Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Kukahan ylläriputoaja saadaan tänään? Joku laulutaitoinen. Tuskinpa tippuja on ainakaan Noora, Sara tai Jennika.
Safakki lähtee tänään. Jumala on siis olemassa!
Ruutu+ on koko jakso katsottavissa. Safakki putoaa. Älkää katsoko tätä viestiä ne, jotka eivät halua tietää.
En meinannut tunnistaa esittelyrivissä Rikua 🤭
Saralla oli vähiten rock asu. Saapa nähdä mikä kappalevalinta.
Vierailija kirjoitti:
Voihan piip... menin sitten lukemaan viestin ja spoilaannuin :( Ajattelin, ettei kukaan sentään heti kelaa jakson loppuun asti, mutta väärässä olin.
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+ on koko jakso katsottavissa. Safakki putoaa. Älkää katsoko tätä viestiä ne, jotka eivät halua tietää.
Joo ei katsota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan piip... menin sitten lukemaan viestin ja spoilaannuin :( Ajattelin, ettei kukaan sentään heti kelaa jakson loppuun asti, mutta väärässä olin.
Ei tarvitse kelata. Sen kuin klikkaa hiirellä janan loppupäätä.
Vierailija kirjoitti:
AI SARA PUTOAA VAI?
Mäkin olen Ruutu-plussalainen ja näin tippujan täältä, harmittaa. En ehtinyt edes päästä ensimmäiseen esitykseen.
No, opinpa ainakin sen, että täällä kerrotaan putoaja heti 19.30 eli tietää jatkossa tulla ketjuun vasta kun olen katsonut jakson.
Kerrankin tykkäsin Palefacesta. Varmaan siksi, että tykkäsin hänen biisivalinnasta. Nuoruuden Offspring <3
Paleface huusi huonolla englannillaan jotain. Ja tuomarit kehuu.
Jos tänään todella tippuu Sara, niin kyllä ihmettelen sitäkin. Sara on kuitenkin kehittynyt ja on lauluääneltään ja -taidoiltaan parempi kuin Karma. Miten se Noora ei vaan tipu? Tekiköhön rock-jaksosss taas jotain taikatemppuja ja lapset haltioitui?
Pikakelasin tämän päivän jakson. Aiheena oli suuret rokkibiisit. Minun mielestäni osa näistä lauluista ei edes ollut mitään rockia. Esitysten perusteella tein huomion, että rock on myös taitolaji, toisin kuin monet kuvittelevat, ja tässäKIN jyvät erottuvat akanoista.
Katsojat äänestävät ihan piruuttaan Noora Karman jatkoon.
Paleface aivan törkeän huono. Kuulosti pahemmalta kuin kolmen promillen humalaisen karaoke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI SARA PUTOAA VAI?
KYLLÄ!
Jotenkin tuntuu, että tää 2x viikossa on vähän liian tiheesti. Tuntuu, että vasta tuli katottua edellinen jakso ja nyt tulee heti perään uusi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tänään todella tippuu Sara, niin kyllä ihmettelen sitäkin. Sara on kuitenkin kehittynyt ja on lauluääneltään ja -taidoiltaan parempi kuin Karma. Miten se Noora ei vaan tipu? Tekiköhön rock-jaksosss taas jotain taikatemppuja ja lapset haltioitui?
No niin putoaa. Kaikki kellä on Ruutu+, sen voivat todistaa. No olihan sen esitys aivan kauheaa sontaa jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Paleface huusi huonolla englannillaan jotain. Ja tuomarit kehuu.
Asui vuoden jenkeissä ja muistaakseni opiskellut englantia yliopistossa.
Oli kova veto, ainoastaan yksi juttu kikka valikoimasta puuttui. Näin yhden keikan kun Peilari kävi nostamassa ensimmäisen rivin penkin istujien alta ja siten pakottaen nämä seisomaan ja joraamaan. Olkoon valinnut genrekseen rapin, äijässä on rockia.
Miksi tuo Karma roikkuu mukana?
Kyllä, budjettikysymys. Tuotantoyhtiölle tulee halvemmaksi kuvata jaksot putkeen lyhyessä ajassa kuin 1 livejakso kerran viikossa (vaatii enemmän logistiikkaa, järjestelyjä, työntekokotunteja eli isompaa palkkaa, yms).