Naurattaako ketään tuo kotimainen Sunnuntailounas televisiosarja?
Mua ei kyllä naurata ollenkaan. Puhua papattavat kuin konekiväärit. Ei juuri yhtään taukoa puheissa.
Kommentit (23)
Ei muakaan. Ei yhtään luontevaa tuo näyttely tai käsikirjoitus. Tulee vähän liian teatterimainen olo, eikä sellainen sovi telkkariin.
Joku kohta joskus. Yleensä en jaksa katsoa koko jaksoa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsot sitä jos se ei sinua naurata?
En mä enää sitä katsokaan. Riitti kun katsoin sitä 5 minuuttia.
No ei sinusta ainakaan kulttuurikriitikkoa sitten tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ohjelmia kuitenkaan kriitikoile tehdä?
Tulee Äss marketti mieleen Mäkelästä.
Oli joskus hyvä, nyt en enää ymmärrä vitsejä.
Miksi se yksi on natsiunivormu päällä? Tuollainen huumori pitäisi kieltää, eikä vinkua jostain pesukarhukravateista.
Ei kai ohjelmia kuitenkaan kriitikoile tehdä?
Ei tietenkään. Mutta kriitikot eivät arvostele 5 minuutin perusteella tv-sarjoja tai elokuvia.
Kanava kääntyy heti, en jaksa sellasta paasausta. Onko joku huumori ohjelma?
On saanut niin paljon palkintoja, että oon yrittäny antaa mahdollisuuden, mutta ei, ei vaan lähe. Huumori on jotenkin outoa, ehkä olen liian tyhmä sellaiselle.
Eihän tuohon ehdi mukaan ollenkaan. Juttelevat kyllä ihan liian nopeasti kuin papupadat.
Eihän tuohon ehdi mukaan ollenkaan. Juttelevat kyllä ihan liian nopeasti kuin papupadat.
Mitä muuta Forssaan kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta Forssaan kuuluu?
En asu Forssassa.
Vierailija kirjoitti:
On aika vaikea tietää, naurattaako jokin ohjelma, jos ei ensin katso sitä.
S-Marketin mainoskampanja sai aikaan sen etten enää katso mitään sellaisia ohjelmia joissa on mukana Taneli Mäkelä. Sori vaan mutta ei pysty, niin paljon ne perkeleen mainokset aiheuttavat ärtymystä.
S-Marketin mainoskampanja sai aikaan sen etten enää katso mitään sellaisia ohjelmia joissa on mukana Taneli Mäkelä. Sori vaan mutta ei pysty, niin paljon ne perkeleen mainokset aiheuttavat ärtymystä.
Elämä on.
Miksi se yksi on natsiunivormu päällä? Tuollainen huumori pitäisi kieltää, eikä vinkua jostain pesukarhukravateista.
Sitä kutsutaan rooliasuksi.