Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten siellä kauppakeskuksessa sitten voisi pokata miehen?

Vierailija
30.03.2024 |

Lähdin tänään käymään Prismassa ja parissa muussa liikkeessä samalla ja ajattelin että jos nyt kerrankin laitan vähän meikkiäkin vaikka yleensä viikonloppuisin en jaksa vaivautua. Jos vaikka joku katsoisi vähän pidempään niin voisin reagoida jotain eikä ensimmäisenä tuntuisi nololta laittautumatta. 

No, ei tapahtunut ei sitten yhtään mitään! Ne harvat mukavan näköiset miehet siellä olivat jo puolisoineen, yksi nuori puhui puhelimessa jotain inttijuttuja. Siinäpä se. Jollekkin jopa hymyilin silti.

Eli miten ihmisiä tullaan kyselemään treffeille kauppakeskuksissa?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet hymyilee ihmisille eikä se tarkoita mitään ainakaan mulle.

Vierailija
22/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka hitto väitti, että kaupassa voi tavata jonkun?

yksinäiset miehet vihaavat shoppailua ja haluavat kauppahelveteistä mahdollisimman nopeasti ulos. ei siinä ehdi vitutukseltaan huomaamaan mahdollisia naisehdokkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain Prisman urheiluosastolta pesäpallomailan jolla kolkkasin komean miehen. Tungin hänet ostoskärryihini ja toin kotiin. Tuolla se nyt istuu sohvalla.

Vierailija
24/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupat ovat hyvin otollisia paikkoja metoon tekemiseen/saamiseen, joten ei kukaan mies kaupassa lähesty vierasta naista

Vierailija
25/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene mieluummin lavatansseihin.

Niitä on vain kesällä.

-eri

Toukokuussa alkaa, se on pian.

Rimpsuhameet silitykseen!

Vierailija
26/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin kaupassa kukaan pidempään katsoo mutta kyllä sitä joskus tapahtuu. Joitain kuukausia sitten oli viimeksi tällainen tilanne, aivan ihana mies kuikuili minua lähikaupassa silminnähden kiinnostuneena ja ajattelin jo että tuleeko se juttelemaan. Esitin etten huomaa ja pakenin paikalta. Että se siitäkin sitten. En ole nähnyt miestä sen jälkeen mutta jos näen, yritän hymyillä.

Mullekin on kerran käynyt noin irtokarkkihyllyllä mutta tosiaan itse menin puihin ja pakenin myös paikalta kun oli niin yllättävä tilanne. Mutta olisiko se siinä mihinkään edennyt sittenkään vaikka olisin silmää vinkannut tai jotain.

Oispa muuten söpöä jos tapaisi tulevan miehensä irttarihyllyllä :) 

Irttari? Jos irtokarkkeja tarkotat niin ne on irkkareita.

Vierailija
27/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että pudotat jonkun tuotteen tai vaikkapa sun käsineen, toimii aina. Huomasin tämän ihan vahingossa, kun eräs söpö mies juoksutti käsinettä perääni. Kerran mun kestokassista irtosi sanka ja tuotteet levisivät lattialle. Silloinkin lähistöllä oli tosi mukava mies, joka kiiruhti apuun:D

Kai annoit pimppiä?

Vierailija
28/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kykeni iskemään miehen vaikka kaupan pakastealtaalta. Ei hän minua pettänyt, mutta nopeaan tahtiin noita miehiä on vaihtunut.

Vierailija
29/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo naisten aloitteen teko on kyllä huvittavaa pelkkää mulkoilua ja kyttäämistä mutta ei vahingossakaan puhu mitään

Koska tyttö on aina uhri.

Vierailija
30/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin pienehkössä erikoistavaraliikkeessä nelivuotiaani kanssa. Jouduimme siinä odottelemaan. Poikani alkoi väsymään mutta höpötteli niitä näitä ja kysyi minulta, käydäänkö me täällä aina ennen kuin lähdemme mökille torstaina. Minä myöntelin, että juu, aina tarvitaan jotakin. Lopulta toimistosta tuli myyjä(oli nuoruudessani lähikaupassani) perimään ostoksemme. Sama myyjä sattui sitten useampana keskiviikkona töihin. Lopulta paljastui, että ei ollut edes töissä koko kaupassa, oli tapaamassa veljeään, mutta oli alkanut säälimään väsyvää lasta. 

Vierailija
31/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen muinoin tytöt istu kaupan penkeillä "näytillä". Kokeiles säki mennä sinne ja seuraa millasta porukkaa kauppaan tulee. Kun joku mieluinen ilmestyy niin mee sen perässä kauppaan ja juttele sille. Mitä suorempi alotus sen varmempi tärppi. Esim. "Mentäskö panee?" antaa 99% varmuudella kyllä vastauksen siitä riippumatta onko mies vapaa vai varattu.

Vierailija
32/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen muinoin tytöt istu kaupan penkeillä "näytillä". Kokeiles säki mennä sinne ja seuraa millasta porukkaa kauppaan tulee. Kun joku mieluinen ilmestyy niin mee sen perässä kauppaan ja juttele sille. Mitä suorempi alotus sen varmempi tärppi. Esim. "Mentäskö panee?" antaa 99% varmuudella kyllä vastauksen siitä riippumatta onko mies vapaa vai varattu.

Meilläpäin niillä penkeillä istuu edelleen ne entisetmuinaiset "tytöt" ts. tätä nykyä rollaattoriparkkeineen

Vierailija
33/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo naisten aloitteen teko on kyllä huvittavaa pelkkää mulkoilua ja kyttäämistä mutta ei vahingossakaan puhu mitään

kyllä miehen pitää osata lukea naisen ajatuksia

Vierailija
34/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palautin just tölkkejä ja vieressä mies samoissa puuhissa. Sanoin: En kyllä ymmärrä, kuka näitä tyhjiä tölkkejä meille kantaa. Mies myönteli ja sanoi jonkun niin pitkän lauseen, etten ehtinyt ymmärtää sanaakaan... Sanoin kuittia näyttäen: No, onhan helppo tapa rikastua...

Eihän tästä vuosisadan rakkaustarinaa taida tulla, mies oli kolme kertaa kokoiseni, ja itse tukevasti naimisissa.

Mutta, eihän sitä koskaan tiedä... jotain voi onni potkia. Itse kyllä joka kauppareissu jonkun kanssa puhelen, asiakkaan tai henkilökunnan. Piristää päivää.

Vierailija
35/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puhuu kunhan mies avaa keskustelun. Mä puhun nätisti myös sellaisille joista en ole kiinnostunut.

Vierailija
36/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hain Prisman urheiluosastolta pesäpallomailan jolla kolkkasin komean miehen. Tungin hänet ostoskärryihini ja toin kotiin. Tuolla se nyt istuu sohvalla.

Vau mikä amazoni nainen!

Vierailija
37/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin niillä penkeillä istuu edelleen ne entisetmuinaiset "tytöt" ts. tätä nykyä rollaattoriparkkeineen

Onpa teillä aika kulunu nopsaa tai tytöt huonokuntosia. Meillä nuo "tytöt" on vain 35 - 45 vuotiata nykyään.

Vierailija
38/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa on huono iskupaikka. Varsinkin prisma, jossa käy lähinnä lapsiperheitä. Mitä, jos aloittaisit jonkun itseäsi kiinnostavan harrastuksen, jossa kävisi myös miehiä?

Vierailija
39/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppa on huono iskupaikka. Varsinkin prisma, jossa käy lähinnä lapsiperheitä. Mitä, jos aloittaisit jonkun itseäsi kiinnostavan harrastuksen, jossa kävisi myös miehiä?

Kauppa on just hyvä paikka. Mulle ainaki sais naiset tulla kaupassa ehottelee.

M40

Vierailija
40/102 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt Prismasta miestä. N29