Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että Edelmann on ollut Euroviisuissa..... Vai onko tämä samaa sarjaa kuin Kuumaa suomirock-jaksossa. :D
Etkö???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paleface otti itselleen sopivan biisin, pisteet hänelle siitä. Rikulla varma esitys, mutta ei mitään ihmeellistä, ei sytyttänyt.
Minkä Pale esitti, jäi mulla näkemättä. ?
Peggyn
Okei, euroviisukarsinnassa ollut mutta ei päässy kisaan.
Kummalle mammat antaisitte ennemmin pimppiä, Sami Yaffalle vai Juuso Mäkilähteelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että Edelmann on ollut Euroviisuissa..... Vai onko tämä samaa sarjaa kuin Kuumaa suomirock-jaksossa. :D
Etkö???
Peggy oli vuonna 1991.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora on mun mielestä heikoin.Minkä maan kipaleen Sara lauloi.
Kreikka 2000.
Eiku sorry 2001, muisti reistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö???
No en. Minä vuonna hän edusti Suomea? (en viitsi googlata)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö???
Osallistui Suomen karsintaan ja tuli toiseksi. Euroviisuissa ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö???
Peggy oli vuonna 1991.
Karsinnassa, ei Euroviisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvältähän Paleface kuulostaa,laulaa paremmin ku räppää.
Hyvin laulaa, mut kyllähän se räppi sujuu paremmin. Toisaalta Karri soitti ja lauloi paljon Hämeenlinnan keskustassa katusoittajana, että ei toi laulu ihan vierasta ole äijälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö???
Peggy oli vuonna 1991.
Kaija Kärkinen edusti. Samuli tuli tiukasti kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö???
Vaikea tietää asiaa, jota ei ole tapahtunut. Edelmann ei ole koskaan ollut Euroviisuissa. Peggyllä oli vain Suomen karsinnoissa.
Biisi itsessään on jo huono, mutta ei ois uskonut että Nieminen onnistuu tekemään tästä alkuperäistäkin surkeamman.
Vierailija kirjoitti:
Kummalle mammat antaisitte ennemmin pimppiä, Sami Yaffalle vai Juuso Mäkilähteelle?
No eihän tuossa ole edes vaihtoehtoja. Samille tietty.
Sami Yaffa sanoo aina mitä mä ajattelen.