Deittipalsta yksihuoltajalle
Olen nelikymppinen yksinhuoltajanainen Pirkanmaalta.
Onko kenelläkään kokemuksia jostain deittisovelluksesta, jossa voisi hakea seuraa tällaisessa elämäntilanteessa? Tiedän, etten pienten lasten äitinä ole varmasti se houkuttelevin vaihtoehto. En itsekään ehtisi ryhtyä nyt vakavaan suhteeseen, mitään satunnaista hauskanpitoa eri henkilöiden kanssa en hae.
Etsin miestä, jolla ei ole juuri nyt suuria odotuksia parisuhteelta, tietenkin haluaisin potentiaalisen kumppanin löytyessä tapailla, mutta se on tässä arjessa välillä hyvin vaikeaa, lähes mahdotonta. Kaipaan kuitenkin yhteydenpitoa, edes satunnaista tapaamista aikataulujen puitteissa ja eniten tunnetta siitä, etten ole yksin.
Tiedän, ei ole kummoiset lähtökohdat, mutta löytyykö kannustavia kokemuksia?
Toivon asiallisia vastauksia. Elämäntilanteeni ei pään aukomisella miksikään muutu.
Kommentit (17)
Onhan olemassa alaston suomi. Reilu meininki, tietää mitä saa ja ei odotuksia tulevaisuudesta
Pariutuminen on siirtynyt pitkälti tinderiin. Esim. baareissa miehet eivät metoo-riskin vuoksi enää pääsääntöisesti uskalla naisia lähestyä.
Kiitos vastauksista.
Minulla on jotenkin huono mielikuva Tinderistä, enkä haluaisi kasvojeni pyörivän siellä kaikkien töllisteltävänä. En oikein tiedä miten se toimii, mutta pelkään törmääväni väärässä mielessä tuttuihin.
Olen myös ymmärtänyt, että siellä haetaan paljon vain yhden illan juttuja, joka nyt ei ole se, mitä minä etsin.
Onko täällä siis posiitivisia kokemuksia Tinderistä?
Kaikki on Tinderissä.
Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Kuitenkin 8:a miestä tapasin uudelleen ensitreffien jälkeen. Yhtä miestä tapailin parin kuukauden ajan.
Suomi: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=2921f3c6ceb9d3976a5cbcd…
Viro (Google translate): https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega
https://date24.ee/ (maksuton testi auttaa mätsäämisessä)
Minä tapasin nykyisen tapailukumppanini ns. viihteellä. Olen yksinhuoltaja ja vapaata minulla on kovin vähän. Mies on myös yksinhuoltaja, joten ymmärrämme toistemme haasteet. Tapaamme silloin, kun voimme. Muutamia kertoja kuukaudessa. Aika näyttää mihin tämä johtaa. Treffisovelluksissakin kävin eron jälkeen. Kyllä sielläkin oli kiinnostavia ihmisiä kaikenlaisissa elämäntilanteissa. Rohkeasti vain tutustumaan ihmisiin.
Monille miehille tuollainenhan on unelmatilanne, että nainen ei vaadi niin paljoa yhteistä aikaa. Tarjolla on kuitenkin läheisyyttä ja satunnaista tapailua.
Vielä huonommin natsaa jos on mies ja kotona asuu yhtään lasta lisäksesi.
Itsellehän tuo olisi aikalailla unelmasuhde tällä hetkellä. Molemmilla omat kodit ja jotakuinkin oma elämä, mutta kerran-pari viikossa voisi tavata ja tehdä juttuja joita pariskunnat nyt yhdessä tekevät ja viettää aikaa yhdessä.
M38
Kiitos näistä vastauksista.
Tosi ihana kuulla kannustavia ja positiivisia kommentteja, jos todella tällainen tilanne voisi olla joidenkin mielestä jopa ihanteellinen.
Vastaaja 8/10 kiteytti todella hyvin ajatukset, juuri tuollainen tilanne minulla on. Oma elämä, mutta satunnaista tapailua ja yhdessäoloa olisi tarjolla.
Täytyy tosiaan vakavasti harkita sitä Tinderiä myös, ehkä pitää vain olla rohkea ja unohtaa epäluulot sen suhteen. Viihteelle ei ole jotenkin huvittanut lähteä. En ole muutenkaan mikään bilettäjä, joten ajatus seuran etsimisestä baarista tuntuu vieraalta. Arkisten kontaktien kautta ei kuitenkaan ole ollut edes minkäänlaisia vaihtoehtoja tarjolla.
Kyllä parhaat paikat tavata ennen somea ja tinderiä oli naistentanssit, siellä näki todellisen markkina-arvonsa. 😅
Tinderin maksullisessa versiossa saa laitettua niin että oma profiili näkyy vain niille joille itse on antanut tykkäyksen. Laittaa sen niin ja sitten tykkäilee vain vaikka jossain ulkomailla asuvia niin ei tule mitään riesaa sieltä.
Itselläni on aika sama tilanne ja oikeastaan usein riittäisi se että saa jutella jonkun kanssa siellä tinderissä, mutta miehet yleensä haluaa tavata heti.
Eikö noita nais- ja miesmarkkinoita ole joka tuutti jo täynnä. Sinne vaan jonon jatkoksi ja vippailemaan niitä ehdokkaita vasemmalla tai oikealle. Sieltä voi valkata joko yhden yön tai parin päivän seuraa.
Tätä juuri tavallaan pelkään, koska mulle kynnys tavata on korkea, ihan jo käytännön järjestelyjen takia. Mielelläni juttelisin, tutustuisin ja jos jonkun kanssa tulisi pidettyä pidempään yhteyttä ja tuntuisi, että ollaan samoilla linjoilla, niin sitten voisi tavata.
Onko muuten tuosta Tinderin ilmaisversiosta mihinkään? Vai onko tavallaan pakko ostaa se maksullinen, jos sillä aikoo mitään tehdä?
Saisiko keneltäkään kokemuksia maksuttomasta Tinderistä?
Eikö se Tinder ole paras valikoimaltaan jos haluat jonkun arkeen mukaan.
Itse suuntasin ulkomaisille palstoille niin on helpompi tutustua kaikessa rauhassa eikä heti ottaa lasten elämään ketään. Sitten kun ne muuttavat kotoa, olen valmis menemään next levelille...