Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka köyhä pitää olla että ajaa Datsia Duuksterilla?

Vierailija
31.03.2024 |

Käveltiin hieman huonommalla asuinalueella ja aika monella oli vanha datskia duukstäri.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auto välttämättä kerro ihmisen varakkuudesta mitään. Jotkut taas ajaa kalliilla autoilla ja ovat todella velkaantuneita  ja hädin tuskin selviävät kuukauden ruuissa ym. Jotkut haluavat esittää rikasta vaikka esim. mua ei se millä autolla kukin ajaa voisi vähempää kiinnostaa eli en kiinnitä mitään huomiota. Mulla taas on rahaa paljon mutta ajan vuoden 2004 peugeotilla koska en tarvitse uudempaa enkä parempaa autoa. Vaikka mies olen niin en autojen perään ole yhtään siten miten yleisesti luullaan. Mulle se on yks hailee mitä musta ajatellaan auton perusteella. Muiden ajatukset ei vaikuta mun elämään millään tavalla.

Vierailija
22/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vanhalla autolla ajava on joko köyhä tai rikas muttei tarvi sen kummempaa autoa ja kalliilla autolla ajava voi olla rikas tai velkaantunut eli ei ole rikas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas Dusteri menossa peräjälkeen. Ensi kesänä vaihdan taas uuteen. Korimallikin on vaihtunut taas modernimmaksi. Takuu kattaa kaikki korjaukset (joita ei ole tarvinnut tehdä kertaakaan). Katsastuksessa ei tarvitse käydä koskaan. 

Vaihdossa vanhan auton vaihtoarvo on 2/3 uuden auton hinnasta ja loput 1/3 maksan käteisellä rahoista, joita olen säästellyt kolme vuotta autoa ajellessani firman työajoja saaden km-korvauksia. Autovelkaa ei tarvitse ottaa, eikä osamaksukorkoja maksaa. 

Autossa on kuitenkin samat herkut, kuin kalliimmissakin autoissa: Etu- ja takatutkat, videokamerat joka suuntaan, navigaattorit, puheohjattu viihdekeskus, jne.

Vierailija
24/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sellainen myydä ihan jokaiselle halukkaalle ostajalle jolla on luottotiedot kunnossa tai tarpeeksi pätäkkää tilillä. Tuskin tekevät mitään varallisuustarkistuksia, eikä sellainen taitaisi edes olla laillista. 

Itse ostin omani ilman mitään velkoja, oli riittävästi pätäkkää tilillä. Ohittiko joku Duster ap:n koslan pääsiäisliikenteessä vai mistä kenkä puristaa? Velkaantuiko ap auto-ostoksilla pahasti?