Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Tidjan ja Hanna ovat niin upeita. Kolmantena tulee omalla listalla Paleface. Roivaista kuulin viime kesältä pätkän ja yllätyin heikosta esityksestä.Vaikeaa, epäselvää ähkimistä ja sit välissä joku mölähdys. Onko painonnousu vaikuttanut ääneen, kun on niin vaikean tuntuista? Mallalla on suunta ollut laskeva.
Noora Karma lauloi ja säesti itseään iki-ihanalla biisillä. Mulla vaan kyyneleet valui poskille. Muistelin John Lennonin surullista kohtaloa samalla. Noora tippui kauden ainoalla kerralla, kun onnistui hyvin.
Riku Nieminen on parempi laulaja kuin tangokuningas Roivainen. Uskomatonta mutta totta. Sen on tämä ohjelma todistanut.
Onkohan Mallaa alkanut ahdistaa Yaffan ilmiselvä ihastuminen häneen. Haluaa pois ohjelmasta? Kaksi viimeistä vetoa eivät ole aikaisempien veroisia.
Vierailija kirjoitti:
Mallan, Nooran ja Rikun tämän päivän biisien perusteella uskon, että eivät valitse itse biisejä vaan tuotanto päättää. Nuo laulut vaan piti saada mukaan.
Malla on tosiaan kaunis nainen, miksi oli tänään stailattu niin rumaan peruukkiin ja k
Ei ole mun mielestäni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannasta tykätään. Siihen on vissiin helppo samastua. Ihan hyvä se on. Malla kuitenkin naisista suosikkini.
Salkkari-tähti...
Ne on aina suosittuja.
Jos ei muualle pääse näyttelemään, niin menevät Salkkareihin, kolmannen luokan näyttelijöitä! En pysty katsomaan.
Niin täyttä kuraa koko ohjelma juontajaa myöten!!!!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Mallaa alkanut ahdistaa Yaffan ilmiselvä ihastuminen häneen. Haluaa pois ohjelmasta? Kaksi viimeistä vetoa eivät ole aikaisempien veroisia.
Malla nobody ottaisi Samin heti, jos saisi. Ei saa Samia eikä finaalipaikkaa, sanon minä.
Miten se ilmenee,että Sam olisi ihastunut Mallaan? Sehän yleensä kaikille ystävällinen.
Mäkilähde viiksillä tai ilman on hyvännäköinen mies. Tykkää Dizanista kuten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malla nobody ottaisi Samin heti, jos saisi. Ei saa Samia eikä finaalipaikkaa, sanon minä.
Miksi Mallan pitäisi ottaa Sami? Ei kai tämä mikään parinhakuohjelma ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannasta tykätään. Siihen on vissiin helppo samastua. Ihan hyvä se on. Malla kuitenkin naisista suosikkini.
Salkkari-tähti...
Ne on aina suosittuja.
Jos ei muualle pääse näyttelemään, niin menevät Salkkareihin, kolmannen luokan näyttelijöitä! En pysty katsomaan.
Höpöhöpö. Salkkarit on duuni siinä missä mikä tahansa muukin. Ei kaikki näyttelijät voi olla pääosannäyttelijöitä leffoissa, tms. Ihan turha vähätellä salkkarinäyttelijöitä sen takia että näyttelevät suomen suosituimmassa ja ainoassa saippuasarjassa, joka on jatkunut jo ysäriltä asti. Suurin osa salkkarinäyttelijöistä on ihan koulunsa käyneitä näyttelijöitä, nuorisoa lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Riku Nieminen on parempi laulaja kuin tangokuningas Roivainen. Uskomatonta mutta totta. Sen on tämä ohjelma todistanut.
Roivainen on laulanut koko ajan yllättävän huonosti. Hanna on voittaja-ainesta, Riku hyvä ja Tidjan Ba .
Mitään erikoista en Hannassa näe enkä kuule. Näyttelijän fasadilla vetää samalla tavalla koko ajan. Mutta mähän en katsokkaan Salkkareita, enkä muutenkaan missään ennen nähnyt. Hyvä Teemu, Riku ja Malla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna seisoo lavalla kintut haralla, nolon näköistä
Olen monesti miettinyt myös tuota jalkojen asentoa ja ajatellut, olisiko tuohon oikea osoite fysioterapeutti vai kiropraktikko. Ortopedi tietysti ensin. - Ei ole noloa, vaan oikea asentovirhe.
No ei todellakaan ole jalan asentovirhe, jos ihminen seisoo jalat harallaan. Se takaa paremman tasa-painon. Miehet seisoo useinkin jalat harallaan, eikä siihen kukaan mitään huomoita kiinntä. Jalkaterä taas voi olla lievästi ulospäin, eikä sekään ole virheasento. Ihmiset on vain aivopesty ajattelemaan, että naisen kuuluu seisoa jalat kauniisti yhdessä ja jalkaterät eteenpäin osoittaen. Kuten, että naisen kuuluu istua jalat vierekkäin, mutta mies istuu yleensä aina jalat harallaan ja se on ihan ok. Nämä on opittuja tapoja ja tuntuvat monesta ainoalta oikealta tavalta, seisoa, istua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna seisoo lavalla kintut haralla, nolon näköistä
Olen monesti miettinyt myös tuota jalkojen asentoa ja ajatellut, olisiko tuohon oikea osoite fysioterapeutti vai kiropraktikko. Ortopedi tietysti ensin. - Ei ole noloa, vaan oikea asentovirhe.
No ei todellakaan ole jalan asentovirhe, jos ihminen seisoo jalat harallaan. Se takaa paremman tasa-painon. Miehet seisoo useinkin jalat harallaan, eikä siihen kukaan mitään huomoita kiinntä. Jalkaterä taas voi olla lievästi ulospäin, eikä sekään ole virheasento. Ihmiset on vain aivopesty ajattelemaan, että naisen kuuluu seisoa jalat kauniisti yhdessä ja jalkaterät eteenpäin osoittaen. Kuten, että naisen kuuluu istua jalat vierekkäin, mutta mies istuu yleensä aina jalat harallaan ja se on ihan ok. Nämä on opittuja tapoja ja tuntuvat
Voi, miten väärässä oletkaan. Miesten on helpompi istua jalat enemmän tai vähemmän haara-adennossa, koska heillä on kivespussit. Ei siis ole mistään opetelluista tavoista kyse vaan mukavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten se ilmenee,että Sam olisi ihastunut Mallaan? Sehän yleensä kaikille ystävällinen.
Sami katsoi aiemmin Mallaa ihaillen mutta on sittemmin huomannut Mallan olevan täysin feikki. Malla vaan näyttelee salaperäistä taiteilijaa.
Laulajien ja juontajan stailaus epäonnistunut totaalisesti. Mistä takahikiältä puvustajat ja kampaajat on kaivettu?
Mäkkärin viikset on ihanat. Tekee hänestä jotenkin velmun näköisen.