Kuoleman haaveet. Elämä ei tuo minulle mitään merkityksellisyyden tunnetta.
Tämä elämä on niin kamala paikka ja täynnä vaaroja. Ihmiset ovat vaarallisimpia. He satuttavat ja ajavat surullisin keinoin omaa etuaan, saadakseen enemmän ja paljon sellaista mitä eivät edes tarvitsisi.
Sitten on se ääripää, että on ne heikot, kiltit, satutetut ihmiset, jotka auttaisivat jos vain mahdollista mutta heitäkin yleensä sorjitaan ja viedään kaikki.
Ihmiset ovat kuin hulluja, mielipuolia. Minua pelottaa!
En halua elää täällä. En jaksa tätä paikkaa. Elän yksin tässä pienessä betonikuutiossa ilman minkäänlaista yhteensopivuutta kenenkään kanssa ja pahasti rikottu. Missä on yhteisöllisyys?
Tuntuu, että olisin syntynyt väärään aikaan. Kaikki tuntuu niin roskalta ja jopa etovalta. En kuulu tänne. Haluan pois/kotiin. Jonnekin. Kauas tältä planeetalta.
Kommentit (26)
Periaatteessa kukaan ei ole yksin. Kaikki me ihmiset (ja eläimet) seilataan samassa avaruuden "veneessä", jota maapalloksi kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin on tullut ajateltua noin, lähtötapa suunniteltuna ja kaikkee, mutta sitä ennen päätin kokeilla kannabista. Se vaikutti ajattelumaailmaani ja olemassaolon kokemukseeni uudella tavalla, joten oon vieläkin täällä. Se oli oiva apu päänsisäisen maailmankatsomuksen muuttamiseen, ja loppupeleissä sehän on se olennaisin kohta siinä miten ihminen kokee maailman
Olen kokeillut päihteitäkin. Alkoholia paljon mutta ei nykyään yhtään. Kannabista joitakin kertoja, ei ole minun juttu. Amfetamiinia, se oli ihan hauskaa mutta vain satunnaisesti jne. Huumeet eivätkä mitkään päihteet saa elämääni kuin hetkellisesti parantumaan. Nykyään en halua päihtyä.
En kertakaikkiaan kestä tätä paikkaa. Pelkään elämää. Ap
Et taida olla ainoa, joka nyt pelkää ja pahoin. Koko maailma on pian sodassa, luonnon katastrofit, kulkutaudit, politiikka, ra- smi, jne.
Tämä on vaikeaa aikaa kaikille.
Pyydä Jeesusta apuun, sinun täytyy tuntea Hänet ketä rukoilet.Ehkä AP et tunne Jumalaa, joten et osaa ottaa apua vastaan.Jeesus on Jumala.Jos opettelet tuntemaan ja uskomaan Hänen rakkauteensa meitä jokaista kohtaan, pystyt rukoilemaan oikealla tavalla eli uskoen Häneen.Hän auttaa jokaista, joka Hänen apunsa haluaa.
En vain kuulu tänne. Jospa kuolisin. Ap
Ap jos sinä sitten haluat alkaa seurata Jeesusta niin ala lukea Raamattua. Aloita vaikka jostain evankeliumista.
Sen jälkeen kun sisarukseni teki itsemurhan, olen ajatellut että mitäpä minäkään täällä enää teen. Mutta sen jälkeen tiedän myös, mitä kuolemani tekisi läheisilleni.
Elän siis niin kuin ennenkin, koska tuo kuolemisenhalu on siitä kätevä ongelma, että ajan kanssa se ratkeaa ihan itsestään. Ei tänne kukaan ole ikuisuudeksi jäänyt. Samalla se on hyvin vapauttavaa. Että ihan sama jos tulee ydinsota tai joku uusi pandemia, olen saanut tarpeekseni tätä elämistä jo.