Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia KUULUISUUKSIA olet tavannut (Paikallisia, valtakunnallisia, maailmanlaajuisia)?

Vierailija
31.03.2024 |

Olen vain takaapäin nähnyt Samuli Edelmann lentokentällä, muuten ei yhtään kuuluisuutta. Tuo lentokenttäkohtaaminenkin sellainen että kuulin edellä olleen pariskunnan nähneen Samuli Edelmannin  ja sitten takaapäin näin  pienen vilahduksen melko varmasti edelmannista!

Lisäksi Li Anderssonin olen tavannut kalliossa divarissa. Li Andersson katsoikin minua kuin jotain sanoakseen mutta kääntyikin sitten pois ja meni suoraan kadulle mutta kadulta vielä katsoi minua ikkunan läpi. Olen aikonut mennä vielä joskus johonkin missä Li on ja tutkia miten hän reagoi minut nähdessään.

Onko tuossa jo tarpeeksi yhdelle elämälle vai pitäisikö yrittää vielä nähdä enemmän kuuluisuuksia? 

PS. Laivalla näin kyllä kerran hyvin paljon Eriniä muistuttavan naisen mutta hän ei ollut Erin joten tätä ei kai lasketa

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenita Airisto

Matti Nykänen plus entourage 

Tarja Halonen plus aviomiehensä 

Joye Luumäki

Michael Monroe

noi nyt ainakin tulee mieleen.

Vierailija
42/50 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tullut tavattua useitakin Suomessa ja ulkomailla. Osan kanssa olen ystävystynyt, osan kanssa vain juteltu jonkun aikaa joissain tilanteissa ja tilaisuuksissa. Ihan tavallisia ihmisiä ne on siinä missä me muutkin. Ovat vain julkisissa ammateissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohjalla satuin kerran kauppaan Johannes Virolaisen ja Kyllikin kanssa. Ostivat jauhelihaa ja kiinankaalia. Maksoivat käteisellä.

Vierailija
44/50 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokauppakeisari Akin ja Helin kanssa lennettiin samalla koneella Malagaan. Minä menin golfaamaan kahdeksi viikoksi. En tiedä, minne Aki ja Heli menivät.

Vierailija
45/50 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavannut? Eli ei lasketa esim. sitä, että on ollut samassa lentokoneessa tai bussissa tai tullut kadulla vastaan tai istunut viereisessä pöydässä. No tämä helpottaa vähän. 

Paikallisista on jotenkin vaikea tietää, ketkä nyt sitten ovat kuuluisuuksia. Enkä nyt tiedä onko sitä helppoa määritellä muutenkaan. Sehän riippuu keneltä kysytään. Olen tavannut suomalaisia ja ulkomaalaisia muusikoita ja näyttelijöitä ja motivaatiopuhujia tai miksi heitä nyt kutsuisi. Osaa näistä voin sanoa kavereiksi, osan kanssa olen vain jutellut. Myös suomalaisia poliitikkoja olen tavannut ja yhden suurlähettilään. Suomalaisia huippu-urheilijoita olen tavannut siten, että olen ollut samassa ryhmässä, mutta en muista jutelleeni. Mutta esim. yhden telkkarissa aina välillä näkyvän valmentajan kanssa olen jutellutkin. Paikallistason urheiluväki on useammalta paikkakunnalta tuttua. Myös monenlaiset paikallistasolla tunnetut henkilöt ovat tuttuja ja ehkä olen itsekin joidenkin mielestä sellainen. Kaikki on niin suhteellista. Mitään sellaisia nimiä en ole tavannut, jotka aivan jokainen tuntisi, paitsi sellaisia suomalaisia, jotka Suomessa tunnetaan kyllä. Tunnen kuitenkin esim. erään "maailmankuulun" ihmisen, joka on siis omassa lajissaan tunnettu, muttei ehkä suuren yleisön joukossa. Hänet lasken kaverikseni. 

Millaisia he ovat? No ihan tavallisia. Tai sitten erikoisia. Keskenään aivan erilaisia. Joskus yksinäisiä. 

Vierailija
46/50 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Tauno Palon kävelevän Helsingin kadulla 1963

Vierailija
47/50 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Matti Nykäsen kännissä Jyväskylän Hotelli Laajavuoren vessassa. Hieno kokemus nähdä 5 x maailmanmestari!

Vierailija
48/50 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut samassa tilassa vai nähnyt?

Sama tila: Tarja Halonen, Sauli Niinistö.

Nähnyt : Bruce Willis, Demi Moore ja Geena Davis Rennyn kanssa 90-luvulla.

Nähnyt : Bogartin hemmoja, Kauko Röyhkä, Michael Monroe, Prinsessa Viktoria ja Silvia, Norjan Sonja 

Vierailija
49/50 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran tavannut Jarno Sarjasen. Hieno muusikko. "Vangin toive" on eräs parhaimmista biisistä, jonka tiedän. Harmi vaan se Monzan tapaus. Enkelit eivät olleet mukana silloin.

Vierailija
50/50 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat erilaiset julkisuuden henkilöt ovat saaneet lyhyen tilaisuuden tavata minut. Olen varma, ettei yksikään heistä kuitenkaan muista tapaamistaan kanssani.