Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Helena oli vakuuttava. Todellakin taistelee voitosta.
Hengaillaan sinänsä hyvä valinta Tidjanille, mutta hänen äänensä ei riitä, tuli ikävä Kirkaa. Ja unohteli sanoja...
Ei tuo Roivainen kummoinen laulaja ole. Ääni toimii vain hyvin kapealla alueella.
Suosittelen kuulotarkastusta, jos pitää Chafakia edes välttävänä laulajana.
Vierailija kirjoitti:
Helena oli vakuuttava. Todellakin taistelee voitosta.
Tässä porukassa siihen ei paljon vaadita, että on muita parempi.
Tidjan on tosi symppis ja luonteva esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista paska.
Pakko haistaa, kun sieltä päin tuulee.
Alakoululainen?
tai jääny siihen tasolle
Pakostikin on, jos kokee tarpeelliseksi kirjoittaa "Haista paska" vastauksena yhtään mihinkään viestiin. Niin toimimalla on turha ruikuttaa, jos saa itse samaa tyyliä takaisinpäin.
Väsy jo.
Roivaisella epämiellyttävä ääni. Jotenkin huojuu nuorin kahta puolen. Ikävän kuuloista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista paska.
Alakoululainen?
tai jääny siihen tasolle
Pakostikin on, jos kokee tarpeelliseksi kirjoittaa "Haista paska" vastauksena yhtään mihinkään viestiin. Niin toimimalla on turha ruikuttaa, jos saa itse samaa tyyliä takaisinpäin.
Väsy jo.
Koeta nyt vain kestää. Sinähän tämän aloitit. Jos olisit kommentoinut asiallisesti, olisit saanut asiallisen vastauksenkin. Nyt lähdit alakoulutasolle, joten turha enää rutista kun paska on jo housuissa.
Rise like a Phoenix on yksi kauneimmista euroviisuista, mitä tiedän, aivan upea kappale, varsinkin alkuperäisesityksenä
Siis onko tämä Roivainen oikeasti tangokuningas? Jos kyllä, sielläkin on taso suorastaan romahtanut Sillanpään yms. ajoista.
"Juu rili raiskasit tuon biisin." Samaa mieltä Roivaisen esityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista paska.
Alakoululainen?
tai jääny siihen tasolle
Väsy jo.
Koeta nyt vain kestää. Sinähän tämän aloitit. Jos olisit kommentoinut asiallisesti, olisit saanut asiallisen vastauksenkin. Nyt lähdit alakoulutasolle, joten turha enää rutista kun paska on jo housuissa.
Sinähän täällä aloit räkyttämään, miten kirjoittajien pitää mennä äidiltä kysymään. Joten haista paska.
Die for you, yks mun all time favorite viisu, ihana Eleni silloin aikoinaan...
Ei kyll lähe Saralta. Katson nyt vähän jälkikäteen.
Otsalohko kilahti. Lilli luki av-palstaa välissä?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä Roivainen oikeasti tangokuningas? Jos kyllä, sielläkin on taso suorastaan romahtanut Sillanpään yms. ajoista.
Tangokuningas vuodelta 2014.
Laulajia vielä kuuntelee mutta tuo Susanna on aivan liian ylipirteä ja yrittää liikaa olla hauska. Harmi...
Farmissa on ihan ok
Enpä ole huomannut. Samalla tavalla tuo on "laulanut" joka viikko. Miksaajilla paljon hommaa, että saa edes jokseenkin siedettävän kuuloista ääntä ulos.