Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Yaffa melkein oksensi aina kun joutui katsomaan Hannaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös tukevat naiset ehkä tykkää Hannasta.
Olen läski, enkä yhtään tykkää Hannasta. Mulla on tarkat korvat.
Laihduta, niin alkaa ehkä korvatkin toimia, jos nuin vikaa on sävelkorvassa sulla.
Kuuntele ite Popedan biisi alkuperäisenä!
Vierailija kirjoitti:
Todella vaisu finaali. Esitetään aikaisemmin esitettyjä biisejä ja lopussa muut finalistit ei edes onnitelleet voittajaa. Onneksi tämä ohjelma nyt loppui.
= Viittaa sopupeliin.
Vierailija kirjoitti:
Välillä näinkin päin, että vähän negatiivinen kuva jostain julkkiksesta kääntyy positiivisemmaksi jonkun ohjelman myötä. Meinaan siis Rikua, hänellä on ollut useita vakuuttavia vetoja ja ihan hienoja ajatuksia kertonut ääneen. Suosikkejani on varmaan juuri nämä suomalaiset iskelmäpainotteiset vedot häneltä, Rikun ääni soi silloin erityisen kauniisti. Valot sai todella herkistymään. Hanna kuitenkin ansaitsi musta voiton.
Valot oli tosi hieno esitys, parempi kuin Baddingin. Ja olen Badding-fani. Sovitus oli erityisen hieno, kun oli jätetty se rämisevä soitto pois, mikä häiritsee Raulin alkuperäisessä herkkää laulua, ja oli vain Rikun akustinen kitara. En tykännyt kauheasti Rikun äänestä, on vähän liian kimeä mun makuuni, mutta olihan hän nyt tämän katraan viihdyttävin!!!
Vierailija kirjoitti:
Lilli sai rakkaalle Hannalleen voiton. Huono juttu. Rikun olisi pitänyt ehdottomasti voittaa.
Oksetti se ylimenevä ylistys. Ei todellakaan ollut niin hyvä, kuin annettiin ymmärtää. No onneksi tuota naista ei tarvitse kuunnella missään, muualla kuin kimittämässä Salkkareissa. Edelleen voi kääntää kanavaa kun tuon ääni kuuluu.
Naurattaa, että Hannaa tituleerataan näyttelijäksi. Salkkareiden esiintyjät eivät ole näyttelijöitä!!
Vierailija kirjoitti:
Hannalla oli vuosi tai kaksi sitten Hadele keikkoja eli veti pelkkää Adelen tuotantoa. Ne oli kaikki loppuunmyytyjä. Kysyntää kyllä tulee riittämään laulunkin saralla.
En ikinä menisi kuuntelemaan. Olen ollut Adele-fani Adelen alkuajoista asti, enkä voi sietää Hannan covereita. Adelen ääni vaan on niin jumalainen. Ja se että hän on itse kirjoittanut biisinsä. Siinä on Lillillekin esimerkkiä jumalattaresta. Mutta jännä miten piti Adelenkin laihduttaa kansainvälistä uraa varten, ja Hanna se vaan kitisee suomalaisten mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lilli sai rakkaalle Hannalleen voiton. Huono juttu. Rikun olisi pitänyt ehdottomasti voittaa.
Oksetti se ylimenevä ylistys. Ei todellakaan ollut niin hyvä, kuin annettiin ymmärtää. No onneksi tuota naista ei tarvitse kuunnella missään, muualla kuin kimittämässä Salkkareissa. Edelleen voi kääntää kanavaa kun tuon ääni kuuluu.
En katso Salkkareita, ala-arvoista roskaa, niin mun ei tästä lähtien onneksi tarvitse kuunnella missään.
Ohjelmaa seuraavat vanhukset ja k e h a r i t, joten kertoo paljon voittajan valinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostan vielä finaalin tärkeimmän asian esiin: Susannan hiukset. On aivan ihanat. Ja hyvät raidat, toisin kuin joku täällä lällätteli. Mietin koko ohjelman ajan, missäköhän Suski käy kampaajalla. Mun kampaaja tekee aina keltaiset raidat, kun haluaisin juuri tuollaiset kuin Susannalla on. Ja mun lähtökohta on samanlainen maantienharmaa kuin Susannallakin. Eikä oo mikään halpa kampaaja. Taidan ohjelman rohkaisemana vaihtaa kampaajaa...
Raidat kääntyy kellertäviksi, jos ei sävytä välillä.
Sävytän koko ajan sinisillä kampaamotuotteilla!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katso Salkkareita, ala-arvoista roskaa, niin mun ei tästä lähtien onneksi tarvitse kuunnella missään.
Samaa mielta! En ole koskaan katsonut, enkä katso. Näyttelijöitä sen esiintyjät eivät ole. Missäs roolissa Kinnunen on nähty Salkkareiden ulkopuolelta? Aivan, ei missään, koska ei ole lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmaa seuraavat vanhukset ja k e h a r i t, joten kertoo paljon voittajan valinnasta.
Samaa ajattelin kysäsitä, mutta en kehdannut. Onko Hanna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin.
No mä en oikeastaan ymmärrä. Yaffa olisi voinut olla ilmeilemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meinaa vieläkään uskoa miten kehno laulaja tuo Roivainen on.
Kyllä häneltä lähtee ihan komeitakin ääniä, mutta ei osaa oikein sijoittaa niitä oikeisiin paikkoihin.
Tuntuu, että ei ole pientäkään tietoa miten lauletaan.
Ehkä hänen laulutyylinsä sitten sopii vain ja ainoastaan tangoon?
Kyllä tangoa laulavat tavallisesti osaavat muutenkin laulaa.
Joo, mutta ei niiden ääni välttämättä sovi niin hyvin muuhun kuin tangoihin sopii. Esim. Reijo Taipale, joka on/oli Suomen paras tangolaulaja forever, ei ole ollenkaan niin hyvä muussa tanssimusiikissa, vaikka siis laulaa ihan oikein (mistä täällä on niin kovasti meuhkattu, ihan kuin se riittäisi tähteyteen).
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo Hanna hyvä ja lahjakas. Sanokaa mitä sanotte ja unohtakaa turhat epäolennaisuudet.
Musta se oli ihan jees ennen. Mutta tämän kisan epärehellinen Hannan yliylistäminen on saanut mut muuttamaan mieltäni. En tykkää siitä enää. Ysärillä olin jopa harmissani sen puolesta, kun se ei saanut sitä luvattua pääroolia. Tämä kisa ikään kuin avasi silmäni, ja tajusin, ettei se osaa laulaa, näytellä eikä esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ohjelma toimi paremmin suorina lähetyksinä Maikkarilla. Jäin kaipaamaan oopperajaksoa. Tämä kun on parissa viikossa purkitettu niin siinä ehdi edes opettamaan uusia juttuja hyvin.
Kukahan olisi voittanut suorissa lähetyksissä? Riku? Tai toisaalta Tidjan on semmoinen rento luonnonlapsi, että se olisi voinut jopa hyötyä suorista lähetyksistä.
Hanna ei vastaa Yaffan naismakua pätkääkään mutta ei hän silti Hannan esiintymisiä moittinut. Kaikesta huomasi kuitenkin, että Sami Yaffa olisi valinnut Rikun kauden voittajaksi. Niin kyllä minäkin, ei sen puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti ottaa Konsta mukaan "tueksi" vikaan jaksoon? Epäilikö Hanna mahdollisuuksiaan?
Hannalta kaunis kiitos Konstalle tuesta, soittimen lainasta ja soitonopetuksesta. Finaaliin pyytäminen oli vähintä mitä Hanna voi tehdä Konstalta saamansa avun jälkeen.
Miksi piti ottaa Konsta mukaan "tueksi" vikaan jaksoon? Epäilikö Hanna mahdollisuuksiaan?