Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Yle-Areenan tarjonta on niin paskaa vaikka Yleä rahoitetaan vuosittain valtavilla summilla?

Vierailija
31.03.2024 |

Menkääpä huviksenne selaamaan. Pari ok leffaa siellä on, mutta ne on nähty jo monta kertaa. Muutama ok dokumentti, mutta siinä se. Ei tuo ole lainkaan hintansa arvoinen. Mihin ne rahat oikein menee?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin tänäänkin telkassa Suomisen Ollia ja jotain kymmenen jaksoa Reinikaista. Luulisi siinä olevan pääsiäispyhiin kulttuuriohjelmaa vähän vaativammallekin kuluttajalle!

Tällaiset Reinikais-maratoonit ovat kyllä käsittämättömiä, varsinkin kun ne ovat aina katsottavissa juuri Areenankin puolella.

Mutta halpa täyte on juuri sitä mitä se on. Halpaa täytettä.

Vierailija
22/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs persua nyt rasittaa?

Persujen ajojahti yleä ja hesaria kohtaan on naurettavan läpinäkyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin tänäänkin telkassa Suomisen Ollia ja jotain kymmenen jaksoa Reinikaista. Luulisi siinä olevan pääsiäispyhiin kulttuuriohjelmaa vähän vaativammallekin kuluttajalle!

Tällaiset Reinikais-maratoonit ovat kyllä käsittämättömiä, varsinkin kun ne ovat aina katsottavissa juuri Areenankin puolella.

Mutta halpa täyte on juuri sitä mitä se on. Halpaa täytettä.

Näitä vanhoja kotimaisia toivotaan ihan valtavasti. Siksi niitä näytetään. Eivät toki jokaisen juttu, mutta mikään kaupallinen palveluhan niitä ei näytä, joten Yle tekee siinä juurikin tehtäväänsä.

Vierailija
24/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs persua nyt rasittaa?

Persujen ajojahti yleä ja hesaria kohtaan on naurettavan läpinäkyvää.

Saatiinhan tännekin tämä perinteinen persuöyhötys. En ymmärrä miksi Areenan tarjontaa ei saisi kritisoida.

Vierailija
25/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleltä tietoinen valinta alkaa suoltamaan vihervasemmisto propagandaa ja valita kohdeyleisöksi pelkästään naiset ja vähemmistöt

Niin niin niin, ja persuinzeli kun haluaisi katsoa vain jotain Ramboa. Ihan kuin miehille ei muka olisi mitään...

Vierailija
26/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleltä tietoinen valinta alkaa suoltamaan vihervasemmisto propagandaa ja valita kohdeyleisöksi pelkästään naiset ja vähemmistöt

Niin niin niin, ja persuinzeli kun haluaisi katsoa vain jotain Ramboa. Ihan kuin miehille ei muka olisi mitään...

Ajattele asiaa näin,  miltä sinusta tuntuisi maksaa niistä ramboista ja muista vastaavista vaikka itse et niitä tykkää katsoa

Vierailija
27/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika murhapainotteista on Areenan sisältö. Miksei sinne millään saa Tahdon asia- ja Hovimäki-sarjoja???

Vierailija
28/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Mun mielestä taas yle-veron vastineeksi sieltä areenasta saa vaikka mitä. Tietenkin siellä tarjonnassa on myös ohjelmia, jotka minua ei kiinnosta, mutta joitain muita kiinnostaa. Podcastienkin tarjonta on suorastaan valtava areenassa. En edes ehdi ottaa kaikkia mieleisiäni kuunteluun. 

Onkohan millään muulla maalla yhtä kattavaa julkisen palvelun "areena- tarjontaa"?

Vierailija
29/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika murhapainotteista on Areenan sisältö. Miksei sinne millään saa Tahdon asia- ja Hovimäki-sarjoja???

Onhan ne siellä olleet. Ei ole vain saatu oikeuksia näyttää niitä ikuisesti, kyse varmaankin sopimusasiasta.

Vierailija
30/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuisikohan ihan siitä, että oikeuksien omistajan kanssa ei ole päästy yhteisymmärrykseen uusintojen esityskorvauksista? 

Vierailija
31/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse löydän sieltä paljonkin mielenkiintoisia sarjoja, dokkareita ja elokuvia. Ihan laidasta laitaan. Riippuu varmasti mitä etsii.

Vierailija
32/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visuaalinen ilme on uusittu kopioimaan jokaista suoratoistopalvelua. Sisältö wokepaskaa joka laittaa sinut ajattelemaan.

Persu ahdistuu, jos pitäisi ajatella ilman välineitä. On se niin väärin...

Vierailija
33/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse löydän sieltä paljonkin mielenkiintoisia sarjoja, dokkareita ja elokuvia. Ihan laidasta laitaan. Riippuu varmasti mitä etsii.

