Onpa surkeita nuo yllätykset suklaamunissa nykyään
Ostat jonkun ison ja kalliin suklaamunan niin olettais sieltä saavan vähän paremman sen yllätyksen. Kyllä on surkeaksi menneet, kun ison ja kalliin munan sisällä jokin pieni ja ihan mitätön romu. Toista oli joskus 80-90 luvuilla, kun yllätykset oli kunnon kokoisia ja ihan oikeita leluja ym.
Kommentit (62)
Miksei tehdä aikuisten pääsiäismunia? Varmaankin olisi markkinarakoa semmoisille. Kiva olisi antaa naisystävälle yllätysmuna, josta löytyisi krääsän sijasta vaikkapa aikuiselle soveltuva koru, tms.
M48
Vierailija kirjoitti:
Halvemmaksi tulee ostaa ihan vaan levyllinen suklaata ja erikseen joku rihkama, jos sitä kaipaa...
Joo halvemmaksi tulee plus suklaalevyn suklaa on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tehdä aikuisten pääsiäismunia? Varmaankin olisi markkinarakoa semmoisille. Kiva olisi antaa naisystävälle yllätysmuna, josta löytyisi krääsän sijasta vaikkapa aikuiselle soveltuva koru, tms.
M48
Siinä sulle markkinaidea, ei kun kehittelemään. Olishan se kiva saada joku oikeasti itselle kelpaava ylläri, mutta mikähän se sitten olisi, että se ei menisi samaan kastiin näiden nykyisten lastenrojujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Rantahiekasta ympäri maailman keräillään pieniksi palloiksi hioutuneena näitä ihania kertakäyttöyllätyksiä.
En kyllä keksi miten meidän munien yllätykset sinne hiekkaan joutuisi. Suomalaiset on hirveän kilttejä kierrättäjiä ja jätteet poltetaan energiaksi jos ei sitä muuten voi hyödyntää. En jaksaisi aina kantaa mukana koko maailman painolastia ja syyllisyyksiä kun jotkut ei hoida jätteitä oikeaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Valitin mun miehelle ihan samaa:( Eli miksei pääsiäismunissa voi olla kunnon yllätyksiä. Niinpä hän oli ostanut ison yllätysmunan, avannut sen varoen ja korvannut sisällön timanttisormuksella. Olin iloisesti yllättynyt:D
Oho, vau :) sulla on kiva mies.
Olis edes jotain hauskoja juttuja eikä sellaisia muutaman osan koottavia mistä,ei edes tiedä mitä esittää.
Ennen oli myös sellaisia hauskoja siirtokuvia mitkä kynällä sai siirrettyä haluamaansa pintaan. Olipa siinäkin onnistumisen elämys kun sen sai ehjänä kokonaisuudessaan siirrettyä ja paperin poistettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höhlät, miksi ostatte krääsää. Sillä rahastavia on paljon.
Enpä minä itselleni osta, mutta kun on lapset ja he haluavat munan etsintää. Hauskaahan se on, kun pienet ovat niin innoissaan etsimässä. Mutta itseä vi tuttaa noi älyttömän surkeat "yllätykset", jotka on lähes poikkeuksetta pettymyksiä. Jos en tietäisi millaisia yllätyksiä munissa on joskus ollut, niin ei osaisi edes odottaa mitään. Mun lapsuudessa munissa oli ihan söpöjä pieniä eläimiä, sormuksia ja joitain pientä värkättävää.
Nyt lapsi sai vihaisen siilin munasta paperipalan, jossa oli lyhyt sarjakuva. Oikeasti? Vit tu mitä paskaa. Sä voit lukea sarjakuvia kännykällä. Toisesta munasta, Hot wheels, lapsi sai muovisen renkaan. Siis pelkän renkaan! Mitä hel vet tiä sillä tekee? Ensin ajattelin, että se olisi vaikka pyyhekumi, mutta ei. Siis aivan täysin täysin turha kapistus. Ren
Ostinme miehen kanssa leikkimielellä pääsiäismunat itsellemme ja mies osti Hot wheels munan ja kas sisällä oli myös pelkkä rengas 😂 Siis mitä sillä on tarkoitus tehdä? Oli kyllä pettynyt ilme hänellä, kun luuli saavansa pikku auton munasta. 😅 Ensin luultiin että se oli koottavaan autoon mutta ei, sitä ei saa edes kiinnitettyä. 🤣 Mut siis onpas surkeita yllätyksiä
Meilläkin herättänyt ihmetystä tuo absurdi hot wheels -rengas. Sillä on hyvä heittää vesilintua, saadaan itämerellekin oma jätelautta
Voi, muistan vieläkin, miten ihania sormuksia sain suklaamunista 70-luvun alussa!
Vierailija kirjoitti:
Ne suklaamunista tulevat yllätykset on muuttuneet simppelimmäksi. Enää on 1, 2, korkeintaan 3-osaisia leluja. Ainakin tänä pääsiäisenä meillä näin, vaikka oli eri merkkisiä ja kokoisia suklaamunia.
Joo, ysärillä oli varsinkin halpismunissa melko monimutkaisia lentokoneita ja laivoja, selkeästi insinöörin suunnittelemia. Mukana tarra-arkki jolla sai koristeltua tuotoksen
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin herättänyt ihmetystä tuo absurdi hot wheels -rengas. Sillä on hyvä heittää vesilintua, saadaan itämerellekin oma jätelautta
Jos se onkin miehinen sormus?
Onpa surkeita nuo yllätykset suklaamunissa nykyään
Ne onkin tarkoitettu pikkulapsille, eikä aikuisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä minä itselleni osta, mutta kun on lapset ja he haluavat munan etsintää. Hauskaahan se on, kun pienet ovat niin innoissaan etsimässä. Mutta itseä vi tuttaa noi älyttömän surkeat "yllätykset", jotka on lähes poikkeuksetta pettymyksiä. Jos en tietäisi millaisia yllätyksiä munissa on joskus ollut, niin ei osaisi edes odottaa mitään. Mun lapsuudessa munissa oli ihan söpöjä pieniä eläimiä, sormuksia ja joitain pientä värkättävää.
Nyt lapsi sai vihaisen siilin munasta paperipalan, jossa oli lyhyt sarjakuva. Oikeasti? Vit tu mitä paskaa. Sä voit lukea sarjakuvia kännykällä. Toisesta munasta, Hot wheels, lapsi sai muovisen renkaan. Siis pelkän renkaan! Mitä hel vet tiä sillä tekee? Ensin ajattelin, että se olisi vaikka pyyhekumi, mutt
Voi h-vetti. Aikuinen ostaa lapsille kehitellyn suklaamunan ja kehtaa vielä paljastaa, että pettymys tuli lelun suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Pandan munassa oli vaan omituinen pahvilipare, jossa pandahahmoja. Vaikea keksiä turhempaa yllätystä, eikä tuo todellakaan ollut positiivinen.
Muistaako kukaan enää niitä aikoja, kun sulkaapallosta sai sormuksen?
Saiko koripallostakin sormuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Life in plastic its fantastic.
No kun olis edes kunnon muovileluja, esim. muumi munista saa hahmoja joilla voi leikkiä, kindereistä sai ennen niitä kilpikonnia ym. Luulis ettei ole kovin kallista edes valmistaa moisia.
Mutta nykyään tulee vaan jotain epämääräisiä pahvinpaloja. Meillä ostetaan sen takia nykyään enää todella vähän yllätysmunia, sisältö ei tuo niihin mitään lisäarvoa.
Niinhän se on myös Mc Donalds nykyään kun happy mealin mukana tuleva lelu on jokin heti rikki menevä pahvinen hökkelö.
Eipä ollut kaupassa pääsiäisenä enää yhtään raekarkkeja eikä suklaamunia, ei kummassakaan kaupassa joissa kävin. Ne olivat myynnissä jo paljon ennen pääsiäistä ja taidettiin silloin ostaa loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lapsi sai vihaisen siilin munasta paperipalan, jossa oli lyhyt sarjakuva. Oikeasti? Vit tu mitä paskaa. Sä voit lukea sarjakuvia kännykällä. Toisesta munasta, Hot wheels, lapsi sai muovisen renkaan. Siis pelkän renkaan! Mitä hel vet tiä sillä tekee? En
Minä olen 30 vuotta kerännyt juuri näitä suklaamunien yllätysleluja, kokoelma on valtava ja on kokonaisia settejä sekä harvinaisuuksia.. Ison rahan edestä.
Ei kindereitä osteta yllätyksen vuoksi, vaan siihen keltaiseen munaan saa näppärästi päivän huumeannoksen säilöön.
Ettette vaan sekottaisi niitä siihen automaattiin mistä sai niitä pieniä leluja kun väänsi? Niissä oli niitä sormuksiakin.En muista että suklaamunista olisi koskaan oikein saanut mitään järkevää. Samanlaisia muovivenkkeleitä ne on aina ollut.
Jossakin munissa oli sellaisia katselulaitteitakin, eli tiirattiin laitteen sisään ja kun nappulista painoi niin kuva vaihtui laitteen sisällä.
Nykyään ei tietoakaan vastaavista yllätyksistä vaikka olis kuinka iso ja kallis muna tahansa.