Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suht tuoreet, punaiset viiltelyjäljet kädessä

Vierailija
31.03.2024 |

Haluaisin käyttää paitaa, jossa käsivarret on näkyvillä, mutta en tiedä olisiko se kanssaihmisiä kohtaan väärin. Kädessäni on suht tuoreita punaisia viiltelyjälkiä, mutta ei siis mitään haavoja enää. Mitä mieltä? Pitäisikö odottaa että muuttuvat vaaleiksi? Tuntuu kurjalta jos minun täytyy peitellä käsivarttani :/

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tietenkin näytät arpesi. huomiotahan niillä on tarkoitus kerjätä.

jos olisit oikeasti halunnut ta ppaa itsesi, niin et olisi täällä enää kirjoittelemassa

En halunnut ta ppaa itseäni. Halusin siirtää huomioni henkisestä pahasta olosta fyysiseen kipuun. Ap

eikös noista ranteista haeta isoja suonia veren vuodattamiseksi, joten ei ihan paras paikka pelkän fyysisen kivun aiheuttamiseen.

Se veren näkeminen on osa sitä juttua. Sitä on vaikea ymmärtää jos ei itse ole viillellyt. Sairasta, tiedän, mutta niin ovat sairaita myös nämä trollit jotka tänne kommentoivat. Ap

Vierailija
22/32 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmöisiä me veronmaksajat elätämme tuilla ja kohta ne ovat vielä vaatimassa ilmaisia psykiatreja, vaikka terveydenhuollon jonoissa olisi oikeitakin sairaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia.

Vierailija
24/32 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo jäljet näkyy vielä kymmenien vuosien jälkeenkin ja kyllä, niitä tuijotetaan.

Mutta päätös on sinun, yritätkö siedättyä ihmisten tuijotukselle. Olen joskus joutunut ventovieraalle lapselle selittämään kun kysyi mitä nuo on...Juurikin kesällä kun pidin lyhythihaista. Että sen puoleen kannattaa huomioida joskus muita että peittää nuo jäljet tietyissä tilanteissa.

Pidän kesäisin usein sellaisia kevyitä käsivarsien peittäviä paitoja.

Nuo arvet on kyllä yksi asia mitä kadun elämässäni eniten, mutta toisaalta, jos joku olisi tuolloin sanonut että ne kaduttaa niin eihän sitä olisi uskonut.

Vierailija
25/32 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo jäljet näkyy vielä kymmenien vuosien jälkeenkin ja kyllä, niitä tuijotetaan.

Mutta päätös on sinun, yritätkö siedättyä ihmisten tuijotukselle. Olen joskus joutunut ventovieraalle lapselle selittämään kun kysyi mitä nuo on...Juurikin kesällä kun pidin lyhythihaista. Että sen puoleen kannattaa huomioida joskus muita että peittää nuo jäljet tietyissä tilanteissa.

Pidän kesäisin usein sellaisia kevyitä käsivarsien peittäviä paitoja.

Nuo arvet on kyllä yksi asia mitä kadun elämässäni eniten, mutta toisaalta, jos joku olisi tuolloin sanonut että ne kaduttaa niin eihän sitä olisi uskonut.

Nämä on myös hyviä:

https://www.amazon.com/Yolev-Shawl-Arm-Sleeve-Cooling/dp/B09QKZFQFK

En löytänyt esimerkki kuvaa, mutta sellaisia kesäpaitoja missä hihat ovat läpinäkyviä, mutta kuitenkin niin että jäljet niistä eivät näy ellei ihan naamaa työnnä lähelle. Ovat kevyttä materiaalia eikä tule kuumakaan.

Vierailija
26/32 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin siskoni runokirjan. Havaitsin niissä teksteissä siskoni "viiltelyjäljet". Järkytyin. Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että on hyvä, kun siskoni rohkaistui kirjoittamaan tuskansa niihin teksteihin, ja jopa julkaisi ne.

Ole sinäkin, AP, rohkea. Ei se ole paha asia, jos joku järkyttyy siitä, että olet kokenut tuskaa. Se opettaa heille inhimillisyyttä, toivottavasti.

Vierailija
27/32 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaivaannuttavaa nähdä viiltelyjälkiä. Ei oikein tiedä pitäisikö kysyä henkilön vointia vai antaa olla. Joka tapauksessa jää olo, että tuli tehtyä väärin. Jollet nimenomaisesti kerjää huomiota ja halua hämmentää muita, peitä kätesi. 

Vierailija
28/32 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin siskoni runokirjan. Havaitsin niissä teksteissä siskoni "viiltelyjäljet". Järkytyin. Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että on hyvä, kun siskoni rohkaistui kirjoittamaan tuskansa niihin teksteihin, ja jopa julkaisi ne.

Ole sinäkin, AP, rohkea. Ei se ole paha asia, jos joku järkyttyy siitä, että olet kokenut tuskaa. Se opettaa heille inhimillisyyttä, toivottavasti.

Runot, vaikka julkaistutkin, ovat eri asia kuin viillellyt käsivarret, koska ne runot eivät "hypi vastaantulijoiden silmille" samalla tavalla kuin paljaissa käsivarsissa olevat arvet. Mutta siitä huolimatta olen sitä mieltä, että se on arpien kantajan oma asia, "julkaiseeko" hän ne, missä ja milloin ja miten. Kunhan ei mene "hieromaan naamaan" niitä kenellekään tuntemattomalle.

Olen nähnyt viillellyt käsivarret. Tiesin, että sillä pojalla ei ole elämässään kaikki hyvin, mutta silti yllätyin. Olin aina kuvitellut, että viiltely on lähinnä tyttöjen ongelma. Että pojilla olisi muut tavat purkaa tuskaansa. Mutta näköjään pojatkin viiltelevät.

Vierailija
29/32 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata viilellä näkyvälle paikalle, jos asia mietityttää. Viiltely voi tuoda hetken "helpotusta", mutta kannattaa pureutua syihin miksi niin tekee ja työstää sitä asiaa. 

Vierailija
30/32 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Olen joskus lyönyt silmäni kaapinoveen ja polttanut pellillä  käteeni jäljen.

Joskus niistettyäni on alkanut veri valua nenästä.

Ihmiset sitten muodostaa omia käsityksiään.

Vierailija
31/32 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaivaannuttavaa nähdä viiltelyjälkiä. Ei oikein tiedä pitäisikö kysyä henkilön vointia vai antaa olla. Joka tapauksessa jää olo, että tuli tehtyä väärin. Jollet nimenomaisesti kerjää huomiota ja halua hämmentää muita, peitä kätesi. 

Jos sinulle tulee niistä vaivaantunut olo, se on sinun ongelmasi. Viiltelijän ei tarvitse peitellä ja hävetä itseään.

Vierailija
32/32 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, haluaisin lisää mielipiteitä