Oh hoh 🙄

Vierailija
34/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Visuaalinen ilme on uusittu kopioimaan jokaista suoratoistopalvelua. Sisältö wokepaskaa joka laittaa sinut ajattelemaan.

Persu ahdistuu, jos pitäisi ajatella ilman välineitä. On se niin väärin...

Yle areenan ilme on sieluton kopio netflixistä, hbo:sta mitä se ei aiemmin ollut. Sisältö on aidosti vasemmistolaiselle yliopisto-opiskelijalle suunnattua pseudoälykkömäistä jaskaa.

Vierailija
35/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut Yle-Areenasta mitään vuosiin. Kenelle ne ohjelmat on tehty, ei mitään hajua. On myös erittäin vaikea ymmärtää miksi Suomen kokoisessa maassa on Ylen kaltainen laitos joka tuottaa pääosin pelkkää turhaa jota ei pystytä millään perustelemaan. Lisäksi ostetaan myös täysin jonninjoutavaa viihdettä ulkomaita myöten, jos joku sitä haluaa nähdä niin maksakoot itse. 

Ihan huvikseen katsoin mitä siellä on pitkästä aikaa, no juuri sitä jonninjoutavaa hömppää, varmasti kiva kun tuollainen suojatyöpaikka on olemassa, olisipa kaikilla muillakin samanlainen aikuisten lastentarha missä voi puuhastella työkseen.

Eli jos persu ei löydä mitään katsomista, se on syy tehdä aloitus ja haukkua palvelua.

"Yle tavoitti vuonna 2022 peräti 94 % kaikista suomalaisista viikoittain television, radion ja verkon välityksellä."

Vierailija
36/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkätakia Ylen arvostelu on joillekin puoluepoliittinen asia, olen itse äänestänyt demareita koko ikäni ja vasemmistopuolueita. Olen silti sitä mieltä, että noin 80-90% Ylen ohjelmista on täysin turhaa, lakiin kirjattu velvoite täyttyisi helposti kun karsitaan kaikenmaailman roska suoraan pois, säästöä tulee monta sataa miljoonaa. Jos haluat esimerkiksi katsoa ulkomaisia sarjoja ja elokuvia, niin kaiva kuvetta, ei se ole mikään veronmaksajien velvollisuus kustantaa sinun hömpäsarjojen katselua.

Vierailija
37/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut Yle-Areenasta mitään vuosiin. Kenelle ne ohjelmat on tehty, ei mitään hajua. On myös erittäin vaikea ymmärtää miksi Suomen kokoisessa maassa on Ylen kaltainen laitos joka tuottaa pääosin pelkkää turhaa jota ei pystytä millään perustelemaan. Lisäksi ostetaan myös täysin jonninjoutavaa viihdettä ulkomaita myöten, jos joku sitä haluaa nähdä niin maksakoot itse. 

Ihan huvikseen katsoin mitä siellä on pitkästä aikaa, no juuri sitä jonninjoutavaa hömppää, varmasti kiva kun tuollainen suojatyöpaikka on olemassa, olisipa kaikilla muillakin samanlainen aikuisten lastentarha missä voi puuhastella työkseen.

Yli puoli miljardia joka vuosi uppoaa tuonne. Miettikää mitä hyvää sillä rahalla saisi terveydenhuollossa. Nämä ovat niitä arvovalintoja. Mielummin laitetaan raha tämmöiseen kuin hoidetaan vanhuksia tai parannetaan koulujen tasoa.

Vierailija
38/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos persu ei löydä mitään katsomista, se on syy tehdä aloitus ja haukkua palvelua.

"Yle tavoitti vuonna 2022 peräti 94 % kaikista suomalaisista viikoittain television, radion ja verkon välityksellä."

En ole persu ja se, että Yle tavoittaa ihmisiä ei kerro mitään kuinka paljon kaikkea turhaa siellä on. Eli karsitaan noin puolet vähintään.

Vierailija
39/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli puoli miljardia joka vuosi uppoaa tuonne. Miettikää mitä hyvää sillä rahalla saisi terveydenhuollossa. Nämä ovat niitä arvovalintoja. Mielummin laitetaan raha tämmöiseen kuin hoidetaan vanhuksia tai parannetaan koulujen tasoa.

Älä persu mölise.

Yleishyödyllinen sivistys on hyvä asia, jos vaihtoehtona on Unkarin malli, kuten persut haluaa. Ei Suomesta saa tulla mikään ääliöiden mini-usa, missä vain rahalla saa tietoa, ja muuten ollaan pelkkää äänestyskarjaa.

Vierailija
40/65 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei ole mitenkään siitä riippuvaista, tykkääkö ihmiset niistä ohjelmista vai ei. Rahaa tulee jokatapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan