Pystyisitkö asumaan kämpässä jossa on harmaat verhot ja harmaa matto?
Kommentit (33)
Verhoissa on jo nyt valkoista ja harmaata ja matossakin harmaata, joten ei tuota ongelmaa.
Heh mulla on harmaa matto ja harmaat pimennysverhot, vaan ei tätä asuntoa kukaan harmaaksi sanoisi. Minulla on myös mm. vihreä sohva ja sininen matto. Ja sinivihreäkuviolliset verhot.
Vierailija kirjoitti:
Entä harmaa mies ja harmaa koira?
Mies & koirotin ottivat edellisenä iltana hilpeänä kaljaa ja nyt ovat kalpeana hiljaa?
En pystyisi asumaan kämpässä jossa on verhot.
Ihan sama kuin olisi vankilassa.
Helposti ja parissa huoneessa onkin näin. Harmaa on tyylikäs väri. 🙂
En, en ole tykännyt harmaasta koskaan. Vaaleat seinät.Minulla on siniset verhot , vihreä sohva ja valkoiset pöydät ja tuolit.
Eipä haittaa kun en muutenkaan pidä valoja päällä
Miksi asuisin? Vaihtaisin ensitöikseni verhot, seuraavaksi maton. Sängynpeitteellä, pöytäliinalla ja sohvatyynyillä ole saanut helposti työasunnon kodikkaaksi, vaikka alun perin olisi ollut kovin harmaa.
Olen asunut 4,5 vuotta kämpässä, jossa ei ole mattoja tai verhoja, joten varmaan tuokin menisi.
Oli edellisessä olohuoneessa, tasapainotti kivasti kokonaisuutta, kun sohva ja tyynyt oli voimakkaamman värisiä. Kumpikaan (matto tai verhot) ei olleet tasaisenharmaita vaan verhoissa oli kuvioo toisella harmaan sävyllä ja vähän metallinhohdetta, matossa valkoinen kuvio.
Pystyisin, ainakin paremmin kuin kirkkaanpunaisen sävyisessä kämpässä tai pastellisävyin sisustetussa. Harmaa on rauhallinen väri, joskin hieman mitäänsanomaton ja apea.
Parhaiten viihdyn sinisen keskellä. Kodissani onkin pehmeitä tummansinisiä sävyjä ja savunsinistä. Vaaleansinisestä en tykkää sisustuksessa enkä vaatteissa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/