Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Vierailija kirjoitti:
Helena jäi pmasta tahdostaan pois, sai julkisiutta ja nostetta "uralleen". Hän jäi Farmistakim pois parin jakson jälkeen.
Tuskinpa. Miksi muuten Helena olisi pettynyt ja reagoinut näin:
"Helena oli pudotuksen jälkeen luonnollisesti harmissaan asiasta. Yleisöstä tulvahti selvästi kuultava ei-huokaus Susannan ilmoitettua, että lähtijänä oli toisena pudotusuhan alla olleen Noora Karman sijasta juuri Helena.
- Pudotus harmitti pitkään. Olisi ollut vielä paljon annettavaa. Harjoiteltuna oli hyviä biisejä, joita odotin, että pääsen esittämään. Mutta minkäs teet, Helena kommentoi Katsolle."
Helenaa itseäkin siis harmitti, ettei päässyt esittämään seuraavien jaksojen kappaleitaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös jakso tule vasta huomenna?
Tulee huomennakin. Täällä puidaan vielä tuota eilistä hip hop -jaksoa. Nykyisin ohjelma tulee siis kaksi kertaa viikossa, perjantaisin ja sunnuntaisin :)
Pelkäsin, että Tidjan tippuu, koska oli laitettu esiintymään ensimmäisenä (helpoin unohtaa äänestää) ja hän vaikutti myös vähän hengästyneeltä kappaleen aikana. Onneksi ei kuitenkaan ollut bottom-2:ssa, kuten viime viikolla.
Olen tykännyt aiemmin Mallan esityksistä, mutta nyt ensimmäistä kertaa Mallakin tuntui jotenkin hengästyneeltä etenkin kertseissä. Ehkä ei ollut oikea biisivalinta. Jännitys paistoi läpi. Mutta tykkään silti Mallasta.
Hanna oli jälleen hyvä. Samoin Riku. Hyvä vaan, että kuultiin yhteiskunnallista sanomaa bileräpin sijasta.
Paleface kuulosti itseltään ja oli elementissään, mutta silti saatoin vähän kelata esitystä...
Sara Chafakilla oli huono kappalevalinta. Ei toiminut. Mutta oli nyt kuitenkin liikkuvaisempi ja vähän itsevarmempikin lavalla, siitä plussaa.
Jennikalle sopi Cheekin kappale. Oli ilo kuulla vihdoin musaa, joka oli hänen mukavuusalueen ulkopuolelta. Ja hyvin meni.
Noora Karman esitys herätti myötähäpeää. Ei hänen äänellä pärjää laulajana, jos ei sitten muuta radikaalisti laulutekniikkaa ja treenaa tosi paljon. En usko, että flunssalla oli juurikaan merkitystä vireeseen ja ääneen.
Helena esitys oli oikein mainio. Ainoastaan toivoin, että räppiosuus olisi ollut vielä pidempi. Muttei todellakaan olisi ansainnut tippua. Ei mennyt nyt kyllä lainkaan oikein :(
Sara Chafak kävi vaan huutamassa oman biisinsä. Ei ollut kaksinen veto. Noora Karman biisi ei ollut räppiä nähnytkään.
Helena Lindgren puolestaan meinasi purskahtaa itkuun, kun putosi. Joten ei todellakaan keskeyttänyt omasta tahdostaan, niinkuin täällä joku jo väittää.
Helenan putoaminen oli shokki! Ei todellakaan ois ansainnut tippua hiphop-esityksellään.
Nyt loppuu katsominen, kun on kerta näin epäreilu skaba!
Vierailija kirjoitti:
Muutaman jakson oon kattonu ja ihmetyttää kun tuomarit näköjään kehuu ihan kaikki esitykset. Aika turha tuomaristo, jos ei yhtään mitään muuta tuu kuin ylistystä. Nimittäin monellakin ollu tosiheikkoja esityksiä. Varsinkin Noora Karma.
Sanoihan Sami Nooran esityksen jälkeen Nooran äänestä jotain että "Hyvä esitys, vaikka sävelkorkeus(?) meni välillä ihan johonkin Grand Canjoniin", eli päin mäntyä kauniisti sanottuna. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman jakson oon kattonu ja ihmetyttää kun tuomarit näköjään kehuu ihan kaikki esitykset. Aika turha tuomaristo, jos ei yhtään mitään muuta tuu kuin ylistystä. Nimittäin monellakin ollu tosiheikkoja esityksiä. Varsinkin Noora Karma.
Sanoihan Sami Nooran esityksen jälkeen Nooran äänestä jotain että "Hyvä esitys, vaikka sävelkorkeus(?) meni välillä ihan johonkin Grand Canjoniin", eli päin mäntyä kauniisti sanottuna. 😆
Heh, jep. Ja myös Lilli kehotti Nooraa nauhoittamaan ja kuuntelemaan omaa laulua, hienovaraisestii vireongelmista vihjaillen.
Oliko Nooralla nyt ensimmäinen esitys, jossa ei ollut mukana taikatemppuja? Hyvä, että uskalsi jättää ne pois. Mutta ottaakohan taas seuraavassa jaksossa käyttöön, koska oli nyt putoamisvaarassa...
Noora on vähän kuin se viime kauden Portion Boys -muusikko. Ei laulutaitoa, mutta pyritään keräämäään yleisöpisteitä showlla ja huumorilla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä genre on huomenna?
Tulevien jaksojen teemat:
Rockin järkäleet, Lattaribileet, Rakkauslaulut, Elokuva- ja tv-musiikki, Kesähitit, Soul ja r'n'b, Finaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä genre on huomenna?
Tulevien jaksojen teemat:
Rockin järkäleet, Lattaribileet, Rakkauslaulut, Elokuva- ja tv-musiikki, Kesähitit, Soul ja r'n'b, Finaali.
Eli ei ole oopperaa tälläkään kaudella? :(
Se on yleensä ollut mun lempijakso, koska a) oopperaa kuulee harvemmin viihdeohjelmissa, b) voi tulla upeita ja yllättäviäkin esityksiä + täysin uusia puolia esiin, c) kiva kuulla eri kieliä mm. italiaa, saksaa, ja d) ihania pukuja, peruukkeja ja lavasteita!
Miten Tidjan voi olla noin huono vaikka on räppäri?
Eihän tässä ohjelmassa ole mitään järkee. Oikeita laulajia kilpailemassa ei-laulajien kanssa? Ihan sama kun pantais ammattiballerinat kilpaamaan joittenkin ei-tanssija-julkkisten kanssa balettitanssissa. Tai vaikka ammattitaikurit ja muut julkkikset taikatempuissa. Nytkin Paleface ainut, joka joltain kuulosti. Koska omaa hommaa osaa. En ymmärrä koko ohjelman ideas?
Vierailija kirjoitti:
Viime kaudella muistelen Konsta Hietasen saaneen paljon kritiikkiä, ainakin kauden alussa ja puolivälissä. Mm. siitä, että "näyttelee" hahmoa, tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kaudella muistelen Konsta Hietasen saaneen paljon kritiikkiä, ainakin kauden alussa ja puolivälissä. Mm. siitä, että "näyttelee" hahmoa, tms.
Siis tuomareilta
Veikkaus on että Tidjan putoaa. Vähiten tunettu.Ei ole heikoin laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Noora kertoo uusimmassa facebook-päivityksessään, että on flunssa päällä, ääni käheänä ja siksi laulu meni kurjasti, ja sanoi, että kannattaa hänen esityksensä aikana mennä vaikka jääkaapilla käyntiin. Eli siinä syy, miksi lauluosuus ei nyt mennyt kaksisesti. Tiedän tunteen!
Sil on sitten ollu flunssa läpi ohjelman.
Vierailija kirjoitti:
Miten Tidjan voi olla noin huono vaikka on räppäri?
Jos hänellä on ollut pitkään taukoa? En tiedä onko tehnyt kuinka aktiivisesti räppihommia Kwanin jällkeen? On nyt tietysti vanhempi ja vantterampi kuin Kwan-vuosinaan. Ei Tidjan minusta mitenkän erityisen huono ollut. Oli kuitenkin mun top5:ssa eilen. Tykkäsin biisivalinnastakin, tuli muistoja mieleen. Ja mun mielestä Tidjanilla on makea soundi ja karismaa.
Eikös jakso tule vasta huomenna?