Tuttu mies antoi pakit, miten kostaisitte?
Tein pikkuhiprakassa aloitteen ja pakit tuli. Nyt nolottaa.
Kommentit (25)
miksi pitäisi kostaa? Kai jokaisella ihmisellä on oikeus antaa pakit niin halutessaan.
Kuulostaa siltä että pakeille oli ihan hyvä syy.
Ei kai hänellä ole pakko antaa tutulle naiselle. Kai miehelläkin oikeus sanoa ei
Kohta 5. Opi käsittelemään torjunta.
Pidätkö itseäsi jotenkin erikoisprinsessana, jota ei saa torjua, vai mistä tämä idea?
Torjuminen on normaali ilmiö, ja jos sitä pitää epänormaalina, on itse epänormaali.
Erittäin hyvä kosto on kun katsot peiliin
Jos esim haet jotain työtä etkä tule valituksi niin suunnitteletko heillekkin kostoa?.
No, lähde minun kanssani treffeille. Sometetaan laavulta niin että se äijä näkee kuinka meillä on hauskaa.
Jos olet noin epätoivoinen, niin varmasti joku palstamies antaa sulle
Miten itse haluaisit että sinulle kostetaan, jos et halua seukata jonkun kanssa? Oletko velvollinen seurustelemaan tyypin kanssa, joka ei kiinnosta sinua yhtään? No niin. Katopas kun se on sama toisin päin myös.
Sano et se raiskas sut! Oppiipahan!
Eli olit berseet etkä muista koko illasta mitään paitsi, että kaverisi kertoi seuraavana päivänä mitä olit toilaillut.
Ohis, mutta itse olen tunne-elämältään epävakaa. Sain voimaa kostamisesta. Olinkin aika haka siinä touhussa.
Onneksi nykyään olen terveempi.
No, miten olisi ihan perus syytösraiskauksesta?
En kostaisi. Linnottautuisin kotiini itkemään ja miettimään mikä kaikki minussa on vikana.
Ap ei voi olla vakaa ihminen mieleltään jos tuollaisesta haluaa kostoretkelle lähteä, oli se millä tahansa tapaa
Vierailija kirjoitti:
En kostaisi. Linnottautuisin kotiini itkemään ja miettimään mikä kaikki minussa on vikana.
Sama.
Kovasti jo odotan pakkeja tekemääni aloitteeseen. Uskon hänen kuitenkin jotain vastaavan, kun ei lierolta vaikuta. Pääsee vuodattamaan vielä vähän lisää kyyneliä.
Älä kosta