemaan esiintyjien laulutaitoja, valittuja biisejä ja esityksiä eli niitä asioita mihin he voisivat itse vaikuttaa. Olen myös yrittänyt kirjoittaa vain sellaisia viestejä jotka uskaltaisin sanoa päin naamaa ko. henkilölle. Luulisi olevan jo selvää ettei tv:ssä esiinny pelkästään laihoja ihmisiä. Jotkut ovat isokokoisempia mutta mitäs sitten! Jos he nauttivat omasta olostaan niin mikäs sinä tai minä on siihen sanomaan mitään. Täällä keskustelu on monesti paljon rajumpaa kuin y-laudalla.
Ylläpidon pitäisi seuloa kommentit,siis ei julkaisis törky kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Ylläpidon pitäisi seuloa kommentit,siis ei julkaisis törky kommentteja.
Jep. Täällä vaan näyttää menevän niin, että monet ihan asialliset komnentit ei mene seulasta läpi, mutta sitten törkykommentit julkaistaan.
Tämä ohjelma meni pilalle siinä vaiheessa kun se lakkasi olemasta suora lähetys. Myös nykyinen juontaja on huono.
Eihän sekään nyt ole aivan oikein jos ei voida kritisoida tietyn uskontokunnan edustajien r__skauksia, tietynlaisten seurueiden varastelua, petostelua, pahoinpitelyjä, ampumisia ym. persilyä, kehopositiivisten ihmisten taitoja tai toimintaa, sp-vähemmistöjen porsastelua ym..........
Toki pitää pysyä asiallisuuksissa menemättä henkilökohtaisuuksiin.
Hanna on ainakin salkkareissa loistava. Tähdet tähdet, en ole lainkaan katsonut, en tiedä.
Miksi Helena putosi? Olen ihaillut eniten just hänen kaikkia esityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei Nelosella riitä rahat Tähtien live-lähetyksiin saati sitten ammattilaulajia (nille on Vain Elämää) paitsi pari kapppaletta, vaan mukana on niitä jotka vetävät katsojia (tai pitäisi).
Esim. tuskin on tiedusteltu Diandra Floresin kiinnostusta osalitua ohjelmaan kun tämä on ollut mukana MTV3n Tähdissä (jossa hävisi J. Sillanpäälle (odotettu lopputulos kun Sillanpää oli silloin huipulla) ja Diandra voisi julkisuudessa sitten kertoa ikäviä totuuksia Nelosen ohjelmasta verrattuna Maikkarin versioon.
Tuo HipHop jakso ei ollut kovin onnistunut sillä tuntui että loppupään esiintyjät unohtovat olla Hippejä ja Hoppeja ja miuutenkin taso oli matala.
*käytöstavoista*