Ahdistaa kun mieheni on oikeasti tyhmä
Olen tajunnut että mieheni on oikeasti todella yksinkertainen.
Tänään on esimerkiksi moneen kertaan toistellut, miten lapselle pitäisi ostaa kokoa isommat kengät (siis jos koko on selvästi 30 niin pitäisi ostaa 31 tai 32), ettei tarvitsisi kahteen vuoteen ostaa uusia.
Sitten kun yritän selittää että liian iso kenkä lonksuu jalassa, hiertää eikä sen kanssa voi kunnolla juosta tai leikkiä, niin inttää ja jankuttaa vaan edelleen kuinka kannattaa aina ostaa liian isot jotta menevät vielä vuoden päästäkin.
Ja tällaista on siis useita kertoja kuukaudessa, aivan uskomattomia aivopieruja.
Joskus kun yritän jotain asiaa selittääkin, niin ei vaan kykene katsomaan monelta kantilta vaan itsepäisesti jankkaa samaa asiaa maailman tappiin.
Joudun siis myöntämään että mies on oikeasti vaan todella TYHMÄ. Ja itsehän olen hänet valinnut joten hävettää :D
Kommentit (68)
Miksi teet lapsen sellaisen kanssa joka ei sitoudu lapsen perus tarvikkeita ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
kuka käski ottaa persun mieheksi.
Mene kommari Venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa meille tutustumaan tämän talon mieheen. Olen naisena jo tottunut ajatukseen, että MIEHET OVAT TYHMIÄ, aivan muutamaa lukuunottamatta. Sanoin miehelleni ennen pääsiäistä, että viemäri pitäisi puhdistaa ja hän katsoi ja sanoi, että "eihän siellä ole kuin muutama musta piste, eli siellä oli 1000 mustaa pistettä ja hän pätkäsi siihen, että ei edes haise, miksi pitää puhdistaa". Minä pätkäsin siihen, että sinä et sitten vaihda kalsareita ennenkuin on niin haisevat että kärpäsetkin kiertää tai lentää yli. MIEHET ON TYHMIÄ, helvetin tyhmiä!
Miksi miehen pitää se viemäri puhdistaa? Oletko liian avuton tekemään sen itse? Kukahan se tyhmä on...
Vierailija kirjoitti:
Kärsiikö mies peräsuolen laskeumasta?
Vai ap?
Jopa joo, vanha sanonta "vakka kantensa valitsee"
Miltä tuntuu nussia idarin kanssa, eikö tule outo olo, että tuossa tuokin va jakki taas heiluu, itse sen olen valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vainko ahdistaa, minua suorastaan viduttaa tuollainen käytös miehessä, ei ole mies eikä mikään. Odotan mieheltä jotain enempi kuin naputtamista vastaan, miehen kuuluu sietää sitä, että kotona tehdään jotain tai kun sanotaan, että lapsi tarvitsee kengät, niin silloin ne myös hankitaan, minä en nimittäin neuvottele lainkaan tällaisista asioista tai kuten jotkut naiset, "pitää kysyä puolisolta", mitä helvettiä, ei kun se kysytään siltä lapselta, jos sen ikäinen sattuu olemaan, että onko kengät hyvät vaiko huonot. Mies pitää läpensä kiinni, ehdottoman kiinni. Meilläkin mies sekaantuu mielellään naisen asioihin, mutta muut jättää sekaantumatta, vaikka pitäisi. Suomalainen mies on VASTENMIELINEN!
Haistapa paska.
Tyypillistä miehen yksinkertaisuutta.
Onpas tänään monelta lääkkeet jääneet syömättä.
Miksi et eroa. Miten jaksat tahkota. Joillakin voi olla sukulaiset myös raskaita ja tahkoaa vuosia. Et voi jättää lasta miehen armoille tai luottaa, jos mies saa yhtäkkiä erikoisia päähänpistoja ja jankuttaa. Eikä miehestä olisi auttajaksi jos olisit kipeä (vaikka flunssa), välttämättä. Mitä jos et voisi puhua kipeänä ja mies toisi apteekista ja kaupasta vääriä asioita. Paitsi jos kynä pysyisi kädessä.
Eikö tuo oo enneminkin tarkan euron mies
Teoria: loputtomalla jäkätyksellä saanut aikaan että mies ei enää jaksa kuunnella- joten vaikuttaa tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa meille tutustumaan tämän talon mieheen. Olen naisena jo tottunut ajatukseen, että MIEHET OVAT TYHMIÄ, aivan muutamaa lukuunottamatta. Sanoin miehelleni ennen pääsiäistä, että viemäri pitäisi puhdistaa ja hän katsoi ja sanoi, että "eihän siellä ole kuin muutama musta piste, eli siellä oli 1000 mustaa pistettä ja hän pätkäsi siihen, että ei edes haise, miksi pitää puhdistaa". Minä pätkäsin siihen, että sinä et sitten vaihda kalsareita ennenkuin on niin haisevat että kärpäsetkin kiertää tai lentää yli. MIEHET ON TYHMIÄ, helvetin tyhmiä!
Jostain syystä vaan kaikki hieno on maailmassa miesten suunnittelemaa ja rakentamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitää se viemäri puhdistaa? Oletko liian avuton tekemään sen itse? Kukahan se tyhmä on...
Siellä vieläkin typerämpi vätys joka ei mitään osaa tehdä.
Jos kaikki miehet tosiaan ovat umpityhmiä, niin mistä kaikki tähänastinen tiede ja taide tulla tupsahtivat?
Kaikki tekijät oikeasti mieheksi tekeytyneitä naisia vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vainko ahdistaa, minua suorastaan viduttaa tuollainen käytös miehessä, ei ole mies eikä mikään. Odotan mieheltä jotain enempi kuin naputtamista vastaan, miehen kuuluu sietää sitä, että kotona tehdään jotain tai kun sanotaan, että lapsi tarvitsee kengät, niin silloin ne myös hankitaan, minä en nimittäin neuvottele lainkaan tällaisista asioista tai kuten jotkut naiset, "pitää kysyä puolisolta", mitä helvettiä, ei kun se kysytään siltä lapselta, jos sen ikäinen sattuu olemaan, että onko kengät hyvät vaiko huonot. Mies pitää läpensä kiinni, ehdottoman kiinni. Meilläkin mies sekaantuu mielellään naisen asioihin, mutta muut jättää sekaantumatta, vaikka pitäisi. Suomalainen mies on VASTENMIELINEN!
Haistapa paska.
Kiitti samoin, suomalainen vätyspässi!
Ostakaa toiseen jalkaan 30 numeroa oleva kenkä ja toiseen 31 numeroa oleva. Vuoden päästä ei tarvitse sitten ostaa kuin yksi kenkä. Säästyy puolet rahoista.
Kuka idiootti rupeaa jankkaamaan tuollaisesta? Ostat vain sopivat kengät ja annat miehen pitää mielipiteensä.
Sillä on yhä edelleen toinen kives laskeutumatta!