Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet Tähdet 2024 Official

Vierailija
31.03.2024 |

Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja. 

https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…

Kommentit (3638)

Vierailija
2961/3638 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos verrataan - ja pitääkin verrata - Mallaa ja Palefacea, niin iso ero on siinä, että Mallaa kuuntelee kipua tuntematta.

Minulle taas Paleface toimii kybällä, Malla vaan 9-9 asteikolla. Molemmat toimii, mut valitettavasti toinen jää pikkasen jälkeen.

Vaikka tämä ei ole varsinaisesti laulukilpailu, niin kyllä sitä saisi sentään edes vähän pysyä nuotissa, kun julkisesti laulaa.

Vierailija
2962/3638 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemun ex veti paremmin brittien X-factorissa

Todellakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/3638 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nämä Hanna ja Salla jankkaajat. Myönnän katson salkkareita ja Sallan hahmo ärsyttää, mutta tuo hyvin väriä sarjaan. Mutta Hanna on Hanna ja tykkään paljon! Todellakaan en tykkäisi jonkun sarjan hahmon vuoksi. Fiktio on fiktio ja live on live. 

Vierailija
2964/3638 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tähdettähdet on kotimainen musiikkiohjelma, jossa etsitään Suomen valovoimaisinta viihdyttäjää!"

Piti oikein hakea ohjelman määritelmä. Ei, siinä ei etsitä parasta laulajaa, vaan valovoimaisinta viihdyttäjää. Näillä kriteereillä Riku voittaa kisan.

Vierailija
2965/3638 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. 

Kamala rääkyjä prinsessa.

Vierailija
2966/3638 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan osaa arvioida paremmin laulamista teknisesti, Lilli Paasikivi vai palstamirja? 

Luulisi että Lilli. Mutta tänään meni kyllä Lilliltä metsään. Kuka sille maksaa?

Vierailija
2967/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna pärjäsi vain ja ainoastaan sen tähden, kun valitsi niin tunnetun biisin.

Tidjan oli ylivoimaisesti paras!

Vierailija
2968/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovat ja mormonit katsovat pahalla silmällä naisia pitkissä housuissa. Tuijottavat naama norsun v...lä vihaisesti ja halveksivasti pitkiin housuihin pukeutunutta naista. :(

Vierailija
2969/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tähdettähdet on kotimainen musiikkiohjelma, jossa etsitään Suomen valovoimaisinta viihdyttäjää!"

Piti oikein hakea ohjelman määritelmä. Ei, siinä ei etsitä parasta laulajaa, vaan valovoimaisinta viihdyttäjää. Näillä kriteereillä Riku voittaa kisan.

Paitsi kun Rikun muka-hauskat hyppelyt ei viihdytä tippaakaan...

Vierailija
2970/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malla oli pukeutunut oikein läpinäkyvään kretonkiin, jos saisi taas huomiota edes Sami Yaffalta. No nyt ei onnistunut. Todella surkea esiintyjä, onneksi vihdoinkin putosi. 

Vierailija
2971/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tidjan oli ylivoimaisesti paras, toivottavasti voittaa koko kisan. Hän on minun

Vierailija
2972/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla viihdyttävä jos kerrankin toisi jotain omaa esityksiinsä. Olen jo sitä ikäluokkaa, että aikanaan katsonut lemmenlaivaa paljonkin. Jälleen Riku teki täyden kopion alkuperäisestä alkutunnarista, ensin kapteeni ruodintakana ja sitten typeriä hyppelyitä hymyssäsuin. Itse en voi arvostaa tommosta kopiointia kun tarkoitus on tuoda kisaan jotain omaa. Rikun jokainen esitys on ollut vain tarkkaa kopiointia alkuperäisestä.

Vierailija
2973/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla viihdyttävä jos kerrankin toisi jotain omaa esityksiinsä. Olen jo sitä ikäluokkaa, että aikanaan katsonut lemmenlaivaa paljonkin. Jälleen Riku teki täyden kopion alkuperäisestä alkutunnarista, ensin kapteeni ruodintakana ja sitten typeriä hyppelyitä hymyssäsuin. Itse en voi arvostaa tommosta kopiointia kun tarkoitus on tuoda kisaan jotain omaa. Rikun jokainen esitys on ollut vain tarkkaa kopiointia alkuperäisestä.

Eihän osaa luoda mitään omaa. Hän on putous-näyttelijä. 

Vierailija
2974/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tidjan on siis paras ja toivottavasti voittaa..hän on minun suosikki, lause loppui kesken edellisessä kommentissa..

Vierailija
2975/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tidjan on siis paras ja toivottavasti voittaa..hän on minun suosikki, lause loppui kesken edellisessä kommentissa..

Olisipa opettajat aikanaan olleet Tidjanin tyylisiä! Paras laulaja oli eilen ja erittäin hyvin hänelle sopiva biisi oli Purple rain.

Vierailija
2976/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei viihdytä minuakaan. Se tequila-juttu oli ärsyttävä ja kulunut. Lemmenlaivaan oli käytetty kaikki temput joiden luuli menevän yleisöön ja tuomareihin. Minusta hän näyttelijänä laskelmoi mikä kannattaa. Spontaanius ja viihdyttävä huumori puuttuu. 

Vierailija
2977/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku on monipuolisin ja kokonaisvaltaisin esiintyjä. Herkkä, hulvaton, hevi ihan tilanteen mukaan.

Vierailija
2978/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmenlaivan alkuperäinen tunnelma tuli hyvin esiin. Ei suinkaan ollut kopio, vaan 200%.

Vierailija
2979/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin pahoitin mieleni kun kukaan ei kykene minua viihdyttämään tällä ohjelmalla. Ne on kaikki turhia ja kylmiä ja ärsyttäviä.  Minäkin laulan paljon paremmin ja minut olisi valittu jo euroviisuihin, tankokuninkattareksi ja voittanut äks fatcorin, voise of finlantin jne, jos olisin näihin viitsinyt osallistua. 

Vierailija
2980/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vetänyt mitään. Lauloi.

Ketju on lukittu.