Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet Tähdet 2024 Official

Vierailija
31.03.2024 |

Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja. 

https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…

Kommentit (3638)

Vierailija
2981/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Kinnunen ja Teemu Roivainen suunnittelevat yhteistä joulukonserttikiertuetta. Hannalla tulossa myös oma Adelen kappaleita sisältävä kiertue.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010422139.html

Vierailija
2982/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä niin pahoitin mieleni kun kukaan ei kykene minua viihdyttämään tällä ohjelmalla. Ne on kaikki turhia ja kylmiä ja ärsyttäviä.  Minäkin laulan paljon paremmin ja minut olisi valittu jo euroviisuihin, tankokuninkattareksi ja voittanut äks fatcorin, voise of finlantin jne, jos olisin näihin viitsinyt osallistua. 

Tai minua! Kyllä olen minä loistavin laulaja-viihdyttäjä, en vaan ole tuonne viitsinyt ylivoimaisena lähteä. Saavat nuo kehnommat näyttää osaamistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala tuo Susannan mekko tänä iltana. Ei pue yhtään Susannaa. 

Ei suinkaan. Voin kuvitella kun kumartuu, nojaten pöytään..njammmm...siitä sitten...huhhhh....

Vierailija
2984/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä niin pahoitin mieleni kun kukaan ei kykene minua viihdyttämään tällä ohjelmalla. Ne on kaikki turhia ja kylmiä ja ärsyttäviä.  

Eikä oo. Tidjan on upee. Kehittynyt kisan edetessä. Näkee, että alkaa uskoa itseensä laulajana. Ja lahjakkuutta on. Lisäksi miellyttävä lavapresenssi, huokuu hyvää mieltä. 

Vierailija
2985/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko taas tän kuvion. Naiset tiputettu yksi toisensa jälkeen. Nyt on kisassa neljä karjua ja Hanna enää.

Vierailija
2986/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko taas tän kuvion. Naiset tiputettu yksi toisensa jälkeen. Nyt on kisassa neljä karjua ja Hanna enää.

Tottakai Hanna jäljellä koska Hanna on paras, muut naiset eivät vaan pystyneet samaan. Hanna viellä voittaa koko kisan.

Vierailija
2987/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän ei ole puhtaasti laulukisa. Tässä kai haetaan parasta viihdyttäjää joka osaa tietysti myös laulaa. Hanna ei ole ollut viihdyttävä. Se Erinin biisi ei minusta ole hauska vaan ärsyttävä. Riku ja Tidjan ovat viihdyttäviä ja laulukin sujuu.

Vierailija
2988/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että Hanna Kinnunen löytää pian itsensä oopperalavoilta. Sen verran innoissaan Lilli tuntuu olevan. No, Kinnuselle se tietää lisää rahaa ja omaisuutta. Vastahan hän esitteli uusimman luksustalonsa joka sijaitsee Rukalla. 'Raha tulee rahan luo". Sanoo vanha sananlaskukin.

Vierailija
2989/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tidjan veti kyllä upeasti Purple rainin. Kävin myös katsomassa Princen leffan aikoinaan. Kuten Sami Yaffakin oli käynyt.

Vierailija
2990/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, nyt on kyllä jo kaukaa haettua. En itse naisena näe tässä ohjelmassa mitään naisten sortamista.

Vierailija
2991/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Laine oli kuin ikääntynyt mollamaija hassussa mekossaan😂

Vierailija
2992/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma on pilalla! Nauhoitettu lähetys ilman yleisöäänestystä. Mystinen äänestystapa, jolla ei mitään merkitystä. Käsikirjoitettu putoamisjärjestys. Ihan pelkkää ohjelmatäytettä ja kurapaskaa. Lillikin on kyllästynyt, Susanna yrittää kaikessa kömpelyydessään "pitää hauskaa." Huonolla menestyksellä, on kuin klovni, vain punainen tomaattinenä puuttuu.

Vierailija
2993/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tidjan lauloi todella komeasti. Rikua täällä aika paljon moititaan mutta minut hän kyllä sai nauramaan esityksellään. Lauloi myös hyvin.

Vierailija
2994/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että Hanna Kinnunen löytää pian itsensä oopperalavoilta. Sen verran innoissaan Lilli tuntuu olevan. No, Kinnuselle se tietää lisää rahaa ja omaisuutta. Vastahan hän esitteli uusimman luksustalonsa joka sijaitsee Rukalla. 'Raha tulee rahan luo". Sanoo vanha sananlaskukin.

Niin ? Tekee varmasti työtä omaisuutensa eteen. Itse en ainakaan kadehdi, hienoa Hanna! Tao nyt kun rauta on kuumaa.

Vierailija
2995/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannahan sanoi mökkiesittelyssä, että olivat perheensä (vanhemmat+veli?) kanssa hankkineet tuon paikan. Tuskinpa Hanna sitä yksin maksoi. 

Vierailija
2996/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän ei ole puhtaasti laulukisa. Tässä kai haetaan parasta viihdyttäjää joka osaa tietysti myös laulaa. Hanna ei ole ollut viihdyttävä. Se Erinin biisi ei minusta ole hauska vaan ärsyttävä. Riku ja Tidjan ovat viihdyttäviä ja laulukin sujuu.

Riku viihdyttävä? Not! Rikun tequila oli riman alitus ja katselijoiden pilkkanapitämistä. Olisi kuulunut jo viimeistään silloin pudota. Tämä ei kuitenkaan ole ohjelma nimeltään putous. 

Vierailija
2997/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannahan sanoi mökkiesittelyssä, että olivat perheensä (vanhemmat+veli?) kanssa hankkineet tuon paikan. Tuskinpa Hanna sitä yksin maksoi. 

Eiköhän se Hanna ole avittanut perhettään talon hankinnassa. Vanhemmat lienee jo eläkkeiden varassa. Eikä siinä mitään pahaa ole, että rikastunut lapsi jeesaa läheisiään.

Vierailija
2998/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riku viihdyttävä? Not! Rikun tequila oli riman alitus ja katselijoiden pilkkanapitämistä. Olisi kuulunut jo viimeistään silloin pudota. Tämä ei kuitenkaan ole ohjelma nimeltään putous. 

Tequila oli pettymys mutta muuten Riku on ollut yksi parhaista. Miksi olet jäänyt jumiin tohon Putoukseen? Siinä on esiintynyt historian aikana monia muitakin suomalaisia näyttelijöitä. Mikä on ongelma? Riku on näytellyt myös leffoissa jne.

Vierailija
2999/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni pudotus nappiin. Tylsä Malla joutui pois. Paleface oli (taas) parempi kuin tämä "taiteilija".

Vierailija
3000/3638 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roivainen ulos. Hänen laulamisensa on todella vaikean kuuloista. Ihan komea ääni siis, mutta kuulostaa siltä, että sen tuottaminen (=ulos saaminen) on hyvin vaivalloista. Samalla tapaa kuin esim. Jonne Aaronilla. 

Roivainen on kyllä sikäli ollut ihan hyvä mätsi Saara Aallon kanssa, että kahta yhtä karismatonta julkisuuden henkilöä ei ihan heti tule mieleen. Ovat molemmat ihan selkeästi lahjakkaista, mutta aivan kertakaikkisen TÄYSIN vailla karismaa. Jotenkin erikoista.

Ketju on lukittu.