Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko oikeasti hyvä nainen olla sinkku vielä yli 25 vuotiaana.

Vierailija
30.03.2024 |

Jos se on niin hyvä, niin miksi se on vielä sinkku?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään voi. 

Mitä enemmän suhteita nuorena, sitä parempi nainen. 

Varma tieto. 

Kiitos, kun varmistit.

Vierailija
22/26 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin juuri tuollainen. Olin varsin lapsellinen, minulla oli vaikean isäsuhteeni takia luottamuspulaa miespuolisia kohtaan, mielessäni ei käynytkään minkäänlainen vakava parisuhde, ja halusin oppia elämään itsenäisenä. Se kannatti, noin 25-vuotiaana kasvoin huomattavasti henkisesti ja aloin aikuistumaan, lopulta. 26-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni ja nyt parin viikon päästä meillä on vuosipäivä, 29 vuotta tapaamisestamme.

N55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun lakkaa puhumasta kun vaikka kuulo heikkenee niin ei taatusti ole enää ihmiskontakeja.

Vierailija
24/26 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelut vielä kesken. Tärkeysjärjestys.

Vierailija
25/26 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin juuri tuollainen. Olin varsin lapsellinen, minulla oli vaikean isäsuhteeni takia luottamuspulaa miespuolisia kohtaan, mielessäni ei käynytkään minkäänlainen vakava parisuhde, ja halusin oppia elämään itsenäisenä. Se kannatti, noin 25-vuotiaana kasvoin huomattavasti henkisesti ja aloin aikuistumaan, lopulta. 26-vuotiaana tapasin nykyisen mieheni ja nyt parin viikon päästä meillä on vuosipäivä, 29 vuotta tapaamisestamme.

N55

Se että itse määrittelet itsesi hyväksi naiseksi, ei vielä takaa sitä, että olisit hyvä nainen.

Vierailija
26/26 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa vain keskittynyt opiskeluun ja töihin vielä ihan kolmikymppiseksi asti. Paljolta murheelta ja turhalta vaivalta olisin säästynyt, kun olisin vain unohtanut ne keskenkasvuiset parikymppiset miehet. No, tosi rakkaus löytyi sitten kolmikymppisenä.