Jos sulla on n. 600 metriä kauppaan niin meetkö kävellen?
Kommentit (80)
6km yhteen suuntaan silloin pitää mennä kävellen jos auton korjaamiseen ei löydy osia suoraan tiskin takaa vaan joutuu itse tilaamaan
Jos kyse on länsisiivessä olevasta kaupasta, kuljen metrolla. Itäsiiven puotiin vie luotijuna
Kävelen, paitsi silloin, kun isompi tai painavampi paketti oudettavissa.
Riippuu mikä kauppa se on, kävisinkö siellä lainkaan. Kaupunkiasunnolla on 1,2km cittariin/prismaan, kävellään ja pyöräillään kun ostokset ei yleensä ole selkärepullista enempää.
Kotona käyn kerran viikossa 20km cittarissa ihan vaan valikoiman vuoksi. 10km fillaroitavissa olevan matkan päässä oo kuin k-market ja sen hinta-laatusuhde sekä valikoima ei oikeen nappaa. Joskus kesäsin pyöräilen sieltä postipaketin hakemaan.
Mulla on kaupat juurikin tuolla etäisyydellä. Jos tuotavat saa tuotua mukavasti yhdellä kassilla, niin kävelen. Jos ei niin sitten autolla. Tietysti jos on tulossa vaikka töistä siitä kauppojen ohi, niin silloin aina autolla.
Meillä noin 1,5 km. Yleensä kävellään reput selässä, kesällä tietysti pyöräillään. Isommille ostoksille autolla, silloin käydään pidemmällä Cittarissa tai Prismassa.
En tiedä ei oo autoo ja kauppaan on alle 100m veikkaan 50m en tiedä koska hyppään sinne.
Riippuu ostanko pari maitopurkkia vai viikon ruoan neljälle.
Isolla diesel käyttöisellä citymaasturilla tietenkin. Kuka hullu nyt kantaa ostoksia noin pitkän matkan?
Hissillä meen kun on tuossa katutasossa kauppa.
Riippuu ostosten määrästä ja tietysti ilmasta.
Mulla on kauppa puolentoistakilometrin päässä ja kävelen sinne aina säässä kuin säässä vaikka autokin löytyisi.
Kyllä. Minulla on useita ruokakauppoja kilometrin säteellä, ja olen käynyt melkein kaikissa joskus. Autolla käydään, minä, mies tai yhdessä, vain poikkeustapauksissa, mm. silloin kun yhteen, jossa myös pakettilokerot, tuli painava paketti ja tehtiin ruokaostokset samalla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kultainen noutaja tällaisia tapauksia varten.
Platinanoutaja suorittaa sitten kauempana olevat ostokset.
Hauska ja söpö vastaus. <3
Mulla ei ole autoa eikä pyörää, joten kävelen. En wolttaa uhallakaan.
Riippuu, mitä ostoslistalla on. Jos vain maitopurkki ja leipä, voin kävellä hyötyliikuntana.
Suuremmat määrät haen autolla.
Ikä 66.
Vierailija kirjoitti:
Palvelusväki hoitaa kaupassa käymiset puolestani.
Nyt tuli vahvat Dahlia Mustavaara -vibat.
Kävelen tai pyöräilen. En ole mikään helkutin ylipaisunut maalainen.