Millaisia KUULUISUUKSIA olet tavannut (Paikallisia, valtakunnallisia, maailmanlaajuisia)?
Olen vain takaapäin nähnyt Samuli Edelmann lentokentällä, muuten ei yhtään kuuluisuutta. Tuo lentokenttäkohtaaminenkin sellainen että kuulin edellä olleen pariskunnan nähneen Samuli Edelmannin ja sitten takaapäin näin pienen vilahduksen melko varmasti edelmannista!
Lisäksi Li Anderssonin olen tavannut kalliossa divarissa. Li Andersson katsoikin minua kuin jotain sanoakseen mutta kääntyikin sitten pois ja meni suoraan kadulle mutta kadulta vielä katsoi minua ikkunan läpi. Olen aikonut mennä vielä joskus johonkin missä Li on ja tutkia miten hän reagoi minut nähdessään.
Onko tuossa jo tarpeeksi yhdelle elämälle vai pitäisikö yrittää vielä nähdä enemmän kuuluisuuksia?
PS. Laivalla näin kyllä kerran hyvin paljon Eriniä muistuttavan naisen mutta hän ei ollut Erin joten tätä ei kai lasketa
Kommentit (50)
Yhden Idols-tähden kanssa jutellut ja yksi kansanedustaja asuu naapuritalossa, en ole jutellut. Siinä ne.
Vierailija kirjoitti:
Marco Bjurström, Saku Koivu, Christopher Strandberg, Ernest Lawson, Tony Halme, Michael Monroe.
Michael Monroeta kehuttiin Pohjanmaalla aikoinaan: Hyvin se tyttö laulaa mutta pienitissinen!
Tapasin Jörn Donnerin Berliinin suurlähetystössä keväällä 1994. Pääsin sisään tätini lehdistökortilla ja kännäilin ilmaisia viinoja pöydästä, sen jälkeen menin puhumaan Jörnille paskaa joka lähtikin pian nostelemaan koko paikasta.
En onneksi muista enään mitä v*ttuilin hänelle, mutta helppoja on noi isotkin julkut loukkaantumaan...
Vierailija kirjoitti:
Tasavallan presidentti Alexander Stubbin kun oli ulkoministeri
Eiks tää o joku tavis?
Olimme viereisussä pöydissä hotellin aamupalalla Queenin kitaristi Brian Mayn kanssa kesällä 2022. Edeltävänä iltana oli Tampere Arenalla upea konsertti Queen & Adam Lambert ja sattumalta majoituimmekin bändin kanssa samassa hotellissa. Tämä on hienoin musamaailman muistoni :)
Kysymyshän oli MILLAISIA eikä ketä!
Geena Davisin kanssa oltiin pissalla viereisissä kopeissa. Siinä käsiä pestessä moikattiin.
Oltiin kätelty yläkerrassa Rennyn kanssa.
Näinhän siinä kysyttiinkin, innoissani vaan vastasin edellä tuon oman kokemukseni Queenista.
Tämän kuuluisuuden sijoittaisin luokkaan "maailmanlaajuinen".
Vierailija kirjoitti:
On noita kotimaisia artisteja ollut taksini kyydissä aina silloin tällöin. Koska minua koskee vaitiolovelvollisuus, en kerro ketä on ollut kyydissä.
Taksikuski? Vaitiolovelvollisuus? HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH!!! Te suharit olette pahimpia juorukelloja tässä massa.
Olen niin vanha, että ole rupatellut Urho Kekkosen kanssa muutaman kerran, Sauli Niinistön ja Tarja Halosen olen nähnyt kesämökkikunnan kaupassa.
Michael Monroe ja Martti Suosalo olivat kerran asiakkaanani, myös eräs uutisankkuri, jonka nimeä en nyt muista. Olikohan PS:n jäsen jossain vaiheessa? Lisäksi Saku Koivu, Sami Hyypiä ja Rytsölän veljekset baarissa. Vaatensuunnittelija Jukka Rintala kahvilassa. Samalla paikkakunnalla asuvat Ellen Jokikunnas, Matti Vanhanen ja Antti Kalliomäki. Tarja Halonen Messukeskuksessa. Maria Veitola ratikassa. Lenita Airisto ja Anne Berner lentokoneessa. Tero Pitkämäki Flamingossa. Teemu ja Sirpa Selänne pihviravintolassa. Ben Z. Espan kahvilassa.
Eikä vieläkään osata lukea? Kysymys oli MILLAISIA, eikä ketä.
Näin Jutta Urpilaisen livenä. Näin Paavo Arhinmäen livenä. Näin Madventures-kaksikon livenä ja yllätyin miten LYHYITÄ he ovat. Olen 170cm pitkä olin nelikkoa päätä pidempi. Vitsit miten lyhyitä ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Eikä vieläkään osata lukea? Kysymys oli MILLAISIA, eikä ketä.
Jos luet aloitusviestin, ymmärrä ehkä, millaisia vastauksia aloittaja hakee.
Samoissa pippaloissa Monacon nykyisen ruhtinas Albertin kanssa. Vuosi 2005 ja yleisurheilun MM-kisat ja urheilijoiden loppupippalot kiskylässä. Vapaaehtoisena nähnyt vaikka kuinka paljon urheilijoita ja muitakin julkkiksia: MM-kisat, EM-kisat, Suomi-Ruotsi-maaottelu ja Urheilugaala sekä muutamat festivaalit.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin Jörn Donnerin Berliinin suurlähetystössä keväällä 1994. Pääsin sisään tätini lehdistökortilla ja kännäilin ilmaisia viinoja pöydästä, sen jälkeen menin puhumaan Jörnille paskaa joka lähtikin pian nostelemaan koko paikasta.
En onneksi muista enään mitä v*ttuilin hänelle, mutta helppoja on noi isotkin julkut loukkaantumaan...
Toivottavasti vittuilit oikein sydämen kyllyydestä 🤜
Kansanedustajia, ministereitä esim. kaupoissa, parkkihalleissa tullut vastaan. Oman kylän tulevia kuuluisuuksia koulussa ja kavereina, esim. missejä. Ulkomaalaisia lähinnä urheilijoita, esim. katsomassa muiden kisoja ja pelejä.
Asuttiin joskus vuosituhannen vaihteessa alueella, jossa oli jonkinlainen muusikkokeskittymä. Monia tuli vastaan ruokakaupassa ja leikkipuistossa. Yhden näyttelijän lapsi syntyi samana päivänä kuin meidän lapsi. Oltiin yhtä aikaa jossain fyssarin opastuksessa ennen kotiutumista.
Olin lelukaupassa Espanjan Marbellassa joskus v.2000 ja jonossa minua ennen oli Melanie Griffith. Hän puhui espanjaa amerikkalaisella r-äänteellä ja minua se huvitti. Antoniota (Banderas) ei näkynyt.