Muuttakaa halvempaan asuntoon.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/olen-itkenyt-kaksi-viikkoa-viisi-su…
Turha itkeä tukien leikkauksia.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla tarjota näille ihmisille halvempaa asuntoa?
https://asunnot.oikotie.fi/vuokra-asunnot?pagination=1&sortBy=price_asc…
Muuttakaa halvempaan asuntoon ja muuttakaa töiden perässä. Muuttotappio kunnissa ja kaupungeissa voi löytyä halpoja asuntoja mutta ei töitä. Tai muuta helsinkiin tai tampereelle ja maksa koirankopin kokoisesta yksiöstä tonnin vuokraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://asunnot.oikotie.fi/vuokra-asunnot?pagination=1&sortBy=price_asc…
Luuletko ettei Oikotiellä jo käy melkoinen kuhina kun ihmiset etsivät halvempaa asuntoa? Vaadi nyt seuraavaksi että kaikki muuttavat Helsingistä jonnekin Juupajoelle.
Tyhmyys, tuo pysyvä ja ikuinen suomalainen luonnonvara, ap!
Muuttakaa köyhät vaikka poriin jos ei hesan keskustasta löydy halvempaa asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa köyhät vaikka poriin jos ei hesan keskustasta löydy halvempaa asuntoa.
En ikinä vaihda Helsinkiä johonkin Poriin 🤢
Näytäpä, ap, esimerkkiä ja muuta!
Vierailija kirjoitti:
Asun porissa ja halvat on asunnot:3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ikinä asuisi hesassa, ihan Sodoma ja Gomorra koko kaupunki!!
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa halvempaan asuntoon ja muuttakaa töiden perässä. Muuttotappio kunnissa ja kaupungeissa voi löytyä halpoja asuntoja mutta ei töitä. Tai muuta helsinkiin tai tampereelle ja maksa koirankopin kokoisesta yksiöstä tonnin vuokraa.
Totta. Pitäisi vain heittää tuo lapsi ulos omilleen niin voisi muuttaa pienempään ja halvempaan tuohon työpaikan kylkeen. Miten sen saisi tajuamaan että häipyy?
En viitsi. Maksan mieluummin omaa.
Vierailija kirjoitti:
Näytäpä, ap, esimerkkiä ja muuta!
En ole ap mutta miksi pitäisi jos on varaa maksaa ITSE sellainen asumisen taso kuin haluaa/on varaa?
Helppo sanoa että muuttakaa halvempaan asuntoon kun ei niitäkään niin helpolla löydy ainakaan kohtuu läheltä työpaikkoja. Muuta kauemmaksi ja työmatkoihin menee sitten paljon enemmän. Ja ei en puhu nyt itsestäni koska en itse saa asumistukea.
Just katselin, että täällä olisi 8 asuntoa jotka olis riittävän edullisia, mutta ne on kaukana julkisesta liikenteestä, olis vähän haastavaa mennä koululle.. T. Opiskelija
Välillä noita tulee katseltua esim Vuokraovesta muttei ole.
t. Kuopio, 450e kk
Olen aina ihmetellyt että esim tuhannet suomalaiset sairaanhoitajat ovat olleet Lontoossa ja muissa suurkaupungeissa töissä ja lähes poikkeuksetta asuneet nurinoitta kimppakämpissä. Miksei Suomessa voisi? Miksi pidetään ihmisoikeutena, että MUUT kustantavat juuri sinulle oman asunnon hyvältä paikalta kalliilta alueelta?
Asun siellä missä haluan, koska maksan vuokrani itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ikinä asuisi hesassa, ihan Sodoma ja Gomorra koko kaupunki!!
Eikä ole. Helsingin keskustassa on hyvä asua, ja ehkä tiedän sen paremmin kuin sinä, koska olen asunut täällä 80-luvun lopusta saakka.
Vierailija kirjoitti:
Helppo sanoa että muuttakaa halvempaan asuntoon kun ei niitäkään niin helpolla löydy ainakaan kohtuu läheltä työpaikkoja. Muuta kauemmaksi ja työmatkoihin menee sitten paljon enemmän. Ja ei en puhu nyt itsestäni koska en itse saa asumistukea.
Niin? Pendelöinti on ihan normaalia ja osa (työ)elämää hyvin monille.