Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Tänään parhaat:
1. Helena
2. Kake
3. Malla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että Edelmann on ollut Euroviisuissa..... Vai onko tämä samaa sarjaa kuin Kuumaa suomirock-jaksossa. :D
Etkö???
Vaikea tietää asiaa, jota ei ole tapahtunut. Edelmann ei ole koskaan ollut Euroviisuissa. Peggyllä oli vain Suomen karsinnoissa.
Peggystä tuli kuitenkin hitti ja moni yhdistää sen euroviisuihin.
Mä kun nimenomaan oon seurannut viisuja 50 vuotta ainakin niin en yhdistä...
Vierailija kirjoitti:
Onko Lillillä kaikki muumit laaksossa?
On sillä. Se on vain puutteessa niin höpisee kokoajan munista.
Tässä on liikaa esiintyjiä, en jaksa katsoa niin pitkää lähetystä!
Naurattaa vähän kun Teemu laulaa rise like a phoenix. Out of the äässes;) (ashes sijaan) muuten hyvä ja komea ääni.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on liikaa esiintyjiä, en jaksa katsoa niin pitkää lähetystä!
Turhan pitkään venytetään ennen kuin pudotus alkaa. Enintään yksi jakso ilman pudousta olisi ollut ok.
Sara oli myös yllättävän hyvä. Kiva kappale ja tutun kuuloinen. Minkä lie maan biisi tai miltä vuodelta.
Höh kukaan ei vetänyt Hard rock hallelujah, odotin sitä
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa vähän kun Teemu laulaa rise like a phoenix. Out of the äässes;) (ashes sijaan) muuten hyvä ja komea ääni.
Eikös se ash lausuta ääsh?
Riku on heittämällä paras 👍💙Roivainen ja Hellu myös varmasti loppu taistoissa. Nämä 3, kaikki muut surkeita.
Vierailija kirjoitti:
Sara oli myös yllättävän hyvä. Kiva kappale ja tutun kuuloinen. Minkä lie maan biisi tai miltä vuodelta.
Hyvä hän ei ollut millään mittarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että Edelmann on ollut Euroviisuissa..... Vai onko tämä samaa sarjaa kuin Kuumaa suomirock-jaksossa. :D
Etkö???
Vaikea tietää asiaa, jota ei ole tapahtunut. Edelmann ei ole koskaan ollut Euroviisuissa. Peggyllä oli vain Suomen karsinnoissa.
Viime kaudella Meiju Suvas esitti Euroviisujaksossa Bessin "Ram pam pam". Se ei tietääkseni ole ollut koskaan Suomen ehdokas Euroviisuissa, vaan tuli kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Riku on heittämällä paras 👍💙Roivainen ja Hellu myös varmasti loppu taistoissa. Nämä 3, kaikki muut surkeita.
Hanna on tosi hyvä myös, ei lainkaan surkea!
Oli mun mielestä ihanan pirteä esitys!
Niemisen esitys todisti, että kyllä ne laulavat livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hän ei ollut millään mittarilla.
Nakkihuulilla ei pärjää tässä kisassa! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Höh kukaan ei vetänyt Hard rock hallelujah, odotin sitä
Häpeällistä. Myös Aurinko laskee länteen ja Nuku pommiin olisi pitänyt kuulla. Ne tekivät historiaa saamalla 0 pistettä.
Roivainen on ollut näiden kolmen jakson isoin pettymys. Kaksi todella huonoa esitystä eikä tämänkään jakson esitys mikään täyskymppi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö???
Viime kaudella Meiju Suvas esitti Euroviisujaksossa Bessin "Ram pam pam". Se ei tietääkseni ole ollut koskaan Suomen ehdokas Euroviisuissa, vaan tuli kakkoseksi.
Riittävän lähellä. Ainakin paljon lähempänä kuin Kuumaan Ylivoimainen on suomirockia :D
Malla lauloi aika hyvin Loreenin biisiä!