Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä ehkäisyksi kun pillerit vie halut multa ja kortsu mieheltä?!
Kommentit (23)
ei ainakaan minulla samoja sivuoireita kuin pillereillä! Sitähän voi kokeilla lyhyen jakson ja katsoa sopiiko! Ei olis niin pitkän ajan ratkaisu kuin kierukka!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ensimmäisen lapsen jälkeen ajattelin että kuparikierukka voisi olla hyvä. No papa-kokeissa todettiin lievää tulehdusta KOLME KERTAA peräkkäin. Aikaa siinä meni VUOSI, jonka jälkeen hain pillerit. Seksi jäi. Söin silti jostain syystä niitä vuoden, lopetin, ja kaksi kuukautta siitä olinkin taas raskaana...Kohta pitäisi taas keksiä jotain ellei sitten kolmatta lasta. Olemme ERITTÄIN hedelmällisiä!
Alue: Aihe vapaa
Laastari oli jonkin verran parempi kuin pillerit, mutta veti loppupeleissä elimistön enemmän sekaisin (kuukautiset sekosi puoleksi vuodeksi, kun alettiin yrittää lasta!).
Nyt mulla on ollut kuparikierukka ja olen TODELLA tyytyväinen. Ainoa vika siinä on runsaat kuukautiset, mutta ne mulla on ollut aina vaivana, joten ei paljon väliä. En enää ikinä palaa hormonaaliseen ehkäisyyn, sen verran parempi libido on näin luomuna. Sitten kun lapsiluku on täynnä, vedetään piuhat vaan raakasti poikki!