Pystyisitkö asumaan kämpässä jossa on harmaat verhot ja harmaa matto?
Kommentit (33)
En. Asuin aiemmin ja alkoi harmaa oksettamaan. Oli harmaa seinäkin. Yök.
On harmaat verhot. Ei ole harmaata mattoa.
Asuuhan monet suomalaiset kodeissa, jotka on sisustettu kokonaan valkoisella. Kuin jokin sairaala tai mielisairaala.
Ellei muuta vikaa niin ostan uudet verhot ja maton
On harmaat verhot, harmaa ja beige matto. Ihanan vähän väriärsykkeitä. Inhoan kirkkaita värejä tai värejä yleensä.
Pystyn, koska minulla on harmaa matto ja harmaat pimennysverhot.
Oli tammiparketti ja värilliset seinät mutta korvasin ne harmaalla muovimatolla ja tapetilla. Harmaat pimennysverhot on vielä tulossa.
Asuntoilmoituksia kun katsoo, joutuu monesti räpytteleen silmiä, et onko mun värinäkö kadonnut, kun kaikki asunnot on harmaita. Harmaata, valkosta, beigeä, greigeä, musta pilkku. Ihan hirveän ankeeta.
Riippuisi kovasti siitä, minkä sävyiset harmaat olisi kyseessä, olisiko kuvioita jne. Millaiset olisivat asunnon kiinteiden pintojen värit?
Asuin joskus asunnossa, missä keittiö oli kauttaaltaan keltainen. Seinät, katto, lattia, kaapit, lamppu, verhot. Kaikki siis asunnon omistajan laittamaa. Eri sävyjä toki löytyi, mutta kaikki oli keltaista. Olikohan mattokin, en muista. Muutan viikon sitä katselin, ja mietin, mikä väri riitelisi mahdollisimman vähän niiden kaikkien keltaisten kanssa. Sitten kävin ostamassa keittiöön vihreät ruutuverhot.
Vuokraemäntä sai sydärin ja kuoli.
En. Yritän päästä eroon vanhemman ostamista ruskeista pimennysverhoista. Ne vain maksavat ja pitää ottaa ompelu myös. Olen kärsinyt niistä jo vuosia. Haluaisin muuta väriä.
Entä harmaa mies ja harmaa koira?
Tietysti. En edes tietäisi sitä, ellei joku kertoisi, eikä asialla senkään jälkeen olisi merkitystä.
maalasin asunnon vanta blackillä kauttaaltaan. Mukava tilaton tuntu.
Ei olis ongelma, harmaa on mun lempivärejä.
Joo. Harmaat verhot, harmaa matto ja harmaa sohva. Oon ihan harmaa.
Kylppärin peilistä katsoessa naama sulautuu kauniisti harmaisiin kaakeleihin.
En ikinä. Harmaa ei ole kodin sisustusväri.
En todellakaan!