Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Ylivoimaisesti paras asia tämän vuoden kisassa on Lilli Paasikivi. Mahtava tyyppi! Sanavalmis, karismaattinen, persoonallinen!
Teemu Roivainen on epäsiistin näköinen pitkine hiuksineen ja on laulanut luvattoman huonosti, aivan kuin olisi tullut kisaan takki auki, että hänen äänellään ei tarvitse edes yrittää tosissaan. Riku Nieminen on pilannut suurimman osan esityksistään näyttelemällä jotain hahmoa. Viimeksi pilasi yhden Suomen upeimmista kesäbiiseistä, Kesäkadun, aivan täysin. Hanna Kinnunen on ollut tasaisen varma, huonoa esitystä ei ole ollut. Tidjan Ba on ollut kisan suurin yllättäjä ja toivon hänen voittavan, olen pitänyt kaikista hänen esityksistään.
Samaa mieltä vaan siinä,että Tidzan on paras.
Hannan esitys jäi melko kauas Paulan upeasta esityksestä.
Tämän palstan mielipiteiden perusteella Kinnunen voittaa.
Vierailija kirjoitti:
MInun miekestä Hanna on vaan keskinkertainen laulaja. Ei paras. Ihmettelen kun aina saa kehuja.
Samaa mieltä. Joku arvioi, että oli karaoketasoa. Naulankantaan osuttu. Täällä on välillä niin nasevia mielipiteitä, että nauttii niitä lukiessa.
Tuomari Lilli voisi vähän hillitä tuota elehtimistään, pelehtimistään ja esiintymistään mielipiteitä ladellessa. Vähempi olisi parempi. On ruvennut todella ärsyttämään, kun kerjää ylimääräistä huomiota itselleen. Vielä kun Susanna selvästi välillä matkii tätä rouvaa, niin ärsytys vaan lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan pitkähiuksisia miehiä. Mutta Teemu ei oo mun mielestä yhtään kuuma, pulleat posket ja pieni suu. Eikä katseessa sellaista "syvyyttä" mikä sais mut syttymään.
Voi hyväisä kuitennii sanos savolainen. Tämä kommenttien taso on pöyristyttävä. Ettäkö Teemu Roivaisen pitäisi saada joku emäntä ihan "syttymään". Eiköhän se riitä, että Teemu laulaa. Sorry Teemu. Näitä tämän tason kommentaattoreita on ihan liikaa. Olisiko aikuisviihdesivut oikea paikka näille?
Vierailija kirjoitti:
Noora Karma on ollut tasaisen huono kaikissa jaksoissa. Huomaa kyllä että ei ole ammattimuusikko.
Vaikea uskoa että kaikki jaksojen pisteet vaikuttavat. Helena menestynyt hyvin ja Noora ollut kaikissa surkeimmista päästä. Läpinäkyvyyttä arviointiin.
Ihmettelen Lilli Paasikiven mukaan lähtöä tällaiseen ala-arvoiseen ohjelmaan Ja vielä hehkuttaa näitä surkeita räpellyksiä!! Luulen, että mielessään ajattelee, voi jessus!
Susanna Laineen pitäisi mennä ortopedille, kipeää tekee katsoa tuota vääristynyttä jalkojen asentoa, vielä se kömpelö loikkiminen lisäksi.
Minulla tulee mieleen Väiski Vemmelsääri, tosta juontajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että kaikki jaksojen pisteet vaikuttavat. Helena menestynyt hyvin ja Noora ollut kaikissa surkeimmista päästä. Läpinäkyvyyttä arviointiin.
No kumpikin on tippunut ohjelmasta jo aikoja sitten ja ei tuonne mitään a-luokan artisteja kutsuta (niille on toinen ohjelma). Läpinäkyvyyttä ei saisi muilla tavoin kuin pelkillä tuomarien lappusilla ja silloin putoaisi pohja pois koko ohjelmalta..
Vierailija kirjoitti:
Riku saa varmaan paljon anteeksi siksi, koska näytti tämän aidon ja vakavamman puolen itsestään jo heti kauden alussa. Phil Collins -esitys omana itsenään ja myöhemmin se koskettava tarina äidin menetyksestä ja Surujen kitara. Sen jälkeen ikään kuin lunasti tuomarien silmissä oikeuden revitellä huumorihahmoillaan yhä uudelleen ja uudelleen.
Kuten sanoin aiemmin niin Surujen kitaraa ei ole helppo sössiä mutta jos sen tekee niin sitten on parempi siirtyä muihin hommiin.
Minäkin olen ihmetellyt kun ooppera alan ammattilainen on tuossa ohjelmassa ja vielä kehuu noita esityksiä.
Hanna Kinnusen suosio on hieman yllättänyt. Minä kun en pidä häntä mitenkään erityisen hyvänä laulajana.
Olkaapa nyt rehellisiä itsellenne te Hannan dissaajat ! Jos Hanna olisi hoikka nuorempi nainen, kuulisitteko hänen mahtavan lauluäänensä sitten paremmin? Jotainhan siitä täytyy olla, sekä studioyleisö & osa tuomareista valinnut hänet vähintään kolmesti illan parhaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hanna Kinnusen suosio on hieman yllättänyt. Minä kun en pidä häntä mitenkään erityisen hyvänä laulajana.
Yllätyitkö siis siitä ettei kaikki olekaan sun kanssa samaa mieltä? Aika jännä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ihmetellyt kun ooppera alan ammattilainen on tuossa ohjelmassa ja vielä kehuu noita esityksiä.
Lilli Paasikivi on sivistynyt ihminen ja osaa antaa palautetta rakentavasti, uskaltaa kehua ja kannustaa oman mielensä mukaisesti.
Missä täällä Hannaa on haukuttu. En ole huomannut. Se että joku pitää häntä karaoke tason laulajana ei ole haukkumista.Paras ääni noista esiintyjistä on Tidjanilla.
Elämäni biisissä Irina on aina jalat levällään ! On häirinnyt aina hänen esityksiään.