Miehen exän katkeruus
Olemme uusperhe ja miehen exä pitää yhteyttä mieheeni "tikusta asiaa" tavalla. Milloin miehen pitää maksaa aikuiselle lapselleen joku eksän määrittämä juttu, eksän mielestä tai sitten mieheni kuulee, miten ei ole koskaan ollut eksälle ja heidän lapsilleen lapsilleen riittävästi sitä mitä eksä halunnut. Eksä ei osaa päästää miehestä ja menneisyydestä irti vaan jauhaa ja jauhaa uudelleen ja uudelleen näitä asioita. Mies on vastannut näihin vain lyhyesti, jos viestissä on kysymys lapsiin liittyen tai ei reagoi aina mitenkään, silti eksänsä on jaksanut pommittaa vuosia. Mies pitää lapsiinsa itse yhteyttä ja hoitaa tarvittavat aikuisten lastensa asiat ihan itse, ilman eksää.
Milloinkohan tämä loppuu? Ja miten saada loppumaan? Todella ärsyttävää kun miehen ex elää meidän suhteessa mukana. On jopa mennyt siihen, että minun lasteni asiat tuntuvat jotenkin "kuuluvan" tälle miehen eksälle. Vaatii samaa kohtelua sitten minun lapsilleni kuin mitä miehen lapsilla on ollut edes ennen meidän tapaamista. Eli että minun lapseni eivät "saisi" sitten saada vaikka mopoa, jos heidänkään lapsilla ei ole ollut jne.. :D Ihan tämmöisiä naurettavuuksia.. kun eihän tietenkään se näin mene kun lasten biologiset vanhemmat, rahatilanteet jne. ova erilaiset. Silloin ymmärtäisin jos asuisimme kaikki saman katon alla, mutta kun miehen lapset ovat tosiaan jo aikuisia!!
Kommentit (35)
Toivottavasti kaikki lapsenne saavat mopon.
Kun ottaa toisen jämät niin pitää vaan kestää.
Jos ero on ollut sotkuinen? On miehen asia selvittää se
Vierailija kirjoitti:
No niinpä tietysti, miehen vikahan tämäkin. :D
Kyllä lapsista pitää huolehtia vaikka heidän äiti ja isä asuvat erillään. Koita sinä ymmärtää. Isän tulee kantaa vastuu vaikka olisi uusi kumppani. Tikusta asiaa voi olla hyvin ihan oikea asia ja sinulla vaan asenneongelma tai lasten isällä.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin jonkun "jämät" kuin aikuinen ihminen joka ei ikinä ole ollut parisuhteessa. Hänessä tai tavassaan elää on oltava jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Jokainen hoitaa omat tunteensa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lapsista pitää huolehtia vaikka heidän äiti ja isä asuvat erillään. Koita sinä ymmärtää. Isän tulee kantaa vastuu vaikka olisi uusi kumppani. Tikusta asiaa voi olla hyvin ihan oikea asia ja sinulla vaan asenneongelma tai lasten isällä.
Kalahtiko kalikka, kun puolustelet asiatonta käytöstä?
Selvästi ja selkeästi sanominen EI ex lle. Estoon .
Minun ei ole tarvinnut olla lasteni isän kassa tekemisissä ,suurin piirtein siitä lähtien kun osasivat itse kulkea isälleen ja takaisin.
Tai kerran olen näinä vuosina joutunut soittamaan, mutta hän ei edes tunnistanut minua,.olin ottanut tyttönimeni takaisin.
Höpö,höpö,onpa tyhmä trolli.
Mene nukkumaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin jonkun "jämät" kuin aikuinen ihminen joka ei ikinä ole ollut parisuhteessa. Hänessä tai tavassaan elää on oltava jotain vikaa.
Sulla on huonot valintaperusteet. Jämät on aina huonompi valinta kuin lapseton sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on huonot valintaperusteet. Jämät on aina huonompi valinta kuin lapseton sinkku.
Mites ajattelet lapsettoman sinkun sujahtavan siihen lapsiperhearkeen?
ap
Koska olet jonkun jämät huolinut, niin koeta kestää.
Miksi miehesi raportoi näiden viestien sisällön sinulle tai miksi sinä olet niistä kiinnostunut? Mies vastaa viesteihin lyhyesti ja vain asiasta, sen puolesta asia on ok. Jos ne kuormittavat myös miestä, niin viestithän voi katsoa vain määräajoin tai sitten rajoittaa viestiyhteyttä. Sinun kannattaa jättää exän mielipiteet omaan arvoonsa ja keskittyä omiin asioihin, exää tuskin saa muuksi muutettua.
Itse valitsit käytetyn miehen. Nauti nyt!
Onhan se väärin että isä kustansi aikanaan sen ekan koeperheen tuottamille jälkeläisilleen korkeintaan kestovaipat, ja sen paremman uuden perheen lapset saavat mopot sun muut pelit ja vehkeet.
P.s. Lapset puivat noita uusperhesekoiluja päässään elämänsä loppuun asti.
Katsokaapas miehet millaiseen välikäteen usein joudutte!
On exää ja nyxää, anoppeja pari ja oma äiti.
Kannattaa miettiä useammankin kerran "parisuhteen" nurjatkin puolet.
Melkein aina on tuollainen, tai kaikkien muidenkin (sukulais) akkojen aiheuttama välikäsi. Ja sinun vikahan sekin on, tietty! Naisissahan ei heidän omasta mielestään ole koskaan mitään vikaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka on vielä ilman parisuhteiden tuomia rasitteita ja ennakkoluuloja.
Palstan mielestähän aina on parempi sellainen kokenut monen suhteen kiertopalkinto.
pysy erossa asiasta, pääset helpoimmalla