Miten siellä kauppakeskuksessa sitten voisi pokata miehen?
Lähdin tänään käymään Prismassa ja parissa muussa liikkeessä samalla ja ajattelin että jos nyt kerrankin laitan vähän meikkiäkin vaikka yleensä viikonloppuisin en jaksa vaivautua. Jos vaikka joku katsoisi vähän pidempään niin voisin reagoida jotain eikä ensimmäisenä tuntuisi nololta laittautumatta.
No, ei tapahtunut ei sitten yhtään mitään! Ne harvat mukavan näköiset miehet siellä olivat jo puolisoineen, yksi nuori puhui puhelimessa jotain inttijuttuja. Siinäpä se. Jollekkin jopa hymyilin silti.
Eli miten ihmisiä tullaan kyselemään treffeille kauppakeskuksissa?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen yrittää iskeä miehen jossakin "muualla kuin viihdepaikoissa" SE ON HALPAA.
HALPAA HALPAA HALPAA, huutaa tarjoushaukka
Voihan sieltä ehkä (?) seksiseuraa vaikka saadakin, muut ei tod muuta !
Ja JOS sellainen "Lottovoittoakin harvinaisempi mäihä" kävisi että vakituisen ukon sieltä vamppaisit, niin mietipä joskus useiden vuosien kuluttua, kun teillä on isompi riita, mitäpä ukko sanoo ???
No, hänhän ihan kettuillessaan sanoo taatusti : "itepähän siellä ostarilla tyrkytit itteesi".
Niin...
Nytkö naiset tietää jo mitä mies ajattelee vaikka kyseistä miestä ei ole vielä edes tavannut?
Vierailija kirjoitti:
kuka hitto väitti, että kaupassa voi tavata jonkun?
yksinäiset miehet vihaavat shoppailua ja haluavat kauppahelveteistä mahdollisimman nopeasti ulos. ei siinä ehdi vitutukseltaan huomaamaan mahdollisia naisehdokkaita.
Siinä olet oikeassa, etten pidä itse siitä shoppailusta. Mutta sitten kun ostokset on tehty, niin aika usein menen istuskelemaan yksin kahvilaan. Harvoin kuitenkaan näkee siellä yksin istuvia naisia. Ja jos näkee, niin en koskaan saa mitään katseita että lähestyminen olisi toivottua. Eli vaikeaa on.
Minä vain haluan suoriutua viikon prisma helvetistä mahdollisimman helposti ja nopeasti. Ei mulla ole kiinnostusta naisia vilkuilla siinä. Ostokset kärryyn, kassan kautta ostokset kassiin ja mahdollisimman nopeasti himaan.
terv. 44v sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin kaupassa kukaan pidempään katsoo mutta kyllä sitä joskus tapahtuu. Joitain kuukausia sitten oli viimeksi tällainen tilanne, aivan ihana mies kuikuili minua lähikaupassa silminnähden kiinnostuneena ja ajattelin jo että tuleeko se juttelemaan. Esitin etten huomaa ja pakenin paikalta. Että se siitäkin sitten. En ole nähnyt miestä sen jälkeen mutta jos näen, yritän hymyillä.
Oho, yrität jopa hymyillä. Voin kertoa, että ei tule tapahtumaan mitään. Sinun on tehtävä aloite, jos miehen haluat. Mene kysymään kahville.
Tuskinpa enää näen sitä miestä. Mutta siis hän vaikutti niin avoimen kiinnostuneelta että luultavasti tulisi juttelemaan jo pelkästä hymystä. Miehet ovat ennenkin osanneet minua lähestyä joten en aio ottaa itse sitä askelta.
Tulkiksetko pelkästään hymyilyn kiinnostukseksi?
Meikki pilaa naisen saumat saada mies. Mieshän haluaa nähdä ilman meikkiä että aamulla sitten oikeasti tietää minkänäköinen olet. Mutta miehille pitää mennä juttelee. Ei suomi mies osaa tulla juttelee naiselle.
Muualla maailmassa tollainen kasuaali juttelu olisi vain SMALL TALKIA, Suomessa jos avaa suunsa toiselle asiakkaalle, niin heti sillä pitää olla jotain mielessä, wtf?!?! 😂
"Tulkiksetko pelkästään hymyilyn kiinnostukseksi?"
En mutta miehet onneksi tulkitsee.
Vierailija kirjoitti:
En usko että ovat niin yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään kaikki mutta monet. Jos mies on jo valmiiksi kiinnostunut, pelkkä hymy voi todellakin riittää siihen että hän lähestyy.
Jos nyt unohdat sen ulkonäön ensiksi niin voit sitten löytää jonkun miehen. Ei kaikki komeat edes ole mitään hyviä miehiä.
En mä usko että pariskuntia syntyy missään kaupassa tai vaikka kirjastossa koska suomalaiset ei juttele tuntemattomille. Kauppa on myös sellanen paikka missä ostetaan ruokaa tai jotain muuta eikä siellä etsitä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään kaikki mutta monet. Jos mies on jo valmiiksi kiinnostunut, pelkkä hymy voi todellakin riittää siihen että hän lähestyy.
Jos joku nainen hymyilisi minulla julkisella paikalla, niin itse tulkitsisin kiinnostumiseksi. Mitä muita syitä voisi hymyyn olla? En sentään ole pukeutunut klovniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku nainen hymyilisi minulla julkisella paikalla, niin itse tulkitsisin kiinnostumiseksi. Mitä muita syitä voisi hymyyn olla? En sentään ole pukeutunut klovniksi.
No ihan vain peruskohteliaisuus. Mua ihmetyttää kun joskus vastaan kävelee nuoria naisia joilla naama niin mutrussa et ois tervaa juonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan vain peruskohteliaisuus. Mua ihmetyttää kun joskus vastaan kävelee nuoria naisia joilla naama niin mutrussa et ois tervaa juonut.
Mutrusuita tervanjuojia on kyllä miehissä enemmän. Vain naisia vaaditaan hymyilemään. Pitäisi tajuta se, että naisetkin ovat verta ja lihaa olevia ihmisiä, eivät mitään sieluttomia nukkeja. Kaikkien naisten luonteeseen ei kuulu hymyily.
Vierailija kirjoitti:
Meikki pilaa naisen saumat saada mies. Mieshän haluaa nähdä ilman meikkiä että aamulla sitten oikeasti tietää minkänäköinen olet. Mutta miehille pitää mennä juttelee. Ei suomi mies osaa tulla juttelee naiselle.
Täytyy opetella.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt unohdat sen ulkonäön ensiksi niin voit sitten löytää jonkun miehen. Ei kaikki komeat edes ole mitään hyviä miehiä.
En voi katsella minulle ei-mieluisaa miestä lopun elämääni. Valitettavasti.
Johan menee vaikeaksi kun ei muuten miehiä löydä😆
Vierailija kirjoitti:
En mä usko että pariskuntia syntyy missään kaupassa tai vaikka kirjastossa koska suomalaiset ei juttele tuntemattomille. Kauppa on myös sellanen paikka missä ostetaan ruokaa tai jotain muuta eikä siellä etsitä kumppania.
Harmi homma kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena pakko todeta että en mä kyllä peruskohteliaisuudesta hymyile vastaantuleville miehille :D Ihan pokerinaamalla yleensä kuljen tuolla. Että jos multa saa hymyn, ei ole kovin kaukaa haettua että olisin kiinnostunut miehestä.
Saivatko molemmat kertomasi miehet myös jälkiruokaa